Tablets

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Taab, 15 jan 2011.

1. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    waar zag je de prijzen ;)

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    In jouw post hierboven :+

Denk dat je er niet ver naast zal zitten.

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hehehe .. okay maar dat is mijn inschatting ;)

4. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ik denk eerder dat de RT rond de 400,- gaat kosten, gezien de lage resolutie en ik hoop dat de Pro rond de 800,- gaat kosten want anders word de Pro echt te duur voor mij, en ik wil geen ARM tablet.
    Ik denk dat ze de RT beter een resolutie van 1440x900 of 1600x1200 hadden kunnen geven en de Pro een resolutie van 2K of hoger als ze de concurentie aan willen gaan.
    Hopelijk komt er nog een tablet (met evt toetsenbord, zoals bv Asus doet) op x86 hardware van rond de 600,- want veel meer wil ik eigenlijk niet uitgeven.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    resolutie van 2k+ op 10.6 inch? Dat is toch nergens voor nodig?

6. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik denk dat de prijs ook wat lager zal liggen en ik schat het ook rond de €800,- voor de Pro. De RT voor rond de €300,-/€400,-. Of ik er een ga halen weet ik nog niet en ik wacht nog even af, maar interessant is het wel. :)

7. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ben erg enthousiast over de Surface, vooral de Pro. Wat ik me wel afvraag is hoe het met schijfruimte zit. Op mijn notebook die ik veelal voor school gebruik, heb ik 80GB in gebruik. Dit is dus Windows 7, allemaal software en wat documenten. Met minder kan ik echt niet. Volgens mij doe ik het niet eens zo gek met maar 80GB, maar dat betekend al wel dat ik de duurste Pro nodig heb van 128GB :/
    Ben ook benieuwd wat al die vette accesoires gaan kosten. Zou me niks verbazen als de type cover €80 gaat kosten.

Ik vind 1080p op 10" ook al veel. Had liever 13" gehad met dezelfde resolutie.

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zit de type cover er niet standaard bij? Dat idee heb ik een beetje als ik naar de foto's kijk.

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    volgens mij niet .. ach we horen het wel :)

10. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Zeg dat eens tegen die iPad 3 fans ;)

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    2K+ is handig voor progs als Photoshop ;)

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Windows tab's zien er mooi uit, ben benieuwd hoe ze werken!

Helaas had ik geen zin om erop te wachten en heb ik gister een HTC Flyer gekocht, voor 80 euro:+
    Was het demo model uit de winkel, maar hij had maar een maandje op het demomeubel gestaan, is zo goed als nieuw:)

13. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Wel eerst hard reset gedaan neem ik aan :+

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Uiteraard, werkt heerlijk nu. Hij is snel zat voor mij en m'n vriendin. Hij start ook verdomd snel op doordat ie een hybernate stand heeft. Dus binnen 3 seconden is ie opgestart:)

15. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    en dan nog? Ik vind 2k veel tehoog voor een tablet kun je beter die energie die nodig is ergen anders voor gebruiken..

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Het oog wil ook wat, letterlijk.

17. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Dan koop je het toch niet, dat gezeur ook altijd over te hoge resoluties.
    Iedereen die verstand heeft van schermen weet gewoon dat een hoge resolutie altijd beter is, ongeacht de gebruiker en wat hij er mee wil doen.
    Wil je meer screen estate, is een hoge resolutie beter. Wil je scherpere tekst, is een hoge resolutie beter.

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    de 2k is niet alleen voor de tablet resolutie (maar juist handig als je hem aansluit op een extern beeldscherm). Dit is namelijk een desktop vervanger. Makkelijk mee te nemen voor vergadering, maar ook fijn om mee te werken als je achter je buro zit

19. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    toch is dat niet helemaal waar want het licht er ook aan hoe de pixels tot stand komen(kleur). natuurlijk ben ik het wel met jullie eens dat het echt scherp is!

maar dan moet je weer gaan downscalen (naar 1080P) en krijg je veer andere verhoudingen..

Laatst bewerkt: 25 jun 2012
  20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Is het voordeel van lage(re) resolutie op een scherm niet dat items/iconen/tekens groter zijn? Dat leest in sommige gevallen wel prettiger.

Nu ga ik ook altijd liever voor een hogere resolutie omdat er simpelweg meer in beeld past.

Deel Deze Pagina