[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Klopt, heb al verscheidene keren gewoon dertigers horen schreeuwen omdat een missie niet lukte, of iemand niet goed zijn best deed, al was dat met Guild Wars :+

2. RK1989

RK1989 Krankjorum

Leuk Bevonden:
    2
    Ik had er gisteren een roadkill mee gemaakt, maar die telde niet mee :'-(

3. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Ik word nu al wel helemaal leip van al die shotguns bij de CQ-mappack, staat er in de server rules no shotguns/m320/rpg etc. maar iedereen rent gewoon rond het met die dingen.

Ze zouden een optie moeten maken dat je sommige wapens ook echt niet kan kiezen in het menu

4. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Vind die hele CQ DLC sowieso een grote droge kut, speel BF juist omdat de hersenloze gameplay van CoD fucking saai is :emo:

5. Vinture

Vinture XBW.

Leuk Bevonden:
    0
    Aaah ik heb vaak bij cqdomination dat als echt alles lukt in een potje en de punten snel oplopen dat je wordt gekickt door een admin... Echt klote is dat :-(

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Gekicked worden gebeurd vaker tijdens CQ Domination ja... Had net mijn EOD Bot Kill... Wat een schijt challenge eigenlijk haha

7. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo van het weekend een paar potjes gespeeld. Heerlijk.

Al moet ik de mappen natuurlijk nog verkennen en ik vaak overhoop geschoten word, moet ik zeggen dat ik me hier wel mee ga vermaken. Rijden in een tank lukt me aardig, vliegen in een jet of helikopter is andere koek :lol:

8. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    In één van de co-op missies vlieg je met een helikopter. Samen met een maat kan je die gebruiken om wat te oefenen. Jet moet je echt leren in de MP zelf.
    Wat misschien ook nog kan helpen is de alternatieve besturing. In plaats van de triggers gebruik je dan de sticks om te versnellen en te remmen. Ik persoonlijk vind dat een veel betere besturing. Hoewel het vooral bij de heli wennen is.

9. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik join vanavond alleen maar portuguese servers om mn frustratie af te reageren.

10. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wordt soms al gekicked als ik een game net join, door m'n hoge level denk ik.

Daarom heb ik elk weekend m'n eigen server, waar wat duidelijke regels gelden. Ik moet wel vaak mensen kicken die zich er niet aan houden. Dan denken ze ook vaak dat het is omdat ze te goed bezig zijn. Ook al doen ze dat niet, dan komen de meeste met de vaagste excuusjes.

11. Dranx

Dranx Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    Gisteren ook CQ domination gedaan, sta ik bovenaan, gelijk gekicked :p. De pest is dat dan je double xp niet telt :mad:

12. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Gebruiken jullie niet gewoon een shotgun ofzoiets, of RPG om te killen terwijl er in de regels staat dat het niet mag?!

13. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb inmiddels 2 keer mee gemaakt dat ik gekicked werd. Beide keren overduidelijk omdat ik veel beter was. Ik droeg het hele team. maar ik begrijp het wel hoor. Als jij rank 20 bent, en ik al 64 ofzo, dan is het niet leuk om een spelletje te spelen. Ik join soms een server en ik word aan alle kanten voor bij gelopen door rank 100 gasten. dan rage quit ik ook en zoek ik een andere server.

Maar goed, ik heb er eigenlijk niet echt een probleem mee als ik gekicked word. Ik vind het wel grappig. haha. teken van zwakte. Beste overwinning :0.

(overigens, was nog nooit eerder gekicked, beide keren sinds en op de CQ DLC)

14. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Dus jij bent werkelijk bezig met welke rank iemand is? dat hoeft maar vrij weinig uit te maken, iemand van rank 100 kan net zo goed keihard geboost hebben, voor t zelfde geld verlies ik nu mn save, ben ik weer level 1... dan is het toch ook niet zo dat ik ineens weer super slecht ben :p

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Rank wordt niet opgeslagen met saves, wordt op internet opgeslagen.

16. SleepTrgt

SleepTrgt Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    Ja oke dat klopt in dit geval, maar het was maar een voorbeeld. Kan ook bijv zeggen dat ik op een andere account ga spelen.

Iedereen kan hoog level krijgen, als je maar genoeg speelt of flink gaat boosten.

17. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Precies. Vorige week was ik rank 27 en jorrie 45+ maar ik bleef m maar ownen!
    Ondertussen ben ik ook 45

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Sinds rent-a-server en de premium optie om je stats te resetten zeggen statistieken inderdaad niks meer. Je weet pas hoe goed iemand is als je tegen hem speelt.

maar je mag er toch wel vanuit gaan dat iemand die 200+ uur gespeeld heeft een beetje weet hoe het spel werkt :+

19. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar mag je opzich van uitgaan al doen genoeg hoge rangen dingen die ik totaal niet begrijp :+

Ik kom de laatste dagen alleen in potjes waar ik zit opgescheept met noobs, k/d mensen.. en dan verlies je steeds omdat je bijna alleen de vlaggen moet pakken , ik krijg er soms echt een hoge bloeddruk van :mad:

20. Stingray

Stingray NcA Clan Member

Leuk Bevonden:
    29
    dan ga ik je een hand geven, zit met dat zelfde probleem..:{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina