[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ja maar die kosten weer geld of dat niet? :D En aangezien ik BF3 eigenlijk heel weinig speel, zal dat het niet waard zijn voor mij.

2. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    ja klopt.. nee dan heeft het geen zin. Op. Metro en Seine crossing is toch ook lekker CQ?

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Sein Crossing heb je voertuigen. :) Metro is idd nice. Maar met infantry is het als het goed is op elke map voertuigloos toch? Vind het zo gek dat er zo weinig mensen spelen.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    omdat de mensen die voertuigloos willen spelen niet Infantry CQ gaan doen maar TDM of SQDM op een tankloze map of dus met de nieuwe mappen CQD

vind die hele infantry mode maar raar als je nagaat dat er al heel veel infantry gameplay in zit

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Die AUG is echt een beest... Tering!

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Vind sowieso de nieuwe wapens erg lekker spelen.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ze spelen heerlijk maar alles gaat wel een beetje hetzelfde aanvoelen. De m417 voor Recon en de L86 voor support voelen gewoon als zware assault rifles (wat het ook zijn)

Aan de ene kant heerlijk want dan kan ik die klasses ook wat vaker spelen (want snipen kan ik niet en met TE zware LMG's ben ik altijd te laat laat in ADS als ik rondren) maar aan de andere kant vervaagt het verschil tussen de klasses wel een beetje

8. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    M417 met holographic :p

9. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja dat gaat echt als een speer_O_

10. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Speelt zo chill :). Ik had nooit met de SKS gespeeld. net ff gecheckt. Precies zelfde... Alleen tikkeltje mindere kwaliteit.

11. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Tip voor de 20 kills met Underslung Grenade Launcher assignment: je kan hem ook halen met de Under Barreled Shotgun (M26), dus die heb je zo gehaald op CQD.

12. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ga ik ooit een eod bot kill krijgen ? :p. ik reed net rond met mn eod bot op de CQ maps Nou dat gaat zoiezo niet lukken :p. plus kut besturing van dat ding zeg. pff.

13. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    eergisteren ging het eindelijk weer es lekker... mensen die het doel van CQ begrepen. Vandaag na een half uur had ik zoiets gauw weer uit die xbox... wat een tering noobs weer.. schijnbaar hadden die gasten geen idee wat de bedoeling was.. en nog wat andere poging op andere servers met het zelfde resultaat was ik er weer klaar mee..tot zover nog geen premium voor me!

14. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klinkt alsof jij gewoon een bf3 clan nodig heeft met level 75+ dudes.

15. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    sjonge..speel ik weer eens battlefield wor ik al 2 keer gekicked door admin. ok ik ben misschien niet de beste, maar de lol is er zo wel gauw af. jammer.

16. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Die flikkers blijven er helaas tussen zitten. :mad:

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Lol, bij Bad Company I nooit last van gehad, maar dat komt ook wel omdat ik gedreven werd om jouw om te leggen. :+

Ik ben zelf ook helemaal niet goed, maar dat je om dit soort redenen gekickt word bewijst maar weer eens dat de jeugd veel te vroeg een stukje macht in handen krijgt. Ik denk namelijk dat het 14 of 15 jarige waren, daar heb ik in WoW ook nog dagelijks mee te maken. Die lui kennen geen geduld en zouden op school moeten zijn ipv uren achter verslavende games als BF 3, WoW, COD MW III en noem ze allemaal maar.

Hij gaat mij namelijk niet vertellen dat dit door een volwassen figuur is gebeurd.

Laatst bewerkt: 17 jun 2012
  18. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Iedereen kan een server huren, dus ook 14 jarigen, tja je doet er niks tegen :+.

Laatst bewerkt: 17 jun 2012
  19. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    Of figuren die op z'n minst begrijpen wat het doel is van het spel 8)

20. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Hahah altijd maar dat gebitch dat alleen kleine kids dat doen. Zijn genoeg volwassenen die ook helemaal niet tegen hun verlies kunnen en mensen maar gaan kicken of exploits gebruiken. Hoe vaak ik wel niet berichten krijg van oude gasten in CoD of Battlefield die me dan verrot schelden omdat ze er niet tegen kunnen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina