wtf, ik wordt nog steeds getwoshot door champion packs met me barb all resist 1000+ en 40k hp en 10K armor :/ HOE MOET DIT!?
Gisteren eigenlijk alle Acts geprobeerd met mijn Glass Canon Demon Hunter. Door de "fix" op NT en nerf op IAS, doe ik nu toch wel 10 tot 20% minder DPS. En met die repairkosten is het onverstandig om te farmen in Act III/IV. Gelukkig zijn de drops beter in Act I & II, dus daar ben ik gisteren maar gaan farmen. Verder wat een goed pluspunt is, is dat alle champions/rares gegarandeerd vanaf NV 4 ten minste 1 rare droppen. Dus een hele Act spelen, zal nogal wat opleveren.
Gisteren eigenlijk goed kunnen checken hoe het zit met de drops tegenover de repairkosten. Maar eigenlijk is dit geweldig gebalanceerd; Gisteren 2x een Butcher run+ gedaan. Ongeveer 250K verdient zonder items op de AH te gooien. De drops zijn zoveel beter, waardoor de repairkosten eigenlijk wel meevallen. Een run zonder dood te gaan kost mij ongeveer 3-5K. Verder ben ik blij met dat je na de Butcher op zoek gaat naar meer elites. Gegarandeerd 1 rare drop, maar ze droppen er best vaak 2 en soms zelfs 3 (mits 5 NV). Verder was ik door de IAS nerf wel wat DPS kwijt. Na 170K uit te hebben gegeven heb zit ik nu weer op de DPS wat ik had.
Ja hoor zijn ze weer zover dat ze hem moeten hebben. :') Of het is weer een stunt en anders is die toch zo weer terug... De fanbase en helemaal in combinatie met z'n behaalde doel van 1 miljoen voor het goeie doel ophalen zorgen daar wel weer voor.
Servers worden gerestart. Issues met mensen die gebanned worden d.m.v. de RMAH te gebruiken. Athene waarschijnlijk ook?