[XOne] FIFA 12 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 13 dec 2011.

1. TripMode

TripMode Novabetting

Leuk Bevonden:
    4
    Dat maakt veel duidelijk. Had al twee keer een Cup gewonnen, maar dat was twee keer de EA Cup.

BTW: Vierde League Title oprij gepakt :thumbs:.

2. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja zo iemand ben ik, creeer wel meer kansen maar ik kan simpelweg niet scoren :+ tegenwoordig speel ik lekker 4-2-4, krijg ik nog meer kansen en win ik wat meer potjes.

3. JoeBarbaroNL

JoeBarbaroNL Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb nu sinds 2dagen Euro 2012 gekocht maar je merkt dat er kleine veranderingen inzitten als bijv een speler geblesseerd raakt dan word het spel stilgelegd door de scheidsrechter hoe vet:p

4. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    hij is nu ook 25% goedkoper. dus 1350 punten ofso of 1325

5. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Heb 'em ook maar gekocht, hoef ik me in de vakantie tenminste niet te vervelen. :+

6. Pride

Pride Active Member

Leuk Bevonden:
    397
    Heb m nu ook anderhalve week, speel het meeste op Teamplay is gewoon stuk leuker als alleen haha. Enige nadeel is dat als je met leuke mensen hebt gespeeld je ze naar elke game opnieuw moet invite etc... Ik kan zelf geen game starten dat iedereen kan joinen ( dus die niet private sessie is ) beetje jammer.

7. JoeBarbaroNL

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb heel vaak dat ie blijft hangen in de arena voor nadat ik een tegenstander heb gevonden meer mensen hier last van?

8. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet dan een pro club aanmaken dan kan je mensen in je club uitnodigen voor potjes! Ik had je oproep ook al gezien bij het UT forum maar tja, ik speel nu in een team met mensen met pro's boven de 90 :D.

Daar zit/zat ook een keeper bij maar die word niet blij van 2 schoten per wedstrijd dus hij is ook maar veldspeler geworden

9. Calias

Calias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Boven de 90 8) ?

Dan heb je aardig wat potjes gedaan met je pro.. ik was al blij toen ik ooit 80 was ofzo haha

10. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is niet heel erg moeilijk je kan namelijk in creation centre een team maken met 1-1-1 en dan alle schuivjes bij instelling voor de wedstrijd goed zetten voor jezelf dan een potje van 20 min doen en dan uit alle standen scoren en assists geven dan ben je al ~85. maar die van mij is nog maat 80 van mn teamgenoten die hebben al 90%+ accomplishments

11. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb een vraagje want ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.
    Hebben jullie ook 7 vd 10 keer echt zo een onzin potje waar gewoon niks klopt en dat het bloed onder je nagels vandaan word gehaald? De hele tijd dat gekluts tussen spelers, sommige potjes een keeper waar je gewoon niet tegen kunt scoren, de welbekende handicap wat nergens opslaat. Echt ik ben er helemaal klaar met dit kutspel was de eerste keer FIFA nouw nooit meer voor mij. Ik word alleen maar aggresief door dit spel en dan ook echt alleen dit spel omdat er geen reet van klopt. Stelletje randdebielen bij fifa daar

12. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    That's FIFA.

13. StrikwerdaAjax

Leuk Bevonden:
    23
    @mennoo als je aggresief word dan gaat het ook niet lukken. Rustig blijven. Fifa speel je op het best als je geconcentreerd bent en rustig blijft. (RT) loslaten en niet te snel op (B) drukken scheelt al een hoop.

14. JoeBarbaroNL

Leuk Bevonden:
    4
    ik had daar dus ook tijden last van van die kut potjes en die kneuzen die allemaal van die extreem goede teams pakken toen ben ik een tijd lang fifa12 gaan spelen offline op legendary moeilijkste niveau dus en geloof me dat helpt ik werd altijd boos schold me eige altijd de ** in en nu ben ik steeds beter en beter maarja nu zit ik in niveau 1 en win ik alles maar speel nu alleen nog EURO2012 en daarbij geld hetzelfde je komt alleen maar spanje en duitsland tegen echt jammer ik speel zelf met croatia echt gaaf maar jammer dat er allemaal van die noobjes met ronaldo komen enzo mja dat houd je toch ;)

15. Calias

Calias Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik erger me meer aan de 'computer' dan aan vervelende snotventjes online eerlijk gezegd :+

Dat ik word gedold door truucjes e.d. vind ik vervelend, maar de computer die, zodra er wat druk door mij wordt gezet, terugloopt tot aan z'n keeper en dan weer een pass geeft, haalt toch echt meer het bloed onder m'n nagels vandaan.

16. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Bedankt, ja ik probeer me altijd in te houden maar soms is het gewoon te erg:{
    Je merkt idd wel als je eenmaal agressief bezig bent gaat het steeds slechter en slechter. Ik laat FIFA maar een tijd liggen en pak het later wel weer op denk ik.

Ook echt bizar ben op een gegeven moment van Divisie 2 naar 7! gegaan... zit nu wel weer in 4. Maar de manier waarop is onrealistisch, heel makkelijk bij 2 gekomen met ongeveer 40-5-5 (Geen idee wat het was maar zulke cijfers). Toen eenmaal bij divisie 2 begon de pret en sta nu iets van 160-50-150:F:

17. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Italie speelt echt heerlijk!

18. StrikwerdaAjax

Leuk Bevonden:
    23
    retweet

19. voetbalkenner

voetbalkenner Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel al een geruime tijd met Italie, zowel in Fifa 12 als in het echt is die verdediging echt super goed! Geen team vergelijkbaar voor mij dan :p

20. ThomasR

ThomasR Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Je bent ook niet voor niets voetbalkenner he :)

Deel Deze Pagina