Ik vind dat je altijd in het begin heel erg moet 'inkomen' in een nieuw seizoen. Naarmate de afleveringen vorderen past alles netjes in mekaar en wordt het echt een ijzersterk geheel. Het einde van seizoen 4 was ook heel een erg goede finale waar de hele boel bij mekaar komt. Een van de betere series naar mijn mening.
Vandaag is S05E01 te downloaden! Ben benieuwd! Heb wel weer zin in zonnig Los Angeles, Hank Moody's avonturen en mooie vrouwen!
Spoiler Dat moment dat Hank bij die Apocalypse rapper zit en hij die chick uit het vliegtuig tegenkomt en toevallig drinken over hem laat vallen.
Ik ben benieuwd hoe het gaat uitpakken tussen Hank en het vriendje van Becca. Volgens mij wordt dat echt komisch
E02 was ook weer top. \o/ Enige kritiekpuntje is de sponsoring van Apple, het is iets te duidelijk :þ
Zeker, heb een aantal keren hardop moeten lachen Sponsoring van Apple ligt er wel heel dik bovenop idd, beetje jammer want ik vind t storend.
mooie episode. Hebben jullie ook de sneak peak van volgende aflevering gezien, dat is echt een mindfuck.
Pas begonnen met deze serie op aanraden van een vriend van mij en ik vind het echt GE-WEL-DIG!!!!!! Ben nu bij seizoen 2 aflevering 3 (volgensmij), dus ik kan nog wel ff vooruit
Californië, humor, bloedmooie vrouwen, goede muziek en Hank z'n Porsche. Eén van mijn beste serie's ooit.
Wauw.. nog steeds [spoiler1] Spoiler season 3 finale!! [yt]MeAw-ZiebdY[/yt][/spoiler1] Haha tijd voor nieuwe afleveringen vooral nu ik dit weer heb gezien, nu voor de 3e keer season 4 maar weer kijken