Tsja, die is natuurlijk flink geïrriteerd, 2 grote prijzen misgelopen in 1 maand.. Ach, het blijven arrogante ego's. Jammer dat ze geen fatsoenlijke leider binnen het team hebben die ze dat durft te zeggen. Over 2 jaar lekker met 'n eredivisie elftal spelen: ----------------Zoet---------------- v. Rhijn-Vlaar-Viergever-Willems ---------Stroot-------Clasie-------- --------------Maher----------------- -Narsingh---L. De Jong---Depay-
Die Wilfred Genee is echt zo'n incapabele vent. Het lijkt wel alsof hij een beetje Matthijs van Nieuwkerk wil nadoen met z'n snelle praten en snelle vragen, maar hij slaat de plank volledig mis. Telkens als ik denk, he leuke discussie over de wedstrijd en over voetbal, dan komt hij er weer door met zo'n volledig random vraag naar iets totaal anders. De uitzending van gisteravond ook: vraagt ie aan J. van den Heuvel: Wat is het spannendste moment van je leven terwijl het net een beetje inhoudelijk over de wedstrijd gaat. Dan wil hij uiteindelijk naar Pirlo toe, maar het mislukt volledig. Ook als er van die politieke gasten aan tafel zitten, het lijkt af en toe meer op een aflevering van Pauw en Witteman met humor dan op een programma wat over voetbal gaat.
Ik ben sowieso wel een beetje klaar met de nederlandse voetbaljournalistiek en de meeste commentatoren. Gaat veel te veel over randzaken en de commentatoren willen vaak ook veel te interessant doen. Heb het EK helemaal op belgie gevolgd en daar hebben ze gewoon alleen (ex-)voetballers en (ex-)trainers te gast. Als vd Gijp er niet was keek ik uberhaupt nooit meer naar nederlandse voetbalprogrammas
Ja, maar heeft ook natuurlijk met de wanprestatie van het NL elftal te maken. Hadden ze het wat langer vol gehouden, had je wat meer te lullen gehad. Nu moet je wel overgaan op randzaken, vooral met van die saaie kwartfinales.