[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Een 'pro' piloot weet die missiles te breken of zo te draaien/bewegen dat hij ze ontwijkt. :+

2. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Dat doe ik ook altijd, maar alsnog het blijven noobs, want ik zie mensen dat bij mij doen. 1ste keer gebruik ik flares en bij de 2de missle gebruik ik me air radar om te zien waar de missle is en ontwijk ik hem :thumbs:

3. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Sinds die patch van 3 maanden geleden werkt het niet zo vaak meer om zo die heat seekers te ontwijken. In plaats daarvan kan je beter de ECM jammer gebruiken.

Heatseekers werken niet tegen goeie piloten. Met veel geluk raak je ze één keer. Het enige wat je ermee doet is dat ze hun aandacht op je vestigen.

Ik krijg vaker een teammate tegen mijn jet aan, dan een heatseeker. :emo:

4. RK1989

RK1989 Krankjorum

Leuk Bevonden:
    2
    Dan gaan je 2e en 4e rocket raak en bailt de enemy alsnog. Met een beetje pech kun je je lock niet eens houden en healt hij tussendoor, waardoor je niet eens een disable krijgt.

Ik heb slechts een paar honderd jet kills en kan totaal niet met die crap overweg, maar ik weet inmiddels wel uit ervaring dat je veel meer kans maakt met je machine gun. Bijna iedere jet piloot heeft flares en een fatsoenlijke chopper piloot gebruikt ECM en gaat below radar vliegen, waardoor je met heatseakers vaak niet verder komt dan een disable.

5. BUwe80

BUwe80 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Gisteren mijn killstreak verviervoudigd naar 27. :) Seine Crossing CQ, gelijk in de tank gesprongen en gelukkig ook nog een paar teammates die wisten dat je als engineer niet alleen een dikke raket, maar ook een repair tool hebt.

Valt me trouwens vaak op dat tanks (Seine) en LAV's (Grand Bazaar) veelal ondergebruikt worden. De helft van de tijd dat ik kan spawnen is er wel een voertuig wat potentieel veel schade aan kan richten maar gewoon geparkeerd staat in de deployment.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Tanks zijn op seine crossing ook wel heel erg kwetsbaar. Je routes zijn voorspelbaar (dus als het goed is liggen overal mijnen) en de map is zo krap dat er ieder moment een support met C4 naast je kan staan.

7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Dat inderdaad. En ik ervaar ook dat op die maps vaker dan op andere maps gebruik wordt gemaakt van teamspawning.

8. BUwe80

BUwe80 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Als je een goed team tegen je hebt is het inderdaad lastig, maar het is een kwestie van voorzichtig de hoeken om rijden, op elk moment weten hoe je achteruit moet rijden naar een veilige(re) plek, en veel spotten op de weg voor je (om mijnen te zien). Seine biedt bovendien veel kansen voor splash damage en rubble kills. Smalle wegen betekent ook dat als je niet te snel naar voren gaat, je de vijand altijd in een beperkte hoek voor je kunt houden. (Bij de D-vlag is het lastiger, daar rijdt ik meestal snel langs tenzij ik een fatsoenlijke partij friendlies in de buurt heb.)

9. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja "pro" piloten misschien. Maar negen van de tien keer zijn het noobs die de jets vliegen. Zodra er echt pro piloten aanwezig zijn in de server merk je dat wel gelijk op de grond. Ik ben geen pro piloot maar kan wel missles ontwijken. Dus zullen we dat pro piloot achter wege laten ? :). Heatseeker is voor air-to-air de beste naast je machine gun. Guide missle is heerlijk om te gebruiken op gulf of oman. En negen van de tien keer werken mijn flares perfect, ook al ben je zo'n goeie pilot.

Ik moet nog steeds een achievement halen. Die ene met 1 assault rifle kill / 1 jet en 1 tank kill. Is me nog niet gelukt, gisteravond ander half uur op Gulf Of Oman gespeeld. Chill potje. Alleen na ander half uur, crashte m'n xbox. Dit gebeurt wel vaker als ik ERG lang in een potje zit. Helaas. Maar iemand nog tips voor deze achievement ?

Heb trouwens afgelopen weekend mn EOD bot kill gemaakt. Geweldig :p. Ik dook ergens in het zand op gulf of oman. Met mn EOD rijdend naar Olive Fort. Stond een gozer ergens bij die dozen te schuilen. Hij was waarschijnlijk net beschoten, en had lage health. Want ik kwam al rijdend, al "schietend" aan rijden met mn EOD en reed zo door hem heen en had de kill. Voelde fucking heerlijk. Wel kut besturing van die EOD bot.

BTW die dpv buggy's zijn ook soms echt kut te besturen als je constant vol gas gaat. Dan stuitert ie alle kanten op en soms als je springt zakt de bodem van de buggy door de weg waardoor je extreem moeizaam vooruit beweegt haha. Zonde. Kan niet wachten op die ATV's uit Armored Kill.

ps. ben inmiddels al wel beetje uitgekeken op CQ.

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Tip: begin in je jet, als je daar dan een kill mee hebt naar de spawn ofzo gaan voor de tank. Spring eruit en maak die kill met de tank en daarna je assault rifle.

11. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat deed ik al. Maar elke keer die laatste assault rifle kill lukte niet :*(

12. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Seine Crossing is echt een heerlijke tankmap inderdaad, vooral als Rus. Je hebt eigenlijk maar een enemy en dat is de enemy tank. Voor de mijnen goed spotten idd, Javelins hebben niet zo veel zin en voor C4 pak je gewoon de motion sensor op je tank, ideaal met een gunner erbij ben je echt bijna niet te pakken.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij geld dat echt alleen als je in het betere team zit. Team wat onder druk staat krijgt zn tank meestal de spawn niet eens uit

14. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Like duh, zoals je het op zowat elke CQ map hebt bij spawnrapen :+.

15. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb die daarstraks toevallig gehaald :9. Moet je die in 1 keer halen zonder te sterven?

Ik word trouwens gek van die gastjes die je constant locken en dan niet schieten of gewoon niets doen. Zo fucking irritant!!!!!!!!!

16. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Er is nu ook een bug, waardoor dat waarschuwingsgeluid blijft piepen, terwijl je niet meer gelocked wordt. Dat gaat pas weer weg als je weer gelocked wordt.

Erg vervelend, want dan weet je niet of je gelocked wordt of niet. De waarrschuwingstekst blijft ook staan.:'-(

17. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jep

18. RK1989

RK1989 Krankjorum

Leuk Bevonden:
    2
    Dat komt door friendly SOFLAM. Als een teammate zo'n ding neerzet, dan krijg je gewoon steeds die lock-on in beeld. Weet niet precies hoe het gaat, maar het is echt enorm irritant.

19. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, ze fixen het wel over 3 maanden. :thumbs:

20. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24

Echt? Ik kreeg hem toen ik in een jet zat en die jet heb ik gewoon van het vliegdekschip genomen nadat ik terug spawnde. :9 Dus ik moet wel zijn gestorven. :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina