[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Questgivers als Aela en Farkas die de belangrijkste rollen in de Companions hebben zijn Essential NPC's en niet te vermoorden.

Zo is het natuurlijk ook niet waar dat je complete vrijheid hebt in Skyrim.

2. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Iemand Dawnguard al gedownload en een missie gestart? Bij mij is er nog niets gebeurd.

3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb eigenlijk helemaal niks over Dawnguard gevolgd. Wat is de globale verhaallijn/doel ?

4. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yes net effe een paar uurtjes gespeeld, je moet naar een van de guards gaan en met hem praten. Als je al in Riften bent blijf daar want achter het stadje is het Kasteel van The Dawnguard. Daar wordt je sowieso heen gestuurd in het begin.

5. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Yeah, thanks. Ik ben inmiddels al bezig ! Cool !

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  7. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb Dawnguard ook gekocht en al even gespeeld, heb de eerste dungeon gedaan en mijn kant gekozen:
    (spoiler!)
    Ik ben nu een Vampire Lord :cool: Spoiler over iets wat je van de Companions krijgt, en wat daar mee gebeurt:
    Weerwolfpower
    Gaat weg :'-(

8. Revenge

Revenge Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik loop vast vanwege een irritante bug, ik weet niet of anderen het hebben maar bij mij wel. Als je voor the Dawnguard kiest en niet voor de vampieren heb je een Quest om een Moth monk te vinden genaamd Dexion evicus. Maar wanneer je hem eenmaal vindt en redt valt ie je continu aan, je kan hem niet doden om dat hij natuurlijk belangrijk is voor het verloop van het verhaal dus ligt ie halfdood op de grond. Wanneer dat zo is kan je nog met hem praten maar hij voert niks uit.
    Heel raar ik hoop dat ik niet de enige ben met het probleem.

Laatst bewerkt: 26 jun 2012
  9. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Spoiler gebruiken please:mad:

Laatst bewerkt: 26 jun 2012
  10. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Gast! Dan moet jij hem ook niet quoten he! 8)

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Haha, dan wacht ik al helemaal met Dawnguard kopen. Skyrim zelf was al een gigantische bug feest. :mad:

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Viel reuze mee volgens mij? Heb hem redelijk bugvrij kunnen uitspelen voordat de grote patched kwamen. Alleen wat misc quests die open bleven staan enzo ...

Ben net klaar met DD. Zit nu te twijfelen tussen DS weer op te pakken, voordat ik daar helemaal niet meer inkom, of toch eerst Dawnguard te spelen .... hmmmm :):

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Dat ga je verdomme niet menen? :'-(:mad:
    Serieus, dacht je eindelijk een handige oplossing tot dat probleem te hebben. :mad:

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Heb de Companions questline niet af kunnen maken en niet alle Daedric artifacts kunnen halen door die bugs. En natuurlijk de immortal Louis Letrush die zichzelf kon klonen, al was die eerder hilarisch dan irritant.

Vond het best tegenvallen eerlijk gezegd.

15. Vinture

Vinture XBW.

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe vinden jullie de uitbreiding?

16. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Das wel minder ja, daar zou ik ook van balen. Gelukkig heb ik dat niet meegemaakt. Denk dat ik Dawnguard nog even laat liggen. Hoe duur istie eigenlijk ?

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    1600msp

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ow, valt me nog mee, had gerekend op 2400 :) Ben benieuwd hoeveel uur gameplay dat oplevert. En volgens mij moet je hem 2x spelen om alles gedaan te hebben, right ?

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Heb ergens 10 a 20 uur gelezen. Die 20 uur zal wel er wel van uitgaan dat je beide kanten van de questline speelt.

Als je dat vergelijkt met de SP van bijv een call of duty ofzo is het aardig wat gameplay maar als je het afzet tegen de 100+ uur van de standaard Skyrim SP is het toch wel aan de prijzige kant

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Klopt, al is het maar de vraag hoe groot het verschil is. Keuze tussen Imperial en Stormcloaks in Skyrim leek bijvoorbeeld ook bijzonder, maar is uiteindelijk matig. Qua bugs was Skyrim tot de grootste patch (1.4 volgens mij?) behoorlijk dramatisch. Sowieso bij mij wel in ieder geval.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina