Ik ook En ben van plan om nog eens Ninja Gaiden Black daar te kopen, na het origineel (geen black) + de black edition gekocht te hebben maar beide zijn spoorloos verdwenen geraakt
Naughty Bear is vandaag uitgekomen. Ik dacht 'die zal vast onder de 19,99 gaan! Dat moet ik planckie vertellen' Spoiler http://marketplace.xbox.com/nl-NL/P...6acd000-77fe-1000-9115-d802464f07d8?cid=SLink 49,99
Ik zat laatst een beetje naar de Games on Demand kijken. Bijvoorbeeld Halo: Reach kost nog steeds €69,99. Wie betaalt nú nog zoveel voor dat spel? Zouden ze dit bij Microsoft niet inzien? Echt zonde, want zo verkoop je nooit games én je dienst.
En toch blijft de hoeveelheid spellen die beschikbaar erop worden gesteld groeien, dus er zal wel vraag naar zijn
Ik vind de films om te huren en kopen op de Zune Marketplace ook erg duur. Het is volgens mij nog duurder dan wanneer je een Blu-ray in de videotheek zou huren. Oh, en zoooo irritant dat er die MS Points staan en niet gewoon de prijs.
Voor de verandering eens een game die goedkoper is dan in de winkels Venetica - 19.99 Ondanks het geklaag over bugs wil ik em nog steeds proberen.
Lieve mensen, ik heb nog nooit Resident Evil 4 gespeeld. Verbazingwekkend heb ik nooit een console gehad waar deze op te spelen was. Nu zie ik em staan op de Games on Demand list voor 19.99. Is er iemand die deze 'HD' update op de xbox 360 heeft gespeeld? Zo ja, was dat prima te doen? Was het een verbetering tegenover 2005 en is 20 euro een redelijke prijs voor de singleplayer? Zelf heb ik enkel Resident Evil 5 gespeeld, omdat deze wel op de 360 uit kwam, en vond dat spel erg goed.
RE4 wordt door velen gezien als een van de beste RE games. Van de HD remake moet je echter qua graphics niet veel verwachten, want het is idd alleen maar een hogere resolutie en voor de rest niet verbeterd.
De prijzen blijven gewoon absurd hoog bij deze dienst. Normaal ben ik ook niet van het online kopen zonder dvd, maar met Steam is dat een ander verhaal. Dat werkt gewoon super en vaak heb je nog super aanbiedingen.
Bij GoD werkt het toch ook gewoon prima? Koopjes zijn er niet vaak, maar deze week hebben ze iig een goede eerste stap gezet.
Ik vond Resident Evil 4 echt het begin van de afbraak van de serie. Het was echt een stijlbreuk, een keuze voor actie ipv horror. Jammer.
Resident Evil 4 is gewoon een vrij 'luie' port, iets waar ik ook voor vrees met de aangekondigde Okami HD, en wat mij betreft dan dus geen 20 euro waard. Games on demand zijn idd vaak veels te duur, maar zoals Dulle zegt, momenteel een aardige sale voor wat oudere games. Persoonlijk hou ik mijn puntjes nog even op zak in de hoop dat er nog zo'n DOTW met GOD games komt, zoals bijvoorbeeld Rainbow Six Vegas en Brothers in Arms enzo...