Nieuwe side-scrolling beat-m-up voor XBLA. Dungeon Fighter Live. Komt over 2 weken uit. [yt]RHOR2xaOjPA[/yt] http://playxbla.com/breaking-news-dungeon-fighter-live-launches-july-13th/
Nope, je kan hem met silver ook gewoon downloaden, heb hem gisteren binnengehaald en heb zelf ook gewoon silver op mijn US profiel.
Ook dat hoeft niet als ik de forums lees, als het goed is zie je Kinect Central ook gewoon zonder Kinect aangesloten te hebben. Ikzelf heb Kinect echter aangesloten dus zeker weet ik niet.
the walking dead was weer geweldig vond ik, echt top. Had zelf geen last van achievement bugs, werkte gewoon bij mij gisteravond. Wel had ik dat de flimpjes soms wat haperde of dat het flimpje ff niet klopte, arm van lee draaide spastisch alle kanten op bijv.. xD
Ik had ook wat last van framerate drops bij momenten. Episode 2 lijkt iets minder gepolijst dan ep. 1, maar de game zelf wordt alleen maar beter imho
Komt denk ik doordat iedereen maar loopt te zeuren van release Epsiode 2, terwijl het spel nog niet helemaal goed functioneerde. En toch besloot de ontwikkelaar om het te releasen. Had voor mij wel iets langer mogen duren, want er zitten echt dingen in van; Wat niet echt goed over elkaar loopt! :{
Best jammer dan heb nog geen tijd gehad om deze te spelen,deze avond maar eens doen. Wel jammer dat ze beloven dat het een maandelijkse release word dan nog zolang wachten tot hij er is ,en dan nog niet op punt staat.
vond het verhaal wel zwaar vet hoor, vooral in die scheur in het gevolg daarvan aan tafel xD. Had het wel een beetje verwacht iets in die richting, maar heb zelf nooit de serie gekeken ofzo.
Kan zijn dat je ook achievement bug krijgt.. Ik heb er namelijk nog steeds last van. Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk