[PS4] [Vita] Everybody's Golf

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 26 feb 2012.

1. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    10 euro is zeker wel een mooie prijs, maar ik heb liever het doosje + cartridge. :+

2. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je 10 euro bij legt heb je het spel met doosje + cartrigde is veelleuker natuurlijk met.

3. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Hmm, ik ga vanmiddag ff 20 euro voucher kaart halen, waarvan ik sowieso MotorstormRC koop. Dus dan houd ik nog 15 euro over, dan kan ik voor everybody's golf gaan of 3 maanden PS+, welke is beter denken jullie ?

Bij ps+ krijg je wel meer games, maar het is dan wel weer tijdelijk.

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ligt eraan. Heb je ook een PS3? Want als je alleen een Vita hebt heb je tot nu toe nog helemaal niks aan PS+..

5. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Ja ik heb een ps3 :D Vandaar, en omdat je nu nogal veel content terug krijgt, gaat het me zeker wel aanspreken.

6. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dan zou je kunnen zeggen dat je met PS + meer waar voor je geld krijgt. Maar ik heb het een jaar gehad en ben ermee gestopt. Meer games dan ik kon spelen. :+ En dat ze na afloop niet meer van jou zijn bevalt me ook niet helemaal.

7. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Zolang jij ps+ behoud, kan je toch de games gewoon blijven spelen ? totdat je stopt met ps+ dan kan je ze niet meer spelen. Dus als ik het dan goed begrijp, als ik nu Infamous2 download over 3 maanden stopt me ps+, dan kan ik niet meer spelen. Maar als ik dan kies om weer 3 maanden ps+ te nemen, dan kan ik toch gewoon weer infamous2 spelen ? :)

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Klopt helemaal. (van wat ik heb gehoord tenminste; ik heb 1 doorlopend abbo gehad dus het niet zelf kunnen testen)

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dat klopt , maar kijk wel heel goed uit.
    Als je een 3 maanden of 1 jaar PS+ neemt dan wordt deze na de periode automatisch verlengt door Sony.
    Alleen als er geen voldoende tegoed is wordt het abonnement stop gezet.

10. LageTrial

LageTrial Active Member

Leuk Bevonden:
    17
    Oh dus ik heb geen te goed meer derna, en m''n pinpas is er ook niet aan toegevoegd, maar als ik dan een weekje later bijv weer 20 euro der op zet, word die dan ook verlengd ?? of gewoon echt pas op dat moment.

11. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dat had ik gelukkig ook niet want anders verlengde Sony PS+ weer met 1 jaar.
    Automatisch verlengen geldt alleen voor het abonnement van SP+

Ik koop zelf ook altijd een €20 kraskaart en opwaardeer alleen als het dan nodig is.

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Iemand die deze game heeft en me even kan helpen?
    Hoe weet ik hoe ik een kroontje kan behalen? Staat dat ergens beschreven? Ik zie het niet, en er zonder hulp achter moeten komen zal nog wel even duren. :+
    Bij de 2 die ik heb was het winnen met 3 bogeys en winnen met 3 birdies achter elkaar.

En AR blijft stiekem toch wel grappig. :+ Even wat poppetjes laten rondlopen op je laptop

En dan nog wat random screens

13. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Dit weekend de game ook gekocht en ik ben er gelijk aan verknocht. Erg leuk spelletje... je zit toch steeds te azen op een hole-in-one. Tot op heden trouwens nog niet gelukt, maar wel een paar keer heel erg dicht bij. :x

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Niet dat ik bij Tiger Woods echt vaak een Hole in One wist te halen, maar hier is het veel moeilijker. :+ Het lukt me maar niet om de bal goede spin mee te geven. Bij Tiger ging dat heel simpel; tijdens de vlucht op (A) + de richting waar ie op moest spinnen rammen. Hoe vaker/sneller je op (A) drukte, hoe sneller ie ging spinnen. Nu moet je het op de D-pad aangeven voordat je slaat. Minder verfijnd en tot nu toe heb ik niet hetzelfde resultaat gekregen wat me normaal wel lukte. :p Zelfs nog geen Eagle, laat staan een Albatross... Bal rolt constant te ver door, soms zelfs de green af. Zal ook wel komen doordat ik bij Tiger op een gegeven moment alles echt in de vingers had; je linkerstick was de golfclub. Als je er eenmaal de feel voor had voelde het heel natuurlijk aan. Hier heb ik dat nog niet (hier vul je gewoon een powerbalkje)

Klinkt bijna alsof ik deze game slecht vind, maar dat is niet zo. Ik vond Tiger gewoon heul goed. Gisteren deze ook weer veel te lang zitten spelen.

Deel Deze Pagina