FIFA 12 Ultimate Team [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 23 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Ik speel meestal 4321 / 433 of 442. In alle drie kan sneijder prima mee en ibra kan werkelijk waar in elke formatie spelen.

Zelf maar weer eens op zoek naar wat coins. Was fut al beetje zat maar zag oppeens IF torres. (en MOTM) damn wat een speler

2. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil denk ik het liefst 4-3-3 gaan spelen. Maar waar wil je Sneijder neerztten? Siemen had de opmerking om Sneijder in een custum opstelling voor de 2 controleurs te zetten. Dat worden denk ik Videl IF en Cambiasso/Pirlo.

Voorin: Di Natale/Lavezii - Imbra - Krasic.

3. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Vidal en Cambiasso zijn helden. Voor LW zou ik zeker gaan voor Lavezzi maa rvoor rechts zou ik lekker IF Maggio gebruiken! Kan je er een hele aanvallende back achter zetten en dan maakt het niet uit als die eroverheen gaat!

4. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Die aanvallende back word zonder twijfel Maicon. Maar ik heb nu 180k te besteden. Ibra en Sneijder hebben beide toch wel een aardig prijskaartje haha.

Laatst bewerkt: 17 jun 2012
  5. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dat is inderdaad nog steeds een goede. 4-3-2-1 (goedkoper dan 4-3-:cool: en dan met een custom opstelling:
    Sneijder
    Cambiasso - Vidal

Mijn favoriete opstelling:
    4-3-1-2 (en 5-2-1-2).

Dan kan je Sneijder als CAM zetten en Di Natale - Ibrahimovic als spitsen.
    Zet je als middenvelders: Cambiasso - Pirlo - Vidal.

6. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik scoor alleen best vaak via een voorzet. Daarom lijkt 4-3-3 wat aantrekkelijker voor mij.

4-3-1-2 daar kan je alleen de goals met schoten maken en door te combineren. Wie kunnen er in deze opstelling trouwens opkomen om voorzetten te geven?

7. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    4-3-1-2 vind ik echt de meest waardeloze opstelling in FUT. Echt alles gaat door het midden bij die formatie. 4-3-3, 4-3-2-1 en 4-2-3-1 zijn dan een stuk beter imo.

8. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Weet echt niet wat ik moet kiezen. :'-(

9. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Kies dan 4321 met de custom formation. ;)

4-3-1-2 is fijn, omdat je dan een centraal blok hebt. Je wint alle ballen op het middenveld, omdat het daar erg druk is. Maar geen flankspelers, dusja ;).

10. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
  11. brambino12

brambino12 Voetbal-encyclopedie

Leuk Bevonden:
    3
  12. Douvve

Douvve Driwe

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel een 4-3-1-2 met Sneijder op CF en TOTS De Jong en 88 Van Persie in de spits. Ik vind het een hele fijne formatie en ik heb ook veel 4-2-3-1 gespeeld, maar daarbij vond ik de CAM'S een beetje onzichtbaar waardoor je het vaak met je spits en CF moet doen

13. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen geld in overvloed :9.

Wauw, die schoten van Ibrahimovic, Sneijder en Vidal. Wow, giganstisch hard.

14. TAN UNITED

TAN UNITED Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Hebben meer mensen last dat als je een fitnes of moreel kaart wil gebruiken dat je uit de server word gegooid?

15. brambino12

Leuk Bevonden:
    3
    Die Pirlo van 85 kost zo'n 40k ;)

16. brambino12

Leuk Bevonden:
    3
  17. RobinhoNL

RobinhoNL Ik ben Fan!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar ik moet ook nog verder met handelen. Denk dat als ik 70K heb, dat ik dan Marchisio 83 haal met Nagatoma 81. Beide IF.

Toen ik m'n silver team had, waren al m'n spelers zo fit. Nu worden me goude spelers best snel moe. Iemand een tip hiervoor?

18. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305

Hoe flik je dat!?

19. Gangstajordi

Gangstajordi Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. Mr. Polska

Mr. Polska AJAX ***

Leuk Bevonden:
    0
    Het lekkerste zilveren team dat ik ooit heb gehad, zonder twijfel..
    Won er de finale van het zilveren toernooi in 1x mee, in de finale een tegenstander met 4 zilveren TOTS haha..
    http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#jMrVM9WwbdKBl
    Borini heeft 63 heading maar koipt ALLES erin, en heeft een ziek schot.
    Foggia (nu vervangen door El Sharaawy) is een geweldige speler, goeie pass en fijn schot, Ragatzu is lekker snel en zorgt voor veel dreiging.
    Verder is het middenveld goed genoeg (zojuist Biabiany gekocht voor lekker wat pace), en de verdediging ontzettend snel aan de flanken en sterk in het centrum.

Heb nu El Sharaawy gekocht voor Foggia, maar verwacht dat hij gaat tegenvallen, maarja wil gewoon een x met m spelen, maar Foggia is echt geweldig. Op de RM had ik eerst een speler van Torino maar die was wel een beetje zwak (net zoals de LM) dus die heb ik nu vervangen. De LM gaat waarschijnlijk ook op den duur nog wel vervangen worden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina