[XOne] Halo: Reach [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Daz, 26 nov 2010.

1. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Hallo allemaal ff een vraagje. Als ik ook weer reach mp wil gaan spelen ben ik dan verplicht alle dlc te kopen om leuk te kunnen spelen of is dat niet allemaal nodig? :).

2. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niet nodig :).

3. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb alle DLC's en die komen echt zelden voor. Volgens mij is het geen must aangezien een maat van mij ook niet alle DLC's heeft, en ik daar ook gewoon alle gamemodus mee speel.

Inmiddels alweer bijna 800.000 credits 8) Het gaat echt mega snel.

4. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ik heb hem inmiddels gedownload en een paar potjes gespeeld. Merk alleen wel dat ik er na 1,5? Jaar niets meer van bak haha.

5. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet waarschijnlijk weer ff wennen aan de controls. Komt goed..

6. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Bij Halo moet je er altijd weer even inkomen, maar na een tijdje komt het heus wel goed. :) De controller sensitivity kan ook veel uitmaken, dus probeer dat ook een beetje uit. En ik heb ook alle DLC, maar je komt het in normale playlists indd amper tegen helaas. :p

7. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ja idd het gaat iig niet heel erg slecht. Net een leuk potje btb slayer 17 kills :). Jammer dat ik mijn oude live account niet meer gebruik daar had ik toch al aardig wat gear geunlocked :D. Maar volgens mij krijg he tegenwoordig wel veel sneller credits?

8. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Credits gaan sneller ja en je krijgt ook vaak een bonus. En je hebt natuurlijk nog Challenges. :) Ik zit nu al weer op 1 miljoen+ credits in korte tijd nadat ik op 0 stond, dus het gaat zeer snel. Alleen zit ik al op 99% Armor Completion. :+

9. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Haha is er nog wat te halen dan op de hogere ranks? Iets specials ofzo? :). Anders heb je er natuurlijk niet veel aan ^^. Ik zou eigenlijk het liefst in een keer willen sparen voor die bliksem om me heen, alleen denk ook wel dat daar een hoge rang voor nodig is. Heb in die paar potjes vanmiddag 44k ongeveer bij elkaar gespaard (incl challanges)

10. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Nope enkel niet tekentje. Als je eenmaal inheritor bent krijg je nog een haunted mask, alleen ben je dan 20 miljoen credits verder 8)

11. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Wow wtf! Zijn er mensen die dat hebben gehaald? Lijkt me bijna onmogelijk!

12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    O, ja hoor... genoeg die 'm hebben. Als je een wat lagere rang bent, dan kom je ze minder snel tegen. Ik ben nu Eclipse en ga richting Nova. :)

13. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    en maar klagen dat je geen level 100 bent bij Gears... Dit doe je dus

14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Haha, ik speel al vanaf de release Reach en hier krijg je tenminste wel extra credits. :p Maar nog maar 10 levels te gaan in Gears. 8)

15. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Nog een ding. Nadat reach uit is gekomen is er veel gezocht naar geheimen etc de laatste die ik nog meegemaakt heb is dat er uitgevonden werd dat je met zo'n convenant ship kon vliegen. Is er oout nog wat duidelijk geworden over een legenadary ending of zijn ernog andere dingen gevonden? :).

16. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Gister warrant officer grade 2 geworden en heel wat leuke potjes gespeeld! Vermaak me goed met btb! :D

17. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    BtB is ook leuk, alleen mis ik een aantal maps waar ik me altijd mee vermaakte sinds ze die Heavies erin hebben gedaan.

18. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Btb vind ik echt vreselijk door de maps in Reach. Veel maps werken gewoon niet in BtB en worden nog vaak gekozen. Vind alleen de DLC maps leuk en die zie je bijna niet.

19. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ja klopt, daar irriteer ik me ook aan met de DLC. Anniversary heeft dan wel weer een aparte playlist, maar de rest komt amper voor. En sommige van die Custom maps zijn wel te doen hoor, maar niet geweldig.

20. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Zijn die anniversary maps wel bevolkt genoeg? Anders ga ik ze straks even downloaden :D

Deel Deze Pagina