Ja "pro" piloten misschien. Maar negen van de tien keer zijn het noobs die de jets vliegen. Zodra er echt pro piloten aanwezig zijn in de server merk je dat wel gelijk op de grond. Ik ben geen pro piloot maar kan wel missles ontwijken. Dus zullen we dat pro piloot achter wege laten ?
. Heatseeker is voor air-to-air de beste naast je machine gun. Guide missle is heerlijk om te gebruiken op gulf of oman. En negen van de tien keer werken mijn flares perfect, ook al ben je zo'n goeie pilot.
Ik moet nog steeds een achievement halen. Die ene met 1 assault rifle kill / 1 jet en 1 tank kill. Is me nog niet gelukt, gisteravond ander half uur op Gulf Of Oman gespeeld. Chill potje. Alleen na ander half uur, crashte m'n xbox. Dit gebeurt wel vaker als ik ERG lang in een potje zit. Helaas. Maar iemand nog tips voor deze achievement ?
Heb trouwens afgelopen weekend mn EOD bot kill gemaakt. Geweldig
. Ik dook ergens in het zand op gulf of oman. Met mn EOD rijdend naar Olive Fort. Stond een gozer ergens bij die dozen te schuilen. Hij was waarschijnlijk net beschoten, en had lage health. Want ik kwam al rijdend, al "schietend" aan rijden met mn EOD en reed zo door hem heen en had de kill. Voelde fucking heerlijk. Wel kut besturing van die EOD bot.
BTW die dpv buggy's zijn ook soms echt kut te besturen als je constant vol gas gaat. Dan stuitert ie alle kanten op en soms als je springt zakt de bodem van de buggy door de weg waardoor je extreem moeizaam vooruit beweegt haha. Zonde. Kan niet wachten op die ATV's uit Armored Kill.
ps. ben inmiddels al wel beetje uitgekeken op CQ.
Klik om te vergroten...