[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

1. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Oh geweldig de game doet het weer eens niet meer. :')

Met de nieuwe update krijg ik steeds.

C:\Program Files (x86)\Diablo III\Updates\d3-0-9991-Win-final.MPQ" appears to be corrupt. You may need to download this file again.

Heb em al 4 keer gedelete gehad en blijft maar corrupt gaan. :emo:

Laatst bewerkt: 13 jun 2012
  3. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Even het desbetreffende bestand uit de map slepen naar je bureaublad. That's what did it for me...

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Al een paar weken onderhand geen DB III meer gespeeld. Niet omdat ik het niet kan op Normal, maar meer het duistere sfeertje. Op de een of andere manier heeft de hype toch geen invloed op mij gehad.

Uiteraard bewaar ik hem wel, want ik had hem praktisch gratis.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik starte hem gewoon nog een keer en toen was het probleem er niet meer. Geen files of wat gedelete.

6. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Dat is gek, bij mij fixte dat het wel. Heb je de client wel weer opnieuw opgestart?

7. SiK Stijn

SiK Stijn Stijn : )

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu 34 op mijn wizard en speel nu al enkele levels op nightmare en vraag me nu af of ik nog altijd 'pure' int moet gearen ? Dus puur damage , ik dacht altijd dat dit best is voor deze moeilijkheid nog ? Ik weet ook dat vitality en armor belangrijk zijn maar ik zou dat pas kopen wanneer ik bijna hell zou spelen ? Hoeveel intelligence zou ik nu ongeveer moeten hebben op level 34 ? Ik ben een fanatiek gebruiker van de auction house , ik vindt het eerlijk gezegd het leukste aan het spel ( niet de real money tho :p ) en heb er al ongeveer 400.000 gold mee verdiend , terwijl ik ook nog eens redelijk goede gear heb , heb nu bijna 600 intelligence . Is dit goed of ben ik fout bezig ?

8. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het vooral op gevoel doen. Ik heb tot nu toe alleen een barb gespeeld tot 60 en tot hell ging ik amper dood en kon ik puur op damage focussen. Zodra je opeens enorm vaak dood gaat moet je switchen, maar op het begin van nightmare is dat denk ik nog niet nodig.

9. SiK Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Dacht dat eigenlijk maarja was niet zeker ;) En is het verkeerd dat ik steeds mijn gear probeer te verbeteren nu al ? dus ongeveer elke 2 of 3 levels koop ik wel iets nieuws .. ?

10. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik speel met een Barbarian van level 39 atm, en ik focus me het meest op DPS en Vitality. Als je niet teveel moeite hebt met enemies, heb je goede gear denk ik :)

EDIT: Die RMAH faalt nog wel zeg. Kan alleen kiezen voor Battle.net tegoed, en alles is echt bizar duur.

11. SiK Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je echt van plan om die RMAH te gaan gebruiken ? =(

EDIT ; je kan ook visa enzo gebruiken , instellingen op battle.net ff gechekt

12. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    De eerste epic win wapen is binnen.

Eens kijken wat deze beauty op gaat leveren. :)

13. BassieBaas

BassieBaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nette dmg idd, jammer dat het een 2-hand is :mad: Welke act gevonden? inferno 3?

14. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Eerste dagen van de RMAH kan het je veel opleveren. Denk dat de prijzen binnen een maand instorten naar een minimum.

Wist trouwens niet dat 30% van de verkoop naar Blizzard en Paypal ging. Dat is eigenlijk best veel...

15. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    15% + €1 toch maar?! Tenminste: als je het geld dan op Paypal laat staan :)

16. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    15% fee inderdaad. Gevonden in act 4. :)

17. SiK Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand wanneer de pvp mode uitkomt ? Ik denk dat het een potentieele e sport wordt die pvp battles , wat denken jullie ? En welke class zal volgens jullie het sterkst worden ? Ik denk de wizards daarom dat ik nu ook een aan het trainen ben want met mijn barb kan ik nu solo diablo doen op inferno maar het lijkt alsof ze afzwakken hoe langer ze in de battle zitten ..

18. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Zover bekend op dit moment gaat Diablo helemaal geen e-sport worden. Er zal namelijk niet/nauwelijks gebalanced worden over PvP en alleen maar PvE. Dit is iets wat ze eerdre hebben aangegeven. Zelf denk ik dat als ze alles zo laten, DH fucking OP in pvp zal zijn, 5 smoke screens terwijl je de ander kapot burst, gg.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ja ik meende te lezen 15% voor Blizz en 15% voor paypal. Maar dat kan dus zijn als je het geld er meteen afhaalt.

20. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Lol heb de mace verkocht voor 30 euro. Win. :+

Deel Deze Pagina