Ik heb sinds kort het spel Guitar Hero: Warriors of Rock. Ik vind het nu helemaal geweldig met de gitaar. Alleen ik wil nu graag een drumstel kopen, want dat wil ik ook wel eens proberen. Ik heb al een drumstel gezien, alleen deze is van Guitar Hero World Tour. Mijn vraag is daarom:''Kan ik het drumstel van Guitar Hero World Tour gebruiken voor Guitar Hero Warriors of Rock?'' Alvast Bedankt MVG Bram
Ik zag dat jij ook een drumstel verkoopt, (al een tijdje gelden volgens mij). Hoeveel wil je hier voor hebben, als je hem nog verkoopt.
Is het ook mogelijk om je headset in het drumstel te doen, zodat je nog met mensen kan praten? (Die van World Tour)
Ik zag trouwens bij E-plaza de Warrior of Rock Super Bundel voor 60 of 70 euro. Heb je meteen een microfoon + nog een extra gitaar (leuk voor Bass) erbij. Kan je met 3 vrienden spelen. En de extra game wil ik nog wel van je overnemen
Ik zou hem hier kopen http://www.smartgamer.nl/rock-band-...ershoppen&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslist en ja het werkt met alles.
is dat alleen de drum? of ook met spel. ik zoek eigenlijk nog wat rock band games. heb al veel van guitarhero, maar wil ook rock band hebben (zonder drum, ik speel alleen gitaar) maar kan nergens de spellen vinden.
Dat is alleen drums, goedkoopste die ik kon vinden. Kijk is op www.budgetgaming.nl en typ dan rock band in de searchbar en je vind genoeg winkels van goedkoop naar duur .