[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ik had in het begin ook mijn twijfels dat de BF3 besturing niet lekker zou werken op dit soort maps maar ik vind het echt heerlijk werken.

2. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat premium niet een beetje duur, ik heb al eens de volledige prijs betaalt. Ook b2k gekocht, en nu vragen ze doodleuk 4000 msp aan me.

Betalen voor extra content vind ik geen probleem, maar dit is een beetje te gek.
    Of zie ik het verkeerd.....

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    16 nieuwe maps, nieuwe wapens, assignments en nog wat camo's en dat soort meuk. Ik vind van wel :+

4. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Voor die 4000(P) krijg je 4 DLC's, met alle extra's zoals hierboven beschreven. Je kan ook elke DLC apart kopen, maar dan ben je totaal duurder uit. :+

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Wat me gister wel opviel is dat als je sinds de laatste update alleen in een room zit, en je veranderd de gametype zodat de lobby opnieuw gaat laden dit tegenwoordig als een loss telt.

Dus de ronde is nog niet eens begonnen, spel laad opnieuw en je hebt er een loss bij (zoals deze bijvoorbeeld)

http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/49853589/2/169858084/

Beetje kut, want als je server leegloopt en je wilt hem dus ergens anders op zetten om weer wat nieuwe spelers te lokken moet je er allemaal uit gaan anders krijgen de zittenblijvers een loss er bij

Waar ik dan wel blij mee ben is de M417, eindelijk een 'sinper rifle' waar ik gewoon vol gas mee over de map kan rennen. Anders was het voor mij echt kansloos om de sniper assignments te halen.

Heb volgens mij in 1 potje SQDM met die 417 meer sniper kills gemaakt dan in de voorgaande 200 uur dat ik gespeeld heb :+

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik moet nog steeds een keer CQ opstarten :+ Heb sinds de release nog niet eens gespeeld ... te druk met dat maffe Minecraft! Haha ...

Zit er nu weer een soort van M16A3 bij Delph? Of ... niet?

7. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Je hebt de aug en de scar L. De aug vind ik wat minder maar de scar schiet heerlijk.

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hoe bedoel je precies een soort M16A3?

Die M417 waar ik het over had valt in de sniper categorie maar volgens mij is het gewoon een verlengde assault rifle die single shot. Dus veel beter bruikbaar met een RDS of Acog als je aan de wandel gaat

En hij doet volgens mij fors meer damage dan de M39

Scar lijkt mij ook wel lekker , is vaak toch meer een power wapen dan een sproeimachine zoals de Aug

9. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    16 maps? Is dat excl de b2k maps? Dat is het idd wel te overwegen

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is exclusief Karkand inderdaad

dit is wel een mooi overzichtje van wat je krijgt

http://battlelog.battlefield.com/bf3/premium/

En dan even naar onder naar Calendar scrollen, dan zie je de expansions en de bonus drops en hun release dates

11. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar dan moet je wel zeker zijn dat je tot maart volgend jaar gaat spelen :p

Ik ga gewoon niet weer de fout maken zoals ik bij cod heb gedaan, alleen die 2 weken eerdere acces zijn genaaid :p mja ergens in de herfst lekker die armored kill halen en dan zie ik wel verder.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik bekijk het andersom Misschien dat ik door Premium tot Maart blijf spelen.

Zonder premium en af en toe nieuwe DLC is dat vast niet het geval.

Al denk ik niet dat MoH of CoD mij beter gaan bevallen dan BF3. Daar waren de vorige delen te teleurstellend voor. En hoe gek ik ook was op BO, ik ben toch wel een beetje klaar met die gameplay. Het schieten en bewegen is gewoon te simpel en arcadey als je eenmaal beter gewend bent. En alleen maar stat-hoeren vind ik niet leuk meer :+

Misschien ga ik wel weer terug naar Halo als 4 me een beetje bevalt

Laatst bewerkt: 15 jun 2012
  13. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar ik bekijk niet alles vanuit het feit dat er maar 1 spel is dat ik ga spelen en al helemaal MP niet :p. Hitman, AC en nog genoeg andere toppers die eraan komen. :9

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ermm ja, die ga ik tussendoor ook nog wel spelen :+

Blijf gewoon alles wat me leuk lijkt kopen, maar het is wel zo dat (voornamelijk vanwege het samen met vrienden gamen) dat er altijd 1 MP game is die ik heel veel speel. En ik zie op dit moment niet in welke van de aankomende games BF3 moet gaan vervangen.

De punten om de server maar vast tot het eind van het jaar te gaan verlengen liggen ook alweer klaar

15. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb nu al 2 keer na een potje een x2 multiplier gehad ?!?!?!?!?

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    OMG HET IS NET ALSOF ZE DIT WEEKEND ALLE XP VERDUBBELEN!

:+ Het dubbel xp weekend is wat eerder begonnen

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Uiteraard ligt dat er dus ook aan wat je graag doet en of je dat met vrienden doet ;) Dan zou ik het ook een prima keuze vinden hoor.

Alleen als je dus twijfelt om het te doen voor het 'dealtje' zou ik zeggen, denk nog maar een keer na of je het nog wel zou spelen tot die tijd :p.

18. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een mooi moment voor mij om te beginnen met de multiplayer van BF3 ;)

De single player is leuk, maar meer om te leren omgaan met de gameplay en het schieten met tanks en vliegtuigen.

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Schieten met vliegtuigen is dus totaal niet zoals in de SP, dat je het even weet :+

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Lastige van dat dealtje verhaal is dat er eigenlijk ook geen tussenweg is. Als je nou Close quarters koopt kun je eigenlijk al geen premium meer kopen omdat dat dan zonde van je geld was.

En als dan blijkt dat dat je toch nog wel vaak speelt en je koopt alle DLC uiteindelijk los dan ben je ook weer duurder uit.

Ze hadden Premium gewoon 3200 punten moeten maken, gewoon een flinke besparing t.o.v losse DLC, dan had men veel minder getwijfeld denk ik.

De single player leert je niks behalve de button layout :+

Gewoon een goede squad zoeken en achter spelers aan gaan lopen die eruit zien alsof ze weten wat ze aan het doen zijn. Daar leer je het meeste van en als je ze nog af en toe van ammo of medipacks voorziet zijn ze nog blij met je ook. En altijd voor de objectives spelen als je hard wilt levellen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina