[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    wow, dat zijn een stel bizarre plannen :eek:

en het is wel echt als ik Fardo zijn stuk lees

als dit allemaal doorgaat dan lijkt het er inderdaad op dat MS het voor elkaar gaat krijgen om 1 box genoeg te laten zijn om alle media in je huishouden te organiseren. Daarnaast klinken die augmented reality dingen ook echt super. Nu nog hopen op ondersteuning van alle formaten/containers/codecs (mkv, flac, etc)

hier meer info

http://tweakers.net/nieuws/82604/mogelijke-plannen-xbox-720-kinect-2-en-kinect-glasses-onthuld.html

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ze moeten wel zoveel doen. Hij moet rond de 6 jaar mee gaan.
    En we weten allemaal hoe snel de technologie gaat in 6 jaar.

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ben echt benieuwd, er staat ook vaak 2013 in, dus het zal toch echt wel gaan gebeuren volgend jaar lijkt me. De onthulling dan in elk geval, de rest is afwachten. Nah...alles blijft afwachten helaas.

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    true maar het blijft een keuze hoe ze techniek gaan toepassen en MS gaat het zo te lezen erg breed inzetten wat ik alleen maar leuk vind.

5. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Net even snel bekeken / gelezen. Stamt alweer uit 2010 en zijn slechts visies. Is altijd makkelijk te zeggen dat het een alles kunner moet worden die 10 jaar mee gaat, maar of het ook echt zo goed is... Voor muziek heb ik een alternatief, voor films / series heb ik een mediaplayer, voor tv heb ik een kastje. Die ga ik niet allemaal weg doen en betwijfel dan sowieso of het wel allemaal goed overgenomen kan worden door de 720.
    Daarnaast wil ik niet dat de Xbox zich daar op richt, ik wil een Xbox om op te gamen, laat hun daar al hun energie, kennis en kracht in stoppen. Voor de andere dingen heb ik al wat of zijn er tich (misschien wel betere) alternatieven.
    Maar goed, is nog niet concreets naar buiten gekomen of aangekondigd, dus ik merk het wel. Zit persoonlijk ook niet zo op Kinect (2) te wachten en vind de huidige Xbox eigenlijk wel prima.

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Maar de kans is heel groot dat er straks veel van verwezenlijkt gaat worden. Kijk naar wat ze met de 360 al gedaan hebben, ding is al veel en veel meer dan een gaming console. Het is een groot entertainmentcenter geworden. Toch apart dan dat de codenaam toch echt dat 720 is he...ik vond het altijd zo'n bullshit naam.

Plaatje met Halo Reach erbij kan duiden op backwards compatiblity, en eigenlijk moet dat ook gewoon. Hoeveel mensen hebben wel niet een shitload aan 360 games nu? Ben benieuwd of dat XTV maandag echt aangekondigd gaat worden.

Laatst bewerkt: 16 jun 2012
  7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Games backwards is ok, maar ook accesoires dan.

Als je een fight stick, racestuur etc hebt wil je die ool gebruiken bij de nieuwste games op de nieuwe console.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    smart glass wordt nu geintroduceerd en maakt ook deel uit van deze road map :)

9. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Dus Nintendo heeft ongelijk, zij beweren dat Smartglass het antwoord is van MS op de tablet controller van de Wii U.

10. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Yep, en het artikel is schijnbaar geupload in mei op scribd. Dus de geloofwaardigheid van dit document wordt steeds groter eerlijk gezegd. Denk dat we ook echt wel van een E3 2013 onthulling mogen uitgaan dan. Ondanks dat die Phil Spencer van MS zegt dat er nog zeker wel 2,5 jaar leven in de 360 zit. Maar ja...natuurlijk zegt ie dat.

En dan nog....de 360 kan ook nog prima bestaan naast een nieuwe console...of beter gezegd, nieuw entertainment-systeem.

11. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Laten we hopen dat er nog 2.5 jaar leven inzit. Anders wijst het erop dat MS de 360 support zou droppen van zodra de opvolger er is, net zoals met de eerste Xbox. Aan de andere kant, support qua games is nu al amper al iets waard dus veel hoop heb ik niet voor de 360 zodra z'n opvolger uit is.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nou de 360 heeft toch een gigantische fanbase opgebouwd? Echt niet iedereen die een 360 heeft gaat meteen over op de nieuwe en dat weten de uitgevers ook wel lijkt me. Ik zie het wel gebeuren dat er nog heel veel multiplatformgames naar 360 blijven komen, sowieso het eerst jaar nog wel :)

Er zijn nu verhalen dat het maandag bij dat 'mysterieuze' MS evenement over de nieuwe Xbox zal gaan maar das gelul. Dat zal overduidelijk niet over gaming gaan.

Oh, deze site kwam er in mei al mee...raar dat niemand het dan overneemt zeg.

http://nukezilla.com/2012/05/04/exc...ve-blu-ray-support-augmented-reality-glasses/

Laatst bewerkt: 16 jun 2012
  13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Maakt het allemaal nog geloofwaardiger.. Smart glass was in mei nog niet aangekondigd. Ms zal niet blij zijn

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Laatst bewerkt: 17 jun 2012
  15. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Dat betekend dat de naam niet 720 wordt, maar Surface

16. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Optical discs utilized for movies will not be supported We kunnen alsnog geen blue ray films kijken dus? Vast gedaan om te zorgen dan mensen maar zoveel mogelijk bij Zune huren. Meh

17. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    het lijkt me sterk .. maar goed we zullen zien

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Microsoft zal niet meer op de CES staan vanaf volgend jaar, dus daar zal er sowieso niks aangekondigd gaan worden. We moeten maar van E3 uitgaan, want anders weet ik het ook niet meer :) Ongetwijfeld tot die tijd zullen er nog genoeg geruchten langswaaien.

19. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    MS organiseert voor dit soort nieuws een apart evenement

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Voor Xbox 1 en 360 geloof ik ook deden ze het tijdens CES toch?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina