Windows Phone [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Core is anders. Dus verwacht maar niet dat apps lang ondersteund gaan worden.

2. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Die kleinere hubs zijn ook vet, hopelijk komen er ook een soort van widget hubs oid (bv direct je muziek afspelen zonder eerst een app in te hoeven.

Zoals het er nu naar uit zet word mn volgende telefoon een WP8 :).

3. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Ach het is tenminste een gerust stelling voor de mensen die nu een WP7 (7.5) toestel hebben, de rest moeten we maar afwachten of de apps niet langer ondersteund worden.

Edit: nu even luisteren want het gaat over WP7.5 gebruikers ;)

Laatst bewerkt: 20 jun 2012
  4. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Sorry, not impressed. Vind het meer een inhaalslag op iOS dan een stap verder. (Vandaar dat ik de naam Apple/iOS al drie keer heb horen vallen sinds ik de stream 10 minuten geleden aanzette)

5. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Wat had je dan verwacht?
    Dit zag ik eigenlijk al een beetje aankomen, nu nog kijken waar Google mee komt.

6. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Ik had geen verwachtingen. Ik had gehoopt voor Microsoft dat ze met nieuwe dingen aankwamen. :)

7. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Inhaalslag op iOs :lol:
    Apple mag zelf wel eens aan de gang gaan met een inhaalslag. Fatsoenlijke multitasking en widgets zijn nog steeds niet aanwezig in iOs, het voelt allemaal een beetje oudbollig aan zo na 5 jaar.

Windows Phone is misschien nog niet helemaal volwassen, maar dynamisch is het wel en dat kan je van iOs niet zeggen. Je kan tenminste in 1 oogopslag een hoop gegevens zien.
    Daarnaast is het niet voor niks dat Android en WP allebei een fysieke terug knop hebben, dat is naar mijn mening echt onmisbaar.

8. Mr Xen0

Mr Xen0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan Android momenteel geen echte concurrent meer noemen. Enige waarom ze meespelen zijn de prijzen van de toestellen maar het is hard achteruit gegaan de laatste tijd, vind ik.

9. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik ben benieuwd wat je argumenten daarvoor zijn, en op welk gebied is het dan achteruit gegaan? Ik kan me geen noemenswaardige veranderingen bedenken waardoor Android slechter is geworden.

10. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Laten we het erop houden; zoveel mensen, zoveel smaken.

Ik vond het erg tof om te zien en ga zeker een WP8 toestel aanschaffen als het zover is, en ben blij dat MS de Windows 7.5 gebruikers niet in de steek laat. :)

11. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Helemaal mee eens!
    Daarom ga ik nu wachten op de WP8 toestellen ipv dat ik een iPhone koop :)

12. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dat ziet er heel fancy uit!

De tile's behouden maar ook in verschillende groten toepassen.

Je kunt nu nog meer met je UI maar het verliest niet z'n kernwaarden.

Krijgt WP 7.5 nu ook nog een WP8 upgrade? (of moeten we betalen of komt dat er gewoon niet?)

13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    WP7.5 gebruikers krijgen WP7.8, dat houd in dat wij wel de vernieuwde UI krijgen maar geen NFC support en natuurlijk ook geen dual core hebben, maar de rest is hetzelfde ook alle apps blijven gewoon draaien heeft de beste man net gezegd in de presentatie dus is een geruststelling zou ik zo denken. :)

Ja ben ook blij dat ze het niet afgesteld hebben op Win8, of de UI helemaal aan zouden gaan passen dit is perfect zo want hoe de UI er nu uit ziet vind ik al super dus moeten ze niet teveel aan veranderen, en hebben ze dus ook niet gedaan. :thumbs:

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Wat moet je met widgets? Ik hoef echt niet elke keer als ik op mijn scherm kijk te weten hoe het met het weer zit bijvoorbeeld.

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    [yt]pBoMk6dsc84[/yt]

Hier nog een interview met een gast van Havok, die legt de engine uit die ook supported is voor WP8. :)

16. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Inderdaad. En áls ik het wil weten, slide ik m'n vinger van boven naar beneden om het in het berichtencentrum te kijken. Ik vind widgets zoals ze nu op smartphones te zien zijn maar loze dingen waar je 9 van de 10 keer als je ze ziet op je scherm niet om gevraagd heb.

Ik zie trouwens best leuke dingen die Windows Phone doet waarvan ik elementen graag in iOS terugzie. Ik zei alleen dat Windows Phone 8 absoluut geen iOS killer is.

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    @AntraXxX: ik vind dat dan weer wel interessant. ;)

18. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    WP7 heeft nu al ''widgets'' zijn gewoon interactieve tile's oftewel live tile's.

19. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    In de 4 jr tijd dat ik een iPhone had, ergerde ik me kapot aan alle vierkante iconen waar ik ook niet aan heb gevraagd om continu in beeld te zijn. Hou van clean-user interfaces..... Na een tijdje begon ik me er zo aan te ergeren dat ik maar bij de iPhone 3gs ben begonnen met jailbreaks tot aan de iPhone 4s. Tot dan toe was ik satisfied, totdat ik me ging ergeren aan dat iedere app op een andere plek een BACK-button heeft, zit totaal geen consistentie in.

Het gaat mij persoonlijk niet om de widgets, maar dat ik keuze heb in hoe ik mijn ''schermen'' indeel en niet ''geforceerd'' tevreden moet zijn met die achterlijke vierkante iconen die je wallpaper verkloten.

Ik vond het een verademing om van iOs naar Android over te stappen, echter zal ik wel geinterresseerd zijn wat er vernieuwd is/wordt zodra de iPhone 5 eraan komt, maar voorlopig hou ik het bij mijn Sony Xperia S _O_

Buildquality, daar is Apple heer en meester, maar mijn Xperia S will do :D

20. xwempin

xwempin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu een htc radar maar wil eigenlijk geen wp7.8 .
    dus ik koop wel een nieuwe telefoon met windows phone 8 :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina