[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
  2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Even op SQDM zetten, daar zijn heel weinig servers voor. En als hij dan vol zit zet je hem over op de gametype die je wilt spelen

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik ook

4. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32

Thanks! Gaan we proberen!

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Kan alsnog wel 5 a 10 minuutjes duren hoor, maar het werkt gegarandeerd. En dan maar hopen dat ze even blijven zitten als je hem op de andere gametype zet. Want je merkt heel erg dat veel mensen filteren op servers met 10+ spelers.

Als het aantal daaronder zakt kan hij zomaar helemaal leeglopen. Maar bij meer blijven er altijd wel spelers bijkomen.

Lastige is dat je ook nog de nieuwe maps speelt dus als je hem dan omgooit knikker je iedereen die geen premium is er ook nog eens uit :+

6. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ik ben een poosje op vakantie geweest, maar kan het kloppen dat er weer een soort van update is geweest? afgelopen week?

Ik vind het er veel scherper uitzien, maar die poppetjes (spelers/player whatever) lopen wel erg bizar nou haha... ziet er niet uit. En ook als ze dood gaan vallen ze heel raar neer.

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ermm,.. er zijn wel updates geweest (voor de CQC dlC) maar aan de animaties is helemaal niks veranderd voor zover ik weet

Je bent er gewoon wat te lang uit geweest denk ik :+

8. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Hehe zou ook kunnen, maar speelde het gisteren weer voor het eerst sinds ongeveer twee weken en het zag er een stuk scherper uit dan eerst dacht ik. :9

En dan is het me nooit opgevallen dat die gasten soms zo raar lopen, een beetje in een soort van poep houding :+ Naja kan inderdaad dan wel komen omdat ik het even niet meer gespeeld heb.

9. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Het gene wat ze van mij nu weer mogen updaten is dat als je iemand neerschiet en dat dan hun dode body overeind blijft staan.
    Ik ga hierdoor echt vaak dood omdat ik gewoon op een dood iemand sta te schieten.

10. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahaha zeer herkenbaar.

11. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdag t/m zondag weer cheat weekend. Jaaaaaaaahooooooooor \o/:lol:

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Kijken of ik de 700SPM kan aantikken.

Laatste weekend ben ik van +/- 630 naar +/- 670 gegaan dus het moet kunnen zou je zeggen :+

13. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spas-12 met slugs is heerlijk in CQ.

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb nog amper close quarters gespeeld, misschien 5 potjes ofzo. Vermaak me alweer genoeg met de nieuwe wapens op de oude mappen :+

15. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Enige dat ik beetje gebruik is de AUG A3 voor de rest is het gewoon weer me M16A3 :+

16. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Pfff net weer wat potjes gespeeld, lijkt wel alsof ik rond loop met een oranje outfit want echt iedereen schiet op me. Snap er geen fuck van want ik speel rustig en probeer niet op te vallen. :9

17. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Iedereen loopt als een dolle rond daar. Als jij langzaam gaat rond kruipen en om hoekjes kijkt is de kans groot dat mensen eenmaal sneller tegen je aanlopen.

18. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Hieruit begrijp ik dat de nieuwe maps kut zijn? Want als ik zulke gameplay wil speel ik CoD

19. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Nee kut zijn ze niet. Het is wel een verschil met de andere maps.
    En ik vind dit zeker beter dan cod waar ze je super makkelijk kunnen spawn rapen.
    En het is punten halen als een malle :+
    Wat wel gebeurt is dat teams achter elkaar aan gaan lopen met CQ Dom
    Het ene team pakt A en het andere team C en dan loop je al snel achter elkaar aan.
    maar voor de rest vind ik het top maps

20. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Huh ik weet niet of je het nu tegen mij hebt maar ik heb/ben nog geen premium. Heb het over alle andere maps zoals Sharqi/Gulf of Oman/Tehran etc.

Ik hide of camp niet maar wat ik bedoel is dat ik niet in het midden van de straat ga staan waar iedereen me kan zien en dus makkelijk opval maar ik speel safe, kijk ff rond en dan weer rushen en de objectives spelen. Zelfs als ik spawnde werd ik compleet kapot geschoten. :confused:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina