Het Game Mania topic

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 11 okt 2009.

1. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Jep ik ga Syndicate, Ridge Racer en Soul Calibur V maar eens op de kop tikken.

2. BUwe80

BUwe80 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zit zelf sowieso te denken aan The Darkness II (omdat je voor GTA Episodes dus nog geen 8 euro krijgt op de tweedehands markt, dus dat is een goede deal) en misschien nog Syndicate.

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik wil eigenlijk sowieso LotR War in the North. Kingdoms of Amalur ken ik eigenlijk niet, maar ik zie dat die wel goed staat aangeschreven op Metacritic. Dus die haal ik denk ook wel. En misschien Grand Slam Tennis 2. Het mooie van dit soort acties is dat je spellen in kan ruilen die je tweedehands toch bijna niet meer verkoopt. En een inruilwaarde van 20 euro voor een gratis game is best te doen.

4. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    862
    Wel een toffe actie :). Heb nog wel wat oude games liggen die ik niet meer speel. Waarschijnlijk ga ik voor Uncharted 3.

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Hoeveel levert een 3DS eigenlijk op bij Gamemania? Ik wil er eigenlijk vanaf, maar ik raak hem aan de straatstenen niet kwijt.

6. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Cash geld ligt dat rond de 45 euro en een bon is 60.

7. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Wat een belachelijke prijs zeg :x

8. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Het is ook een erg makkelijke manier om er afstand van te doen. Je kan het ook proberen via Marktplaats en eBay, maar dat zal moeilijker gaan maar krijg je er wel meer geld voor. Mocht dat niet lukken, is deze optie er dus altijd nog. Zo moet je het meer zien ;)

9. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Waar bied je hem aan dan, en hoeveel spellen zitten erbij?

De mijne verkocht ik in 1 dag op marktplaats (zonder spellen).:+

10. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik zou alleen voor die optie gaan als ik direct het geld zou willen hebben. Ik heb echt niks niet kunnen verkopen via Marktplaats of Ebay.
    Kan me niet voorstellen dat je een 3DS niet kunt verkopen via een gamesite of Marktplaats ofzo, of hij moet een belachelijk hoge vraagprijs hebben.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Overigens wel toffe actie met die twee games inleveren = een gratis. Halo 3 en Saints Row ingeleverd (samen een used prijs van €10 zie ik) voor Kingdom of Amalur. Jammer dat het zo'n kut game is eigenlijk... :+

12. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    862
    Fracture & Prince of Persia voor Uncharted 3 :). Mag je btw ook één van 5 en één van 15?

13. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    LA Noire, Mass Effect 2, Operation Flashpoint: Dragon Rising, Dragon Age 2, Oblivion, Street Fighter 4.

Zou iemand een indicatie kunnen geven of dit wat waard is bij GameMania.
    Anders ga ik Soul Calibur 5 van de week even ophalen.

Laatst bewerkt: 1 jul 2012
  14. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kingdom of Amalur kan je al voor 15 euro oppikken new :+

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Rest van de games die ze aanbieden sowieso ook, dus dat maakt niet echt uit. :+
    Halo 3 en Saints Row wilt niemand meer.

16. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    LA Noire: 7 euro
    Mass Effect 2: 8 euro
    OF: DR: 3 euro
    Dragon Age 2: 6 euro
    Oblivion: 3 euro
    Street Fighter IV: 6 euro

Totaal: 33 euro.

Dit is ff een gokje die ik nu doe hoor, ligt er natuurlijk ook weer aan hoeveel exemplaren er van elke titel ligt in de winkel, etc.

17. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    Okee bedankt, maar omdat er dus geen game van 10 euro tussenzit zou dit niet werken. Of begrijp ik nu verkeerd. (mochten dit de correcte prijzen zijn)

18. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Maakt niet uit, als de gezamenlijke (verkoop)waarde van 2 games maar boven de 20 euro ligt. Heb zelf de verkoopwaarde van al mijn games op hun site opgezocht en dat klopte in alle gevallen..

Zelf met deze actie Ridge Racer Unbounded, Rayman Origins, F1 2011 en Gears of War 3 opgepikt! Heb daar Rayman Raving Rabbids, Dirt 1, Dirt 2, Forza 2, Bioshock 2, Flatout Ultimate Carnage, Rockstar Table Tennis en Splinter Cell Double Agent voor ingeleverd..

Even voor je opgezocht:
    LA Noire - 19,98
    Mass Effect 2 - 19,98
    Operation Flashpoint: Dragon Rising - 9,98
    Dragon Age 2 - 14,98
    Oblivion - 9,98
    Street Fighter 4 - 14,98

Voor SF4, Oblivion, Dragon Age 2 en Operation Flashpoint krijg je dus 2 nieuwe games terug.

Laatst bewerkt: 1 jul 2012
  19. pieteralberts

pieteralberts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie deal van gamemania. Meestal krijg je maar weinig voor je games terug bij deze winkel, maarja met deze actie maken zij zichzelf wel populair. Ik ga binnenkort eens even wat games inleveren daar en dan even max payne halen of diablo 3.

Laatst bewerkt: 2 jul 2012
  20. Vicill

Vicill My Bubbles!

Leuk Bevonden:
    8
    Ah zo bedoelde je 't, Vato G. :+ Iets duidelijker zijn als je wat vraagt de volgende keer! ^^

Deel Deze Pagina