Good news for those of you who can't wait to explore sandstorm-ravaged Dubai in Spec Ops: The Line. Today we announced that the game will hit stores in North America on June 26, 2012 and internationally on June 29.
Na de demo gedownload te hebben nu even kunnen spelen en de game valt ondanks dat hij Third Person Shooter is niet tegen en de opzet is geslaagd. Alleen de wapen geluiden zouden nog even aangepast mogen worden.
Krijg hem normaal vandaag binnen dus laat wel weten wat ik ervan vind ben wel benieuwd naar die keuzes in de game, zouden echt bruut moeten zijn!
Vond dit in geen enkel opzich een bijzondere game maar je kan hem altijd donwloaden en zelf oordelen.
Of bekijk het filmpje wat ik van de demo had opgenomen. Vond het zelf zeker niet slecht. Korte indruk
ik heb eventjes de demo gespeeld maar het ziet er wel fucking mooi uit en third person shooters vind ik altijd heerlijk alleen heeft hij ook een soort van vrienden(co-op) of is dat niet bekend vind hem best vet en ziet er echt mooi uit
Heb deze game sinds gisteren en heb er al een uurtje mee kunnen spelen. best wel een leuke game, goeie 3rd person shooter en de setting is gewoon heel cool! voor de rest nog niet zoveel speciaal tegengekomen, ik wacht nog op de hart verscheurende keuzes waarbij je altijd verliest...
http://www.eurogamer.net/articles/2012-06-26-spec-ops-the-line-review heel interessante review. Waarom heeft deze game zo'n 13 in een dozijn naam? Had hem bijna straal genegeerd
klopt, had ik hem niet in de boekjes gelezen had ik de game wrs ook nooit opgemerkt. heb hem gisteren nog eventjes kunnen spelen en vind het best een coole game: Spoiler nog altijd geen keuze moeten maken maar gisteren wel voor het eerste andere vijanden gekregen. Normaal vecht je tegen rebellen of terroristen maar op een moment kwam ik amerikaanse soldaten tegen die burgers aant afmaken waren.. dit leverde wel coole momenten op, zeker door de dingen die je companions roepen enz... "don't shoot, we are americans,... if we dont kill em they kill us.. tot nu toe dus wel zeer positief over deze game!
Best een lekker spelletje. Toffe muziek, toffe actie, animaties zien er goed uit. Tuurlijk geen Triple A titel maar een prima game voor deze tijd van het jaar.
Zit nu in chapter 5 en vind de game tot nu toe echt wel goed meevallen. Graphics en de actie is echt goed in deze game,echter lijkt hij me wel vrij kort ? De chapters vliegen echt voorbij,zit nu in chapter 5.
Hier een review van iemand die de demo 3x niks vond...maar de volledige game geweldig vind. [yt]E9-PDeFFTao[/yt]
Het is een shooter. Verder heb ik niks overdreven gezien eigenlijk. Je kan wel iemand die gewond op de grond ligt een trap verkopen tegen zijn hoofd. Maar ja dat is gewoon leuk.