[XOne] Mass Effect 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Is zeven minuten aan cutscenes, in vijf minuten heeft BioWare het einde van ME3 kut gemaakt dus ben benieuwd. :+

2. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik vind het einde niets kut hoor.

Enige wat ik wilde was meer duidelijkheid, en dat ga ik waarschijnlijk ook krijgen dus me happy.:thumbs:

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    An expanded ending for Mass Effect 3. Additional scenes and an extended epilogue reveal the impact of Shepard's choices on the future of the galaxy.
    Download hier!

4. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
  5. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    ik vind niks voor PC hoor :mad:

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.771
    Laat maar komen, ben zeer benieuwd. :thumbs:

7. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Nu downloading!

Vanavond maar meteen effe checken.\o/

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Nu ook te downloaden voor de PC!

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Uitgespeeld. Hoewel dit gewoon in de game had moeten zitten. |:- Naar mijn idee word wel alles beantwoord. Hulde, hulde, hulde. \o/ 10 punten voor BW erbij hoor. :thumbs:

10. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal gelijk.

Het was toch een beetje raar om dit te spelen met IT in mijn achterhoofd, maar ik heb er toch erg van kunnen genieten. Ik vond alleen de manier waarop ze uitlegde dat je squadmates net voor de beam zijn opgepikt een beetje zwak. Verder vind ik het raar wat er met Shepard is gebeurd. De crewmembers hingen wel een bordje op bij het memorial, maar daarna kreeg ik de breathing scene nog te zien.

EDIT:
    Ik bedenk me net dat het bordje niet eens opgehangen wordt.

EDIT2:
    Er is dus nog een extra keuze toegevoegd:
    [yt]czKq9H0tSCo[/yt]

Laatst bewerkt: 26 jun 2012
  11. ResidentS

ResidentS Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben benieuwd, ga jullie spoilers niet lezen :) Hebben jullie hem weer vanaf de
    Cerberus Base
    gedaan? En met hoeveel EMS?

12. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Als je nagaat
    wat voor tijd er voorbij is gegaan met die extra scenes in de ME wereld, dan blijft die scene toch raar....en niet kloppen.

Ik vind het knap dat Bioware niet de IT werkend onderbouwd heeft; ze hadden de boeken in kunnen gaan als bedenker van het meest geniale einde van een trilogie ooit. In dat opzicht ben ik ook een beetje teleurgesteld; ik vond het een geniale en voorla coole theorie.

Sowieso raar inderdaad dat die squad-oppik scene en reden van vertrek er nu inzit en in het origineel niet....dat is gewoon een must als je het originele einde wilt snappen (zonder IT), dus hoe dom kon je zijn om dat er niet in te laten.

Ik ben uiteindelijk redelijk tevreden, maar toch lichtelijk teleurgesteld dat als ze dit einde voor ogen hadden ze het origineel echt beter hadden moeten doen....blijft nu in principe ook weer hetzelfde als de vorige keer; eigenlijk redelijk dezelfde eindes, alleen andere kleurtjes.:9

Hey cool, dat wist ik niet.:thumbs:

Het is nu wel moeilijker om het voor mijn gevoel 'juiste' einde te kiezen......

13. LordObsidianBBT

LordObsidianBBT Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat zelf te hopen op de indoctrinatie variant.

14. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    heb hem gisteren ook gedownload maar nog niet kunnen spelen, zal voor vanavond zijn.

Klopt het dat je van de cerberus base moet beginnen om alle nieuwe content te kunnen zien?

15. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Gast, spoilers gebruiken just in case voor diegene die dit nog niet willen weten.:+

Maar same here, al wil dit niet zeggen dat het niet alsnog een mogelijkheid is....! Het kan nog steeds.
    Al zou Bioware zichzelf echt onsterfelijk hebben gemaakt als ze dat zouden gedaan hebben. Was meteen iedereen stil. Nu zullen er nog steeds een berg mensen zijn die blijven klagen.

Er zitten nu nog steeds plotholes in.
    (zoals ik hierboven al vermeld had klopt de tijdlijn niet ivm het ademen van Shep op het einde, en de scenes die daarvoor komen...dat klopt gewoon niet!)

Dat zeggen ze ja (dat is je geladen save als je na het einde door zou willen gaan, due iedereen heeft die, als ie zijn saves tenminste niet allemaal gewist heeft)......maar ik vraag me af waarom, want pas als je gaat rennen naar die beam op het einde krijg je de eerste extra scene te zien.....dus ik vraag me af waarom ik dat hele stuk nog een keer heb moeten doen.:confused:

16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Hooooly fuck, nog iets ontdekt, uiteraard in spoiler, wees voorzichtig :D

Als je op dat mannetje schiet (dat moest ik gewoon doen 8), kan je geen enkele keuze maken en gaat iedereen alsnog dood, het eindigt dat in de time capsule van Liara :D

17. MAD 1976

Leuk Bevonden:
    1.285
    Staat ook al in de post van Cheeseonion hierboven.;)

18. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Wist ik niet, ik wil eerst die andere eindes zien :+

19. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Oh damn ik ben net met een nieuwe game begonnen nu moet ik eerst nog 3/4. Van de game uitspelen voor ik bij de DLC ben.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.771
    Ik heb ook 2 fouten nu ontdekt in de game, een kan ik me niet herinneren atm, maar de andere zet ik even in een spoiler. Die fout gaat over het einde:
    Is het jullie wel opgevallen dat de crucible aan de verkeerde kant de citadel in gaat en als die bijna gedockt is hij in eens een halve slag lijkt gedraaid en wel goed staat. 8) Speel dat stuk maar eens over. Er was nog iets, maar dat ben ik vergeten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina