[PC] Diablo 3

Discussie in 'Games' gestart door Roerbakmie, 30 jun 2008.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat doen ze precies dan waardoor ze gebanned worden?

Athene is prolly weer een fake...

2. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Ja niks, bidden/buyout gaat fout waardoor bans per ongeluk ontstaan.

3. SiK Stijn

SiK Stijn Stijn : )

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn wizard is level 60 , eindelijk :9 Nu wil ik nog een champ levelen , welke class is het leukst om te levelen , Demon Hunter en Wizard zijn uitgesloten ! En gelieve ook eens te zeggen waarom ?

4. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Hmmm, mijn wiz is nog 54 :\ Maar ik ben eergister een monk begonnen, en dat speelt heel anders. Het is een stuk minder gekite en gedoe. Zeker leuk om eens te proberen.

5. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Monk of Barb. 2 melee classes die een totaal andere ervaring geven.

6. SiK Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die ff niet weet wat te doen en samen met my wil levelen ? Vanaf level 1 ? Mss iemand die ook net een class wil beginnen ? En skype zou handig zijn !

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Is er iemand die me door inferno belial kan boosten? Geen zin meer in proberen door de repair costs :+

8. SiK Stijn

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet meer inloggen , krijg deze error : There was an error switching heroes (error 3006) ...

Nog iemand last van ?:mad:

9. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ik wil je wel helpen, alleen weet niet of Belial nog aan kan. Sinds de nerf moet ik nog steeds wennen aan mijn nieuwe build.

Ik maak nog steeds kleine fouten in mijn farming route in Act 1, waardoor ik 1 of 2x dood ga. Ik heb nog steeds een Glass Canon build en doe 105K DPS met ShSh.

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Toch wel een nette DPS hoor. Zit zelf na de nerf weer onder de 60k.

Maar doe je met 105k DPS ook je farms? :eek: Zelf investeer ik dan liever in een beetje in extra MF. Act 1 is echt te easy.

En hoeveel damage doe je zonder sharpshooter? Zit zelf te denken om SS binnenkort te vervangen aangezien ik al crit% heb gestacked.

En over Belial. Als het goed is kan ik wel een tank regelen die ons kan reviven mocht dat nodig zijn. Wij samen halen het niet omdat ik vaak te laat ben met SS bij de AoE aanval(Dode DH is dus tijdverlies en veel minder DPS). Denk dat mijn toetsenbord niet goed is ofzo. Heb echt zo'n ding uit 1995 atm haha. Als noodoplossing omdat mijn oude versleten was.

Laatst bewerkt: 25 jun 2012
  11. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ik gebruik mijn follower voor MF en probeer ook goede items te equippen die automatisch ook MF heeft. Ik zit standaard buiten NV om rond de 50% MF.

Zonder SS zit ik op de 38K DPS. Ik heb behoorlijk gestacked in Crit. Damage en weinig in Crit. %. Daar heb ik ShSh voor.

Ik had Belial met 72K DPS zonder de NT-fix. Nu heb ik een build die bijna hetzelfde als die van Athene. Redelijke build, maar niet echt ideaal voor long range. Alleen mijn passives zijn anders.

Een tip als je veel discipline gebruikt: Je quiver moet je eigenlijk Hatred Gen. + Max Disc. (10) hebben. Dit kan je ook doen met een Cloak. Alleen gaat dit vaak ten koste van armor/resistance & DPS.

12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ja absoluut! Mijn quiver is Crit chance plus Max Disc. En mijn Cloak is ook Max Disc. Max Disc > Armor+Vit en Res voor survivability van een DH.

Zonder SS is mijn DPS volgens mij nog hoger als die van jou. Maar ik stack dat ook veel Crit chance. Mijn doel is eigenlijk om SS overbodig te maken zodat ik ruimte overhoud voor wat anders.

Laatst bewerkt: 25 jun 2012
  13. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    58k dps zonder sharpshooter hier, gebruik Cull the Weak instead. Clear nu eigenlijk alles wel met ease, gebruik impale + overpenetration, want in combinatie met mijn 42% crit en 250% crit damage is alles opblazen heel erg leuk. :+

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Wat gebruik je dan als 2de damage skill? En voor AoE?

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Impale is 'AoE' in een rechte lijn, waar ik voor 250k crit op alles wat raakt. Hungering Arrow met Spray of Teeth doet de rest. Loop voor de rest met Bat, Gloom (alleen eigenlijk voor de reflect damage packs), SS en Prep.

16. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb toch heel wat Crit dmg ingeleverd voor Crit chance. Zit nu op de 46K DPS zonder SS. 87K DPS met.

17. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Weet iemand toevallig waar je het goedkoopste Diablo 3 ("digital edition") kunt kopen? :) Het lijkt erop dat gamekeys duurder zijn dan de hard-copy in de winkel?

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Digitaal koop je hem toch alleen bij Blizzard zelf?

19. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Nope! GameKeys.nl heeft hem bijvoorbeeld voor €50,-

20. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798

Deel Deze Pagina