[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Zelf geen enkele bug meegemaakt. 60 uur gespeeld (en helaas al eeuwen niet aangeraakt, maar dat komt wel weer in de vakantie).

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    En mensen....hoe bevalt Dawnguard?

3. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ik heb zelf ook geen bugs meegemaakt in Skyrim, maar dat is mss omdat ik op de PC speel?
    heb er een 140uur opzitten in Skyrim..
    nu maar een maand wachten op Dawnguard :mad:
    damn you microsoft!

4. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Gisteren begonnen aan Skyrim, beviel me erg goed. Ik was van plan de vampires af te slachten, maar toen ik daar tegenover die brute vampire lord stond begon ik toch te twijfelen!! Uiteindelijk toch de kant van de dawnguard gekozen.

5. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Welk probleem? In spoiler bitte :)

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Heb gisteren een stuk Dawnguard gespeeld. Bevalt me prima tot nu toe.

Verhaal gaat allemaal wel heel vlug, vind 't in de allereerste quest maar suf dat je

meteen bij de Dawnguard zit en in je eentje naar een grot moet. Slaat nergens op. 8)
    Verder prrrrrima.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Las op gamefaqs in een thread erover niks anders dan lof erover. Veel vinden het één van de beste DLC's die Bethesda tot nu toe heeft uitgebracht. Veel nieuwe omgevingen,vijanden,etc. Even zien wanneer ik hem ga halen, zit nu volop in de stormcloack questline in Skyrim en om daar maar gelijk uit te stappen.....nah.

8. LuckyLuciano

Leuk Bevonden:
    30
    Ik vond het ook vreemd dat je daadwerkelijk naar dat fort van de vampires moest, ik dacht dat ik per ongeluk de vampires had gejoined, gelukkig was dit niet zo.

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Dat je die weerwolf gave verliest waardoor je geen Vampire kon worden dankzij de companions. Ik heb echter wel het idee dat je met Vampieren ook niet zo'n probleem zult hebben, afgaande op wat ik gisteren gespeeld heb, vannacht bedoel ik. :+

@ LuckyLuciano:
    Vampire word je niet direct, die keuze moet je maken en visa versa. Mijn kritiek is dat het veel te snel gaat voor zo'n grote DLC.

10. LuckyLuciano

Leuk Bevonden:
    30
    Nee, ik zeg toch zelf ook dat je die keuze moet maken, ik dacht alleen dat ik per ongeluk de verkeerde keuze had gemaakt ;) Al zag die vampire lord er wel superbruut uit. Ik wil na Oblivion nooit meer vampire worden

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik wil ook zsm met Dawnguard beginnen, maar zit nog in de Stormcloaks questline. Hoe zit het trouwens, worden de Stormcloaks/Imperials questlines gezien als mainquest of toch soort side-quests?
    aangezien ik bij de mq bij de greybeards ben geweest en die chick in Whiterun etc...dat is de echte main quest.

12. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Voor mijn gevoel kent Skyrim eigenlijk twee Main Quests, of twee belangrijke verhalen. Je hebt natuurlijk het verhaal van de draken, maar ook het verhaal van de burgeroorlog. Beide belangrijke verhalen met voor Skyrim belangrijke gebeurtenissen.

Maar ik denk dat het verhaal van de draken officieus de Main Quest is.

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Dat is het inderdaad, maar om het begrijpen moet je het plot helemaal uitgespeeld hebben. ;)

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ja precies, opzich wel tof hoe dat gedaan is in Skyrim. Kortom..als ik nu met de Stormcloaks verder ga....dan blijft het doorgaan tot het eind. Dus kan net zo goed Dawnguard kopen nu en gaan spelen dan...toch?

15. Grub

Grub think on your sins

Leuk Bevonden:
    2
    Je kan wel een vampire worden, maar als je dat wil, dan raak je je weerwolfpower kwijt.

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    En beiden heb ik in ruim 100 uur amper aangeraakt :+

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik na 300 uur pas ongeveer, maar die 300 uur is niet helemaal accuraat want vaak genoeg heb ik de game aan laten staan en dat ik dan niks deed, dat wordt allemaal meegeteld. Maar ik ben ook pas onlangs voor de Stormcloaks gegaan en in de main quest heb ik nog een heleboel te doen. En ik heb daar geen zin in, daarom vroeg ik ook hoe het zat met de Stormcloaks. Zo te horen is het dus niet zoals bij
    The Companions, dat die questline gewoon eindigt na een paar quests en niks met het echte verhaal te maken heeft.
    ....

Nevermind...kom er net achter dat ik nog helemaal niet klaar ben met die questline, lol. Ik wacht nog wel even met Dawnguard.

[yt]Fyy1jikn98E[/yt]

Laatst bewerkt: 27 jun 2012
  18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ja, dat weet ik, maar ik vraag me meer af wat voor gevolgen heeft als je dat doet. Denk hierbij vooral aan Oblivion.

19. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Een NPC character was mij aan het attacken en zijn naam bleek LowLife te zijn! :lol:

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    A troll tribute to gamers? :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina