[XOne] Dragon's Dogma [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 jun 2012.

  1. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Vraag me af of dat klopt, maar in mijn party heeft iemand al vaker geroepen dat ogres agressiever zijn tov een party met dames dan heren? Of iets in die richting. :+

    @Gakkie:
    Moeilijk om zonder spoilers te zeggen. Ja, je kunt na de final battle doorspelen, maar er zijn toch nog min of meer 'main quests' die je kunt doen. Als je die doet (wat ik dus had gedaan) is het afgelopen. Als je zover bent merk je wel wat je wel/niet kunt doen.
     
  2. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ogres zijn idd agresiever tegen vrouwen ^^.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Haha, geweldig dat er ook zo een details in zitten. :D Ik wist dat de groep vrouwelijke bandits niet met mannen willen spreken (vandaar dat ik Lucius en mezelf een jurk had aangetrokken), maar dat dit ook effect heeft op beesten... :9
     
  4. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Je krijgt na de Final Battle ( quest heet ook zo ) een quest in de Everfalls waarbij je 20 exemplaren van iets dient in te leveren, zolang je die niet inlevert kun je endgame doen. Denk dat je zo wel doorhebt wanneer je er bent zonder dat ik zo iets spoil. Op pagina 7 staat iets meer uitleg in een spoiler in mijn post, maar die zou ik lezen zodra je daadwerkelijk op dat punt bent aangeland, zitten nl. enkele kleine spoilers in die je nu wellicht nog niet weet.

    Edit: Iemand de nwe DLC al aangeschaft? En dan niet deeltje 4 van die verzamel quests maar die DLC van 240 MSP met 8 quests. Ben benieuwd of quests leuk zijn en rewards de moeite waard zijn.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2012
  5. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ok, thanks Dulle En Wizz!

    Ik ben ook wel benieuwd naar de quest van die nieuwe DLC. Heb overigens 27/30 van die andere DLC gedaan tot nu toe. Kun je nog iets met die tokens die je krijgt ?
     
  6. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Geen idee, ik hoop dat je iets "speciaals" krijgt als je ze allemaal hebt gedaan, maar zolang dat niet bekend is skip ik de pakketjes ( heb de eerste 2 wel gekocht ) .
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Voor de Derpina gebruikers: Derpina is momenteel een Sorcerer om de augments van die vocation te krijgen (-25% spell time is toch wel erg handig), dus de nieuwe versie healt niet tijdelijk niet meer. :+

    Ik heb nu Shirael mee als healer, eens zien hoe die het doet. :)
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    CRAP!!!! Ik heb net mijn twee pawns gerealsed terwijl ze enrm veel loot bij zich hadden, allerlei vette wapens die ik had gevonden.... |:-

    Zat er een keer aan te komen... Damn!
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Note to self: Tegen een draak vechten op level 34 in je ongebruikelijke Vocation is geen goed idee. :+
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nog niet badass genoeg om de draak te one-shotten? Zo veel helpen die extra core skills dus nog niet. :p

    Ik voel me zo leeg... Voor het eerst sinds de release een dag geen DD gespeeld. :+



    Kijk eens in je inventory bij een inn. Volgens mij gaat dat helemaal niet mee met de Pawn. Zo heb ik bv nooit die 10 skulls ontvangen wat je op die manier probeerde te sturen.
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2012
  11. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Ik ben nu Warrior. Die zijn zo langzaam dat je terwijl je 1 keer probeert te hakken al 2 keer geraakt bent. 8)

    En daarnaast is Derpina nu geen Healer meer. :'-( Die Sorcerer status is ze nog niet gewend. :mad:
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Een Pawn laat je toch geen sorcerer zijn? Dan wekt alleen maar jaloezie op als je ziet hoe ze awesome tornado's op roept en jij maar wat lam staat te wiebelen met je prikstok. :+
     
  13. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Tsja, ze moet toch even deze leren om een lekkere snelle superhealer te worden:
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Tis weg helaas. Hoe kan ik anders soms Marbeth terugkrijgen met een hoop items... Curatives blijven zeker bij de pawn, tools ook. Zal nog eens in mijn stash kijken ...
     
  15. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb nooit de inventory leeggehaald van pawns, dus als het echt zo is ben ik onbedoeld flink wat spullen kwijtgeraakt. 8)
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik zal nog eens goed kijken dan. Heb ook zoveel shit in mijn inv ...
     
  17. JorgenSmit

    JorgenSmit God's gift

    Berichten:
    142
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt een hele fijne game is dit, heb alleen niet heel veel tijd om te spelen deze dagen.
    Maar ben nu lvl 31 magic archer en ga na deze vocation voor assassin denk ik.

    Maar even over die inventory, ik haal de pawns steeds leeg voordat ik andere aanneem.
    Voor de zekerheid eigenlijk, ws kan je op die manier ook spullen overhevelen naar anderen
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Nee, want als je originele pawns weer gedumpt worden, dan gaan items terug naar de originele eigenaar.

    Dus als jouw uitgeleende pawn weer terug komt, heb je items ook terug.

    Hoe het met het sturen van pawns zelf gaat weet ik niet, maar degene die ik geleend had, hadden items in hun inventory en die heb ik allemaal verkocht. :cool:
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Eigenlijk is dat best een goede cheat. 8)

    Hoge pawns lenen, equipment verkopen en weer nieuwe pawns lenen. Zo haal je zo die 70 pawns en geld achievements. :cool:
     
  20. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Maar de vraag is krijg je hier veel geld voor, als je de equipments verkoopt? :cool: Als het geen drol oplevert dan gaat de geld achievement zo niet lukken. :+
     

Deel Deze Pagina