[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
  2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    aahhwww :'-( klote dubbel XP

Nja niet dat ik het spel nog veel speel atm :+ alleen dat score per minute omhoog gaat door dubbel XP is een beetje vreemd..

3. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Battlelog geeft aan dat het volgende weekend weer dubbel XP is 8), alleen dan wel premium only

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    vet, misschien ga ik dan die lvl 100 toch nog wel halen :+

5. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Heb ik juist aankomende week maandag/dinsdag/woensdag tentamens. :+
    Lvl 100 ga ik toch niet halen, is me iets teveel van het goede.

6. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik ook, bovendien moet ik ook nog eens het hele weekend werken, dus wordt hem niet voor mij :+

7. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind die double xp shit helemaal niet cool.... cheat weekend man.

8. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Eenmaal level 45 dan boeit double xp toch vrij weinig meer, wat is er cheat weekend aan dan? :9

9. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat ik hard gewerkt hebt voor mn level 45+ soldier :p. Uiteindelijk maakt het allemaal niets uit nee. Maar je battlelog stats worden door de war gegooid. Je behaalde score is niet echt meer wat je letterlijk voor gewerkt hebt. snap je. Ik vind het soms leuk om mn stats terug te checken, en nu zitten er punten tussen die ik eigenlijk cheat heb. Snap je ?

10. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach het tikt wel lekker aan als je 50K per potje haalt :)
    Spm is bij mij van 639 naar 657 gegaan dus dat is ook lekker.
    Zelfs na het dubbel xp weekend nog naar 659 gegaan dus dat het inzakt is ook niet waar.

Ik zal wel blij zijn als die tankmaps er zijn want ik word duidelijk te langzaam voor die snelle actie :+

11. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Ben ook zeer benieuwd naar de Tank DLC, en vooral hoe groot ze het maken ivm x360 limitaties. Nieuwe voertuigen zoals mobile artillery en de ac-130 lijken me ook tof.

12. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Op de pc heb je ook veel 2000 ticket metro conquest servers.
    Is ook gewoon verkapte dubbel xp server want flikker er beetje medpacks of resupplie creaties neer en blijf op de trappen schieten en de punten blijven ook binnen stromen.
    Vrees dat de AC-130 best wat frustraties gaat opleveren en beetje overpowered gaat worden.
    Ben je helemaal gefocussed in een vuurgevecht bezig op de grond wat gelijk op gaat, je wint uiteindelijk van 3 man, je voelt je het mannetje en boem je klapt uit elkaar. Geraakt door een Shell uit dat kreng wat boven je vliegt waardoor de tegenstander je positie over Kan nemen.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik weet het nog niet. Ik begreep dat je een bepaalde postitie op de map moet bezetten om in de AC-130 te mogen spawnen?

Dus je hebt wel wat teamwork nodig want wie de positie houd kan zelf niet meevliegen. En je loopt het risico dat de AC-130 crew alleen die positie maar gaat bestoken om zelf maar rond te kunnen blijven vliegen.

Ben ook wel benieuwd wat er gebeurt als je een Jet in de zijkant boort, ik begreep dat er ook 2 posities voor air to air geschut in zitten dus je zou verwachten dat hij wel kwetsbaar is voor jets (choppers zullen te langzaam zijn misschien?)

Dus voordat een team die AC-130 effectief kan inzetten hebben ze air to air gunner nodig, normale gunners en een grond team wat de positie vast houd (en dus geen vlaggen kan pakken)

Erg nieuwsgierig hoe dat gaat spelen

14. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    I know, zelfde heb je op consoles hoor. Met 500% servers. Maar het blijft cheat weekend :p.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Is het ook wel , het verneukt alle statistieken een beetje. En mensen die een weekendje missen worden meteen aan alle kanten ingehaald.

Maar aan de andere kant, het prikkelt me wel weer om in zo'n dubbel XP weekend wat meer te spelen :+ En daar is het ze uiteindelijk om te doen

16. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    En daarnaast kan de AC-130 niet gerepaired worden, dus heb er wel vertrouwen in dat hij niet OP wordt.

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Zou hij wel ge-laserlocked kunnen worden door tanks en soflams? Denk dat het dan nml een vliegende doodskist word

edit:// dat ene potje CQ wat ik gister heb kunnen spelen was wel mooi mn 1000e win :D Tijd voor een feestje :+

Laatst bewerkt: 19 jun 2012
  18. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    juist het is een nieuwe incentive voor mensen om weer te gaan spelen. En dan blijven hangen na die double xp weekends. dice is wel handig met dat soort dingen. Ik speel uiteraard wel. Maar vind het wel jammer van mn stats. ik ben totaal geen stat whore. maar vind het soms wel ff leuk om te zien wat ik tot nu toe gedaan heb snap je.

EDIT ; ik ben trouwens wel een stat whore. haha. ik denk iedereen wel tegenwoordig.

Laatst bewerkt: 19 jun 2012
  19. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Oe! De M27 IAR heeft eindelijk weer de optie tot een Heavy Barrel ... wat was die gun fijn voor de patch zeg!

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben wel een enorme stats whore, hoe meer stats hoe leuker.

Kijk ook vaak even op

http://bf3stats.com/stats_360/Delphiki

om te kijken met welke wapens ik beter ben of hoe het met de Objectives per minuut score gaat.

Vind het ook wel jammer dat Battlelog wat dat betreft zo beperkt is. Op dat vlak gaat er niks boven Bungie.net

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina