FM4 [Finished] XBW Rivals-Challenge

Discussie in 'XBW Racing' gestart door B Tender, 20 mei 2012.

1. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905

EINDUITSLAG RIVALS CHALLENGE WEEK 4
    De einduitslag van ronde 4 is bekend geworden. Het zonnige Mugello heeft tot felle strijd geleid, met name voor de voorste plaatsen.

Allereerst feliciteren we Coldzero met zijn eerste podiumplaats. Het is hem knap gelukt om snelle mannen als bijvoorbeeld Denvan en Loyallronin voor te blijven in zijn Ferrari. Goed bezig:thumbs: en interessant om in de gaten te houden of Coldzero deze lijn kan vasthouden in de toekomst!

Nori Ceramic
    heeft er alles aan gedaan om hier met de winst ervandoor te gaan, maar trok uiteindelijk net niet aan het langste eind. Ik moest echt tot het uiterste gaan om hier met de hakken over de sloot het met het goud naar huis te kunnen, en heb hierbij m'n initiele verwachtingen ver overtroffen.

Met Blauwhok en asjemenou75 mogen we trouwens twee nieuwe deelnemers verwelkomen deze week! Leuk dat jullie meereden, en hopelijk tot ziens komende week:b:

AANKONDIGING RIVALS CHALLENGE WEEK 5
    De vijfde week reizen we allemaal naar het bochtige Tsukuba, waar we met de stock Mitsubishi Time Attack Evolution de
    Liefhebbers van de uitdaging auto's met veel vermogen op bochtige banen in het gareel te houden zullen hier enorm aan hun trekken komoen. Met rondetijden van rond de minuut, zal het verschil tussen ons beperkt blijven, en wordt je elke minuut weer de kans geboden om jezelf en anderen te verbeteren! Heel veel succes gewenst met de Spec Hotlap: Time-Attack Evolution Challenge!

Laatst bewerkt: 18 jun 2012
  2. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Een van de beste rival challenges.. Hot damn. Jammer alleen dat jij altijd sneller bent op Tsukuba 8)

Gefeliciteerd met je derde overwinning op rij ;)

3. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik kan tot en met vrijdagmiddag waarschijnlijk niet xboxen (heb m'n forza-schijfje vergeten mee te nemen), dus het komt (voor mij) op het weekend aan. Is alleen een druk weekend, dus het wordt een lastige week voor mij :) Ben het wel met je eens dat dit een van de mooiste challenges is.

4. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik heb gisteravond nog even 47 rondjes achter B Tender aangereden en dat scheelde toch weer 8 tienden ofzo. Denk dat B-Tender nog wel onder de 2.00 had gekund want in het middelste gedeelte liep ik soms nog aardig in. Alleen het eerste gedeelte kwam ik maar 1 keer dichtbij dus die was echt heel goed.

5. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Heerlijk zo'n week vrij, lekker challenges doen. 56.681 is mijn beste tot nu toe. Nog iets meer dan een tiende om B Tender voorbij te gaan :)

Helaas is één tiende op deze baan redelijk veel.

6. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    De sleutel op Tsukuba met deze auto is op tijd remmen en op tijd gasgeven! Bijna al het tijdverlies hier is daarop terug te herleiden denk ik.

7. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Dat is denk ik bij elke baan wel zo :+

Nu ik zoveel tijd over heb ga ik proberen om in de top 10 te komen bij deze challenge.. Lijkt niet te doen maar ik kan een poging wagen. 00:56.067 -> 00:56.481.

Impossible is nothing ;)

00:56.297, met een enorme fout in de laatste bocht.. Nu kom ik er even niet meer aan, andere tijd weer proberen!

8. $uperman.nl

$uperman.nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yay, een top 1000 positie \o/
    997e wereldwijd

Nog maar iets meer dan een seconde in te halen op Nori...

En nu weer even achter Coldzero aanjagen 8)

9. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Held_O_
    Wat is nu het snelst in die laatste bocht? Netjes binnen de cerbs blijven of volle bak daar overheen scheuren?

En nog een held_O_

10. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Ik heb die Hypermax EVo net in mijn garage gekregen.
    Zal hem eerst even oppoetsen en dan uitlaten op Tsukuba.
    Moet nog eerst even voor een andere side challenge/comp de autocross cones Rivals doen op Laguna. Bijna target gehaald voor de prijs.
    http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/5288145.aspx
    En dan kan ik mij op Tsukuba storten in de Hypermax.

Laatst bewerkt: 19 jun 2012
  11. noriCeramic

noriCeramic XBW Racing

Leuk Bevonden:
    55
    Dat verschilt heel erg. Ligt er maar net aan hoe je die laatste bocht neemt.

1. Je blijft redelijk strak langs de cerbs in de binnenbocht -> volle bak over de cerbs heen scheuren bij de finishstreep

2. Je remt later waardoor je in eerste instantie uitwijkt. Daarna snij je naar binnen en kom je binnen de cerbs uit.

Wat sneller is? Geen idee. Bij optie 1 win je snelheid bij het uit accelereren, bij optie 2 win je wat tijd door later te remmen.

12. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Positie 429 wereldwijd!

Nu een fractie sneller dan Coldzero, eens kijken hoelang dat blijft staan ;)

13. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    Ik kan mij toch niet beheersen. Ik ga vannochtend al rijden met de Hipermax op Tsukuba. Kan de verleiding niet weerstaan.:+
    Ben benieuwd wat ik eruit pers. Bij de vorige rivals had ik vooraf de verwachting dat ik mij niet kon verbeteren, maar achteraf toch wel.
    Ik hoop dat het nu ook lukt.
    Van alle Rivals vond ik deze auto het moeilijkst om snel rond te gaan op de track
    Wie heeft de beste tijd met een stuur.
    Deze auto is erg moeilijk om met een stuurwiel rond te jagen.
    Zijn alleen de controler piloten snel?

14. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Niet heel lang. heb nu 56.88x staan geloof ik. Er kan nog twee tiende af in het eerste stuk en misschien nog een tiende in de laatste bocht en dat is het voor mij ook wel zo'n beetje. Heb ook de replay van nr1 eens bekeken en die gebruikt de handrem om de 180 graden bochten aan te snijden qua exit. Ik word daar niet sneller van :9

15. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, mooi. Heb ik weer een tijd om achterna te gaan.

Zo met kleine stappen werkt beter dan direct achter de ghost van Nori of Tender aan te jagen, daar word je alleen maar triest van.. :+

16. ColdzeroNL

Leuk Bevonden:
    1.151
    Heb net weer 40 rondjes achter B-Tender aangehangen en het lukt best wel om dichtbij te blijven maar ik maak echt vaak een klein foutje waardoor ik mezelf niet meer verbeter. Morgen maar weer eens proberen. Succes met de jacht

17. $uperman.nl

Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer ik achter Nori aan ga kan ik hem ook redelijk bijhouden, maar op deze baan verlies je gewoon veel tijd met kleine dingen. Een fractie te vroeg of te laat op het gas in één bocht en je haalt het al niet meer.

18. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Kan ik iemand inhuren voor Tsukubah?

Voor diegene met stuurtjes, svp vandaag tijd neerzetten, 20 juni zal iedereen een update krijgen en dan weet je het maar nooit of je stuurtje nog naar behoren werkt..... :confused:

....wat ik wel hoop voor iedereen natuurlijk....

19. loyallronin

Leuk Bevonden:
    606
    das lekker voor de cup race van morgen. Dadelijk een stuur dat gammel is tijdens de race door update.

20. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Gelukkig heb ik mijn MS wheel nog voor als het Fanatec legioen wordt getroffen.

Deel Deze Pagina