[XOne] Dragon's Dogma [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 3 jun 2012.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Ik weet wel waar de Witte Kat is :+
     
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Heel veel, maar bij mij staat die quest nog steeds open ... ach ja ...
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Verdorie, nu heb ik weer problemen met de Bad Business quest. Wilde maar niet triggeren dus ging ik even verder met de main quest, en nu ben ik bang dat ik te ver ben gegaan.
    Vaarwel 1000 (G)! :+ Ik heb het verdiend, maar het is me niet gegund. :p
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Tik hem aan jonguh. :thumbs:

    Hem hem al gevonden, loop je ook zo naartoe in dat half Italiaanse stadje.

    Btw ook meteen mijn uitnodiging terug. Moest wel wat sparen, want kostte 5.000 en ik ben niet zo hoog nog. Goed dat die tegenhanger van de Witte Kat er is. :+
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar weer eens wat plaatjes om mijn verdriet te drukken :'-(
    :+

    [​IMG]


    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Eindbaassss
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]

    Hele album is hier. (284 foto's :p)
     
  6. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Das balen dulle...

    Hoe kom ik voorbij de shadow fort ?
    Ik heb die siege al gedaan en heb nu een quest voor de frontier caverns. Alleen is de gate achterin het fort nog dicht...?
     
  7. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Er is voor de ingang van het fort een holletje wat naar die caverns toe gaat. (op die binnenplaats waar je oa tegen 2 cyclops beesten hebt zitten vechten)
     
  8. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Daar moest je toch die torens binnen voor de siege quest ? Zal eens kijken dan ...
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Iemand zin in wat filmpjes?
    Nee?
    Ik post het toch.

    Filmpje #1
    Met in de hoofdrol: Een
    Wyvern


    Filmpje #2
    Met in de hoofdrol: 2
    Cockatrice beesten


    Filmpje #3
    Met in de hoofdrol:
    1 heel erg grote
    slang.
    Een Arch Hydra dus


    In alle filmpjes gebruik ik volgens mij Cindy en Marbenth. Had net een hele tijd Nero en dingetje van Vicill (wat een lul, hij helpt helemaal niet en is vreselijk arrogant :p), dus ik wissel wel zeker met de Pawns!
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    marbenth :)

    Net een derde type golem tegen gekomen

    Een metal golem die je alleen kunt dioden door paarse bolletjes die overal in de buurt staan te vernietigen. Als dat beest in rage gaat, niet meer normaal! Heb vaak mijn pawns moeten reviven. Nog nooit zoveel health items gebruikt. Heftig!
     
  11. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    Daar ben ik nu ook tegen aan het vechten. Als Mage zijnde, doe je bijna geen damage..
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Wat doe je als je een te hoog level bent voor driekwart van de beesjes? Juist, je trekt je kleren uit. :cool:
    Al kon ik het niet over mijn hart krijgen om Emma helemaal uit te kleden, dus heb ik het voor haar anders aangepakt.

    (plaatjes gemaakt tijdens end game)
    [​IMG]
    [​IMG]

    Flinke downgrade qua armor maar toch 'uitgekleed'. Kom op de helft van de fun van dit is juist dat ze er zo idioot bloot bij lopen! :+ Ik kon nog wel een nog lager level armor kopen, maar dat zag er niet leuk uit.

    Zo ook met een overmaatse slang gaan matten.



    Eigenlijk wordt het gewoon tijd dat ik wissel van Vocation, maar Sorcerer zijn verveelt gewoon nog niet. :9

    Over die Golem: Dat is de reden waarom ik die beesten niet leuk vind om tegen te vechten. Als Mage of Sorcerer zijnde sta je er gewoon voor jan lul bij. Je (Y) aanval doet bijna geen schade en de rest is useless.
    Gelukkig weet Emma hoe ze die beesten moet aanpakken. Pff, als ze eenmaal bezig is. :cool:
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Je doet nul damage! Je moet al die paarse disc kapot maken die her en der verspreid staan, je hieft de golem zelf dus nooit te raken. Tis wel een bitch alstie entaged gaaat. Ik mest em bevechten in het water, in het donker, soaked, dus geen licht, was lekker :9

    Ben zelf nu assassin aan het levellen. Marbetn heeft full fighter en warrior spec en die laat ik nu zoals ze is. Qua equipment upgrade ik haar vaak niet, looks zijn ook belangrijk en ze gaat zo ook zelden dood :)
     
    Laatst bewerkt: 15 jun 2012
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nou... bij jou misschien. :+
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb wel eens een sorcerer bij me die doet een bepaalde lightning attack die overal op de body van de golem hit en die is best bruikbaar. Bij golems ren ik er altijd direct op af en kliem er tegen op. Eerst de grote gloeiende discs kapot maken (wordt ie een tijdje immobiel) en alstie plat gaat, snel dat hitvlak onder zijn voeten ff afmaken, zelfde met die in zijn hand. Heb er doorgaan totaal geen moeite mee...

    Jij neemt ook een level48/50 meissie mee op avonturen voor 70+ :)

    Bij mij gaan de sorcerer/mage pawns het meest vaak neer. Die moet ik nogal eens reviven...

    Overigens ook wel irritant, ben je tegen een hoop lowlevel goblin gespuis aan het vechten krijg je ineens een metorenregen om je oren. Later ben je tegen een Chimera aan het vechten en dan komt die regen nooit. Die sorceres moeten toch nog wel wat leren :)
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Nee, zijn geen 70+ avonturen, want de wereld levelt niet met je mee. :p (ok, ze is misschien íetsje onder het benodigde level voor waar ik zit O-))

    Ik gebruik trouwens vaker mijn bliksemzweep tegen die Golems maar heb nog niet het idee gehad dat het iets hielp. Misschien kijk ik niet goed, kan ook heel goed.
    Hoe dan ook stom dat prikken met een dagger veel schade toebrengt maar een meteoor op zijn harses doet em niks. :+
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    heeft iemand al die DC van 240 (P) gekocht. Hoe zijn die quests en op welk board verschijnen ze ?
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Net een dungeon gehad voor de Wyrmrest Hunt. _O_

    Ondanks mijn gammainstellingen toch wel verstandig om een lamp te halen. :+
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Wie heeft mijn main pawn geleend? :):
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Op welk nummer staat je brightness/gamma? :+
     

Deel Deze Pagina