[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    wauw, zie dat surface ding nu voor het eerst. Ziet er best indrukwekkend uit. Hoop alleen niet dat het weer zoveel duizend euro gaat kosten, daar heb ik echt geen zin in.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Waarom zou het zoveel duizend euro gaan kosten? 8)

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Hehe inderdaad, dit is een consumenten gadget en lijkt mij niet duizend euro's gaan kosten.

Laatst bewerkt: 20 jun 2012
  4. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    De Mega Ultra Extreme Edition wel... man die wordt duur! :+

5. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat soort dingen bedoel ik ja. Waarschijnlijk zal de normale versie niet zo heel erg duur zijn. Bovendien hoop ik alleen dat het niet zo duur wordt, ik zeg niet dat het zo is.

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Je hoopt dat hij niet duizenden euro's gaat kosten, heb je recent een consumententablet gezien van duizenden euro's?

7. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Verwacht een instapmodel voor +- 450 euro.... dat is een mooi concurrerende prijsstelling....

Ik heb in ieder geval interesse.

8. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nee, denk het eigenlijk ook niet. Misschien een of andere Ipad versie ofso. Dit ding zo eind van dit jaar uitkomen toch? Lijkt me iets met veel mogelijkheden. Maar ik zie nog maar of ik er een koop. Maar ik ben absoluut benieuw naar wat dat ding kan. Ik verwacht wel iets speciaals.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Microsoft is boos op het lek ;)

10. SilverLie

SilverLie Lurkt

Leuk Bevonden:
    1
    Dat krijgen ze toch nooit voor elkaar :+

11. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Lullig voor Microsoft, maar wat willen ze er aan doen?

12. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Zal cloud gaming het grootte verkooppunt worden van de 720?

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nee, misschien word het een optie maar als dat DE manier van spelen word beperken ze op voorhand hun afzetmarkt al enorm.

Het selling point moet worden dat het een apparaat word wat alles kan. Dus games, muziek downloaden, IPTV, on demand , integratie met Win8 devices etc etc

1 apparaat onder je tv wat alle andere overbodig maakt

14. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    '1 apparaat onder de TV die alle andere dingen overbodig maakt'
    Dat is wel de toekomst denk ik. Wordt eigenlijk steeds nieuwsgieriger naar de nieuwe Xbox.

15. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Dat het een apparaat zal worden dat "alles" kan lijkt me wel duidelijk, bedoelde eigenlijk meer het verkooppunt voor gaming.

16. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Dat zal wel niet gebeuren voorlopig... je het de ps3 de xbox de tablets enz en wat denk je van de tv's zelf. Er is teveel aanbod.

17. Yaran08

Yaran08 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Te groot aanbod. Dat is denk ik het grootste probleem. Voor bedrijven is het simpelweg volgens mij niet winstgevend genoeg om echt iets te maken die alles kan. Maar toch, het is eitendelijk wel de toekomst denk ik.

18. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Dat apparaat bestaat al en heet een PC. Dit is een kwestie van inburgering. Als dat eenmaal op gang is zullen we straks alles via internet en één PC doen.

Persoonlijk denk ik dat consoles ook uiteindelijk zullen verdwijnen. De reden dat consoles nog steeds bestaan komt puur uit het feit dat er markt is voor gebruiksgemak. Want zeg eerlijk. Een gamepje spelen op je xbox en überhaupt een xbox aankopen is gemakkelijker dan bij een PC. De aankoop alleen al vereist wat computerkennis.

Ik denk dan ook dat we straks meer kant-en-klare PC's zien. En dat applicaties steeds meer op 'apps' beginnen te lijken met Windows 8 brengt dat alleen maar dichterbij. Wellicht worden consoles dan omgezet in een of ander platform en is de xbox niets meer dan een 'app' vergelijkbaar met Steam.

19. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    het grote verschil met een pc en consoles is dat de hardware in een console precies gelijk is, daar waar pc's allemaal verschillend zijn.

20. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fijn voor de verzamelaars... Ik heb liever een game die ik gewoon in de winkel koop zodat ik een mooi hoesje heb!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina