[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doelie

Doelie Ballin'

Leuk Bevonden:
    31
    Ooo Sorry, ik dacht dat je doelde op de CQ DLC! Haha.

Dat is hetzelfde als iedereen in een rondje rent, maar jij rent iets langzamer. Dan komen ze je sneller tegen.

Maar je hebt het niet over CQ, dus dan vervalt dat ook meteen. Mischieen heb je dan wel een oranje pakkie aan haha.

2. baldandbearded

baldandbearded Dorpsidioot

Leuk Bevonden:
    0
    Als jij op servers speelt met veel tickets kan het gebeuren dat je helemaal word ingesloten door de " enemy team" waardoor voorzichtig zijn niet echt zin heeft. Zeker op de map wake island wanneer iemand redelijk is met helicopter kom je niet van je spawnpunt af.

3. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Grootste rapemap is toch wel Metro.
    Als je als team zijnde niet overeind kan blijven staan kan de tegenstander je compleet insluiten bij je spawn.

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind Noshar nog erger, daar word zo vaak het team wat op het vliegdekschip spawned vast gezet. Tanks aan de waterkant + choppers in de lucht en er komt gewoon niemand meer levend aan wal.

Op PC zal metro ook wel erg zijn maar op de xbox kun je er met max 12 tegenstanders toch nog vaak el even langs glippen.

5. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Kargh island heeft dat idd ook wel. Noshar heb ik echt heel weinig gespeeld.

Ja als ik metro speel is het meestal conquest(small) met minimaal 1000tickets -64p dus dan is het echt chaos.

6. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Hehe nou heb bij Grand Bazar ook al meerdere malen gehad dat wij of het tegen team elkaar insloten. Opzich niet zo'n probleem, want dan is gewoon het ene team beter dan de andere. :)

Het is wel klote soms, maar vaak kan je in je eentje geen verandering daarin maken helaas als de rest genadeloos af geknald word.

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Maar Bazaar is niet echt een map waar je op je spawn ingesloten kan worden omdat beide teams redelijk verspreid kunnen spawnen en meerdere uitgangen heeft.
    Metro heeft er bv maar 3. Midden zit dan altijd pot en pot dicht, evenals de rechter kant(vanuit Russian side gezien) omdat dat een doorgang van 1m is. Links gana vaak wat supporters liggen waardoor het ook helemaal muurvast zit.

Dan bij de Russian spawn heb je die gebouwen die dan altijd helemaal vol zitten met snipers, tenzij je in een no sniper match zit, dan hebben ze assault en support rifles met x6 scopes8)

Bij bazaar probeert op de PC altijd iedereen die 'ally'(dat gangetje met winkels, B zit daar geloof ik) te bezitten. Is altijd super chill als je 'm bezit, want de tegenpartij komt vanzelf wel naar je toe en er zijn meerdere ingangen die vaak bijna allemaal goed gecoverd zijn behalve één of twee kleine.
    Grappig om te zien hoe ze na 200tickets erachter zijn dat het niet gaat werken om via de hoofd ingang te komen dat je ze steeds meer via de flanken ziet proberen te komen.

Laatst bewerkt: 21 jun 2012
  8. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Precies dat scenario heb ik al aardig vaak meegemaakt haha, dan gaan 200 tickets of meer erg snel :D Wat ik de laatste tijd ook zo leuk vind om te doen is met de m320 op gebouwen schieten en dan de hele zooi over de tegen partij zien vallen.:lol: Dat kan vooral goed in Grand Bazar.

9. ParDennoes

ParDennoes Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat er meer variatie gaat komen in de aankomende nieuwe maps wat in het geval bij Bad Company 2 ook zo was.

10. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Daarstraks nog ff de eerste missies gespeeld ( normal) van de Singe Player omdat ik nog wat achievements wou unlocken wat me stoorde en opviel is dat iedereen op mij schiet. Wanneer je dus met 10 soldaten bent en je staat helemaal achteraan dan schieten ze nog altijd op jou en niet op een soldaat die op 5 meter van ze staat.

Slechte/domme AI?

11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Weet je zeker dat je schietspellen wel echt leuk vind? :+

12. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Online/MP mode heb ik de laatste paar dagen flink wat pech, geen idee waarom. :D Soms own ik wel maar het geluk is niet aan mijn zijde de laatste tijd. :D

Maar ik vind de AI echt ongelooflijk dom in de SP. De ene keer is het onmogelijk om ze voorbij te lopen en ben ik binnen enkele seconden dood en tijdens die ene missie waar je die nuke vindt in de safe loop ik gewoon achter ze langs en zien ze me niet. :9

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Klopt, de AI is om te janken.

Vind sowieso de hele SP maar heel heel erg matig. Eigenlijk alleen die 1 of 2 na laatste missie in het open veld is een klein beetje BF waardig

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Inderdaad. Maps zoals Valparaiso, Atacama Desert, Leguna Presa, Port Valdez waren erg sweet.

15. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij een heel potje armored kill gameplay. nice had ik nog niet gezien. ;

[yt]wapDDxuvhCg[/yt]

16. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Heavy metal ook! Echt een van de leukste maps om samen met vrienden te doen, en vergeet de troll acties met de voertuigen niet :+

Helaas niet een heel potje, maar er worden wel vragen beantwoord wat ik me ook afvroeg :). Alleen is het geluid ontiegelijk zacht en k hoor niks.

17. BUwe80

BUwe80 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vraagje: ik ben eergisteren 'gepromoveerd' tot admin van een server. Nu kan ik dus spelers kicken. Gisteren kon ik echter niet op deze server omdat hij vol was. En ik kan pas kicken als ik er zelf op zit. Ik kan dus geen ruimte voor mezelf maken, voor zover ik kon zien. Klopt dat? Of kijk ik ergens overheen?

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Je kijkt ergens overheen. Je kan gewoon bij My servers vanuit het hoofdmenu van de MP je server managen

en bij manage players ook mensen kicken

19. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging gisteravond ff SP spelen. Pfff. wat een schande haha. Echt te slecht voor woorden. AI was echt te slecht. Onzichtbare muren. Plotverhalen waren erg vaag. Zonde. Laatste missies vond ik het leukst.

20. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Weet iemand hoe je deze gebouwen kunt binnen gaan op gulf of oman. Ik speelde voor het eerst in weken/maanden weer op Gulf of Oman en 2x kom ik mensen tegen die dit stukje gebouwen enteren en zelfs op het dak van het middelste gebouw kunnen komen. :9

het zijn de gebouwen links op 1:44 die tussen de 2 flags liggen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina