[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Moet ook maar 's verder gaan met Skyrim. Laatste keer dat ik die speelde is alweer +- 6 maanden geleden, en zo ver was ik niet. Iets over de level 20 geloof ik en in Riften aan het zoeken naar de Thief Guild. Binnenkort maar eens tijd voor maken, maar eerst wat backlog games uitspelen.

2. baldandbearded

baldandbearded Dorpsidioot

Leuk Bevonden:
    0

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Televisie aansluiten op je PC met HDMI, controller in de PC, problem solved :+

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Hjerim is ook maar een gaar kuthuis :'-(

Amper storage. In Oblivion hadden huizen ten minste lekker veel kisten.
    Aangezien de kisten geen ingame categorieën hebben (zoals je eigen inventory dat wel heeft) wordt het met 1000 items al snel onoverzichtelijk...
    Dus in Oblivion kon je gewoon per chest een andere categorie doen. Zo had ik gewoon 10 kistjes met bv.
    1: sieraden, 2: armor, 3: weapons, 4: daedric artifacts, 5: soul gems, 6: potions, 7: books en 8: ingredients (bv)

In Skyrim is dat gewoon onmogelijk. Heb nu alles in die zakken gepleurd in m'n keuken. Weet iemand of het daar allemaal veilig is? :p

5. Ferry86

Ferry86 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee want ik pik alles van je met mij super Sneak skill.:emo::p

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Waarom kun je nu niet per kist een andere categorie doen? ZO heb ik het volgens mij wel.

Wapens in 1 kist, armor in een andere , potions weer een andere kast etc etc

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ja maar je hebt daar maar 5 kisten ofzo.

En ik ben een soort Yellow op dat gebied, ik scheid echt alles. Dus ingots, jewelry, unenchanted armor, enchanted armor etc etc :p

Maar sowieso moeten ze gewoon categoriseren per kist zoals in Oblivion.

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dan ben ik eerder een soort jij, want zoveel scheid ik nou ook weer niet. In Oblivion begon dat echt bij mij.

Sleutels en Administratie bij elkaar, maar voor de rest alle Armor en Weapons bij elkaar.

Aan de andere kant doe ik dat met alles, dus ja, in dat opzicht lijk je echt op mij in Skyrim. :+ No offence, niet als troll bedoeld.

Het komt bij mij puur door strenge opleiding en stages. ;)

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja als je echt alles gaat lopen scheiden heb je al snel kisten te weinig :+

Ik ga niet verder dan wapens, armor, boeken, alchemy ingredienten, crafting items bijv

Al deed ik dat in Rosethorn hall in Oblivion wel , maar daar had je dan ook kisten te over

10. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Flikker altijd alles in één doos :+

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik kon wat ik kwijt moest gewoon in het beroemde krot kwijt en dat huis heb ik nog steeds als enige huis in Oblivion.

Skyrim ook nog steeds maar een huis en een kutvrouw die kennelijk vanuit ons huis haar winkel runt. 8)

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Haha nee begrijp wat je bedoelt man ;)

Een mod was de perfecte uitkomst geweest voor zoiets :+

13. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    en ook nog eens big motherfucking money verdient. Ik vroeg ff of die winkel goed liep en ze geeft me mijn deel. 6400 pietemannen_O_
    Niet dat ik het nodig heb maar goed.

ik moet alleen nog die thief achievement. Echt niet leuk om te doen want ik pickpocket nooit en moet nu dus nog 40 man gaan bestelen voor die achievement.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat pickpocket is echt zo easy. Ik had die in een dag binnen, vanaf 0. ;)

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Afgezien van de system cache legen, is er niet veel wat je kunt doen om vastlopers te verminderen he? Ik had een heeeeele tijd niet meer eentje gehad, en net ineens toen ik de clairvoyance spell (voor het eerst) gebruikte ging het ineens mis.

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Over aantal daagjes DLC. Lekker!

Kan ik eindelijk weer beginnen aan Skyrim. Fris met een nieuwe char hoogstwaarschijnlijk.

17. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    nog 6 daagjes, net genoeg om de Dark Brotherhood of te maken en dan heb ik alles gedaan \o/

18. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb gisteren de mainquest (eindelijk) uitgespeeld. Wel mooi getimed dat ik precies in de laatste tempel de achievement kreeg voor het clearen van 50 grotten. Heb nu nog flink wat quests open staan, dus ben nog wel ff bezig. Sowieso speel ik niet echt snel. Al is het omdat ik keer op keer te veel spullen bij me heb die ik niet kan laten liggen. Maar ja, ben bijna bij die 100K dus dan kan ik (iets) minder gierig doen. Daarna wil ik nog wel proberen om tot level 50te komen. Die DLC zal ik (voorlopig) nog niet aanschaffen, heb nog genoeg te doen.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik wacht ook echt met die DLC. Sinds een week weer volop spelen en heb bijna de Thieves Guild uitgespeeld (geloof ik).

Maar volgens mij sta ik ook al met 1 been in de Dark Brotherhood...
    En die vind ik wel wat interessanter dan die fucking vampires.

PS ik woon nu niet meer in Hjerim maar in de mooiste stad van Skyrim :p

20. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    ik ben ook nog sceptisch tegenover Dawnguard en de vampieren, vind ik echt niet zo super..
    maar, anderzijds kijk ik er naar uit om die kutbeesten te slayen en zal ik me er wel mee amuseren :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina