Zelfs de MS wheels zouden in sommige gevallen dezelfde kuren vertonen , dus dat gaat niet werken, ik heb trouwens al vervanging geregeld voor morgen.... Is al vaker gebeurt, maar dat hadden jullie ongetwijveld door bij sommige races Verder hoop ik dat MS de update voor morgen heeft aangepast...... grt A
Nu vallen er inderdaad wat puzzelstukjes op hun plaats ja Leuke foto! Tussenstand De gele markeringen duiden op niet geldige tijden (niet deze week geplaatste tijden).
Tuurlijk niet joh!, ik heb er eerst in de Caddy laten oefenen voordat ze uberhaupt aan mijn fanatec mocht komen
ik zeg doen! net ff die HKS evo gereden.. wat een hok.. ik moet constant liften als ik volgas heb gegeven omdat dat diff zo kut staat dat hij veel power naar de voorwielen stuurt. wel de tijd van Arnoud verbeterd.. nu loyall proberen
ja dat snap ik wel.. maar ik denk dat de verhouding bij de EVO zo rond de 50 / 50 is. dus als je gas geeft gaat overal evenveel kracht naartoe. wat betekend dat wanneer je in een bocht zit hij automatisch over de voorwielen weg gaat schuiven..
Ik heb er weer een paar hondersten af. 1 ronde was ik dichtbij om B-Tender te pakken maar verprutste de bocht voor het rechte stukje.