Ach, zo ver hoeven ze niet te gaan....lijkt mij ook niet goed, maar ze gebruiken elke keer precies dezelfde formule...volgens mij is zelfs de volgorde dat je je wapens krijgt elke keer hetzelfde! Voor een Mario game maakt dat niet uit, dat is een platformer, maar in een (action) RPG mag het toch wel wat meer fris zijn, behalve een ander verhaaltje....qua gameplay staat de serie al te lang stil IMO. Ik wil eens een keer een echt nieuwe Zelda ervaring, tot die tijd koop ik geen Zelda game meer.
Die AR kaart-gimmick is wel leuk gedaan, maar alleen dat vraagteken kaartje doet iets mini-gamesachtig begrijp ik? Wat moet je met die andere kaartjes doen? Ook dat schieten op iemands gezicht is een leuke mini-game, leuk voor de kleine waarvoor MarioLand nog net wat te moeilijk is.
Vandaag is Tales of the Abyss voor de 3DS binnengekomen!\o/ Vrijdag 18-5 besteld bij Play.com Maandag 21-5 verstuurd Vrijdag 25-5 ontvangen Heb er zin in! Lekker buiten zitten en gamen!
Ik heb Mario Tennis binnen. De cijfers (voldoendes) zijn wel terecht. Hoewel het wel leuk is, is het vrij leeg. Geen verhaal, carriere. Een paar cups die je dan met elke personage zou kunnen halen om zo nieuwe items voor je mii vrij te spelen. Mini game met mario bros is wel leuk. Online heb ik nog niet geprobeerd.
Eerste screens voor de Castlevania: Lords Of Shadows game op de 3DS. Deze speelt zich af tussen deel 1 en 2:
De demo van Rayman Origins zorgt echt voor hoofdpijn bij mij. Is de eerste game waar ik echt last van heb, flink ook.
Tsja, ben benieuwd. Op zich zou het niet raar zijn. Tweede stick erbij, misschien een scherpere camera, (veel) langere batterijduur? We zullen het morgen zien...
In ieder geval een aankondiging waar ik blij van word: deze zomer komt Zen Studios met Marvel Pinball voor de 3DS.
En de 3ds xl is aangekondigd! Geen tweede stick, geen adapter inbegrepen (om kosten te besparen). Over die adapter is al veel gedoe. Maar ik vind het wel goed. Heb al meerdere van die dingen liggen. Oh ja, en de batterij gaat langer mee... Ik ben benieuwd.