[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 10]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 12 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferry86

Ferry86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat blijft de PC toch meester. Al die mods tot je beschikking, en die console command is af en toe ook erg handig.:thumbs::thumbs:

Lydia was dood gegaan, dus ik dacht neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. Even opzoeken of je haar weer terug kon laten komen, en jawel hoor. Via een console command stond ze weer vrolijk naast me.\o/\o/

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Gisteren een vette quest opgepikt, en dat kwam mede doordat ik een lijk in Morthal zag liggen. Ik pakte de sleutel af, ging haar huis en kelder in. Kwam de kelder weer uit, werd aangevallen en kon bij de Yarl een quest halen dankzij een guard. Deze had met dat lijk te maken.

Helaas bleek die quest achteraf al eerder mogelijk te zijn, maar er kan veel meer gebeuren in Skyrim dan ik in Januari nog dacht. _O_

3. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, ik ook. Daarom bewust nu nog de 1000GS gehaald, kan ik straks fris aan Dawnstar beginnen.

Enne, de laatste update heeft niet zo heel veel gefixt, maar wel de horse combat toegevoegd! :D

Vind het trouwens héél kut pijl- en boog schieten wanneer een vijand dichtbij je is. Met slow-mo is het echt super om een tegenstander al voorbijrijdend dood te schieten. _O_

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Je bedoelt niet de quest van het afgebrande huis? Want die vond ik ook nice zeg.

Als ik van twee dingen best wel baal in Skyrim zijn het.....

1- Ik hoor echt te vaak dezelfde stem en dan vooral de stem die je meteen in het begin hoort...Alor the blacksmith en daarna zo'n beetje bijna elke fucking Nord...mijn god zeg. Het is absoluut beter dan Oblivion...maar ik hoor dezelfde stemmen nog echt te vaak. Geen gamebreaker....wel irritant.

2- Heb ik eindelijk een hele brute shout die de draken gevechten ook echt een stuk toffer maken, Storm Call. Blijkt dat mijn companion er gvd ook gewoon door geraakt wordt en die zegt dan de hele tijd 'hey what are you doing' doe ik die shout in een dorpje als daar een draak aanvalt...dan krijg ik dikke bounties op mijn kop want burgers worden er ook door geraakt.

Can't believe dat ik dit ga zeggen....maar ik had dan graag een optie uit Fable in Skyrim gezien...namelijk dat je met één druk op de knop het uit kan zetten dat je onschuldigen en dus ook companions kan pijnigen.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Neem bij punt 2 aub Kingdoms of Amalur als voorbeeld. ;)

Over je quote: Ik bedoelde dit quest inderdaad, maar je hebt imo wel een guide nodig voor dat ene spelletje. ;) Vette quest, zal hem zo even inleveren.

6. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.096
    Waarom KoA, mag je dat voorbeeld niet geven omdat het Fable is? :emo:

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind Fable ook drie keer niks, wasted potential naar mijn mening, maar de game was er wel als eerste met die optie.

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Nee gast, omdat KOA die optie ook heeft, misschien niet als eerste, en de game gewoon beter is dan Fabke imo. Helaas hebben ze het bij de dev gewoon flink verneukt.

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.096
    Dus? Gewoon Fable nemen, Fable blijft vet, het eerste deel dan :+

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Todd Howard believes “meaningful” character interaction is the future of RPGs

[yt]x9a6ZKY5n5g[/yt]

Goed interview! En het is goed dat ie het toegeeft dat ze daar nog niet echt zijn....want dat mis ik ook echt in Skyrim. Ik geef echt geen fluit om de characters in de game. Oh hey companion Lydia gaat dood...och....geen ramp hoor. Genoeg te vinden in de game, de enige reden dat het even shit is wanneer dat gebeurd is omdat je dan er alleen voor staat in de battles.

Games als Red Dead Redemption, Uncharted, Heavy Rain, Metal Gear Solid...dat zijn characters waar ik mij persoonlijk om zou kunnen bekommeren, net zoals met personages in bepaalde films. Maar in The Elder Scrolls zijn ze daar echt nog lang niet.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Is er, net als bij Oblivion, ook een Skyrim Wiki pagina waar op staat hoeveel locaties er precies in het spel zitten?

Ik heb die toen hier ook van Oblivion gekregen en voor de meeste hier is dat nu wel bekend.

Ik zou namelijk, hoeft niet perse de desbetreffende pagina op te zoeken, willen weten hoeveel locaties er precies in zitten.

12. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
  13. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Mijn kleinzoon had het over een programmatje, het heette "Koekhol" volgens mij.. Daarmee kan je dat soort dingen opzoeken.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    /care, was namelijk al aan het zoeken toen ik postte. |:-

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Nou dan. :+

Ohh, ik begin best wel zin te krijgen in de DLC. Ik zit alleen te twijfelen of ik wel zin heb om opnieuw te beginnen, aangezien dat dan m'n derde keer wordt. :9 Misschien dat ik 'm eerst uitspeel als Dawnguard met m'n huidige save, en daarna opnieuw ga beginnen als vampire lord. :)

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ik heb op mijn huidige en enige save tot nu al een hele hoop gedaan. Zit op ruim 206 uur, een char dus.

287 locaties ontdekt en ik heb ergens gelezen dat er meer dan 350 zijn, primary locations dan. Alleen het exacte nummer kan ik ook nog niet via doorklikken op die link van je vinden of elders zoeken.

Ik tik via Koekhol ook gewoon all locations Skyrim of een variant erop in, maar nog geen gewenst resultaat.

Ach, als de Wiki helemaal compleet is misschien? :cool:

Edit: Net nog even gezocht en ik vond een link die zei dat er 345 locaties waren, exclusief steden die niet mee schijnen te tellen. Dan heb ik er nog 58 te gaan.

Laatst bewerkt: 15 jun 2012
  17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
  18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zolang het verhaal maar beter is dan de factions uit Skyrim, gare troep. Al kan je hier volgens mij kiezen uit de Dawnguards of vampier toch? Zijn dan twee hele andere dingen, al was dat ook ongeveer bij de Stormcloaks/Imperial Legion en dat was uiteindelijk kut. Wacht wel op een pricedrop, toch geen zin in Skyrim.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dus groter dan Point lookout maar kleiner dan Shivering Isles, klinkt prima

Ik stiekem een beetje gehoopt op het Morrowind model (dus maar 2 hele, hele grote expansions) maar dit is ook prima. Point lookout heb ik me bijvoorbeeld echt weer dagen mee vermaakt

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Maar groter dan The Pitt en kleiner dan Horse Armor?
    Of kleiner dan Mothership Zeta en groter dan Knights of the Nine?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina