[XOne] Mass Effect 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 14 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Gisteren ook alle eindes gedaan, en ben toch wel tevreden..
    bij synthesis kwam wel het meeste emotie op bij mij
    zeker op het moment bij de afscheidswake van Shepard dat EDI ook emoties heeft gekregen en dat ze heel verdrietig is :) prachtig gewoon

heb nu eindelijk closure, haha, op naar de volgende game in het ME universum; hopelijk moeten we niet te lang wachten hierop, maar denk dat er toch enkele jaren zullen tussenzitten :mad:

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Een paar van die 99k gekocht, zat wel een leuk poppetje in, die Human met die zwepen :+, volgende keer maar weer eens proberen.

3. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Wel vreemd dat ik gisteren maar +3% kreeg terwijl ik normaal 4 (of zelfs een keer 5%) kreeg. Het ging juist goed, we waren zelfs binnen een kwartier klaar ipv ~20 minuten. Full extraction en alles. :+

Mijn motivatie voor de volledige 1000(G) is wel weggegaan nadat ik erachter kwam dat ik ook alle N7 missies ed op Insanity moet. :p Ach ja, dan niet.

4. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.103
    Het wordt steeds een beetje minder nadat je meer de 100% nadert, heeft niks met je prestaties te maken :+

Een maat en ik kunnen nu de Bronze challenge met zijn 2-en aan, Silver is nog net wat te moeilijk :+

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Oh, ik vond het al verdacht snel gaan. Ergens had ik gelezen dat het een X aantal uur zou duren... ik was al trots op mezelf dat het zo snel ging. :+

Bronze zal ook wel een stukje cake zijn als je powers en wapens zijn geupgrade. Maar as it is loop ik nog steeds met een basic shotgun en assault rifle rond. En alleen de AR heeft een mod. Lekker dan. :p Zit ik me moeite te doen om een Brute neer te krijgen, komt iemand anders die het beest binnen 2 seconden neer heeft. 8)

6. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.103
    Ach, als we beide level 5 zijn lukt het ook nog, ik vergeet steeds mijn wapens te wisselen. Arc Pistol is wel erg nice moet ik zeggen, even opladen en je schiet zo makkelijk die hoofden van hun rompen af, nice :cool:

7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Een Geth Infiltrator + Krysae Sniper Rifle (of full spec widow) + een twee/drie-tal schoten op Bronze = meestal al een dooie Brute. En er zijn betere combos. Tijdens de demo toen was het 'oh jee een Atlas, missile!!!' op Bronze. Nu gebruik ik amper missiles op Gold.
    Geld is het belangrijkste in de MP. XP verdien je toch wel genoeg. Maar uiteindelijk is het vooral het geld en daardoor de wapens, upgrades e.d. die je echt sterk maken. Daarom snap ik ook nooit die gasten die alles op alles de meeste kills moeten hebben of tijdens de laatste 5 seconden van extraction nog even rond gaan rennen om kills te halen en daardoor extraction missen.
    Maar zoals ik zei, join mij gewoon een keer voor een paar rondes silver of gold. Dan heb je snel een bak geld en dan komen de betere wapens e.d. vanzelf.

8. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.103
    Hoeveel geld verdien je met Silver/Gold eigenlijk? Wel redelijk wat volgens mij :+

9. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Meestal zo tussen de 55k en 65k schat ik. Gister had ik ook een 70k+ meen ik. Als ik het goed gezien heb tenminste. (gold)
    edit. Egh, nu ik er zo aan denk. De rondes die ik gister speelde op gold leverde allemaal zo'n 70k op. Had nog wat credits en ik heb na elke ronde of een premium of een normale spectre pack gekocht.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Maar ik gebruik geen headset en ben slecht. :'-( Bij randoms kan ik dan tenminste achteraf de game afsluiten en ze nooit meer tegenkomen. Als ik jou join moet ik met de schande leven dat een XBW-er mij zo slecht heeft zien spelen.

:+

Sniper ga ik niet meenemen. Geef me 50 kogels en maar 4 zullen doel treffen. Kan die sniper nog zo goed zijn. :p

Moet sowieso ook nog een beetje kijken naar alle 'perks' en d-pad functionaliteit. Ik zie het altijd wel staan, maar heb het nog nooit gebruikt. Zal vast wel ergens uitgelegd zijn. Dan ook nog even wat duurdere packs kopen zodat ik wat betere wapens etc krijg en ik zal eindelijk een volwaardig lid zijn van een team, haha. Nu ben ik altijd gewoon de slechtste qua load out.

...Ik mis de tijd dat ik simpelweg de handleiding erbij kon nemen. ;)

11. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Dan toch tijd voor een headset ;)
    Zilver is zeker nog wel te doen zonder communicatie. Gold is wel wat lastiger dan. Al is het maar om te waarschuwen wat om het hoekje staat. Of waardoor je neer bent gegaan b.v.

En ik heb liever iemand in 'mijn' team die 50 kogels nodig heeft om een Cannibal neer te krijgen maar wel bij de rest blijft, revived en zich gewoon gedraagt als teamplayer. Dan iemand die veel meer killed maar constant aan de andere kant van de map zit en lekker aan het solo'en is.

Als je het idee heb trouwens dat je teveel mist moet je anders eens een Striker assault rifle proberen met een stabiliser mod en extra clip ammo mod. Neem wel nog een backup wapen mee. Striker doet het vooral goed op een Soldier (wel gespec'd naar wapen gebruik en minder naar powers) of een Turian Sentinal.

12. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.103
    Toch maar eens aan Silver wagen dan, met Bronze haal je maar 15k

13. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Voorbeelden die ik ga zijn wel op gold. Zilver is iets van 30/35k dacht ik. Hou mij er niet aan vast echter. Helemaal zeker weet ik het niet. Maar het is altijd meer als bronze ;)

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Maar 15 K? 8) 15 is beroerd weinig op Brons, zeker later in de levels als je meer gear en weapons hebt.

Ik neem tenminste aan dat je de XP bedoeld? :confused:

15. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Extended Cut

Omgosh wat lame ik wou nieuwe eindes zien, terwijl ik naar de 3 keuzes toe loop kijk ik achterom en schiet ff paar keer. Wordt dat kind boos en worden we allen vernietigd. En eindigd de game met Liara's time capsule en een vrouw die met een kind praat op het einde. Wat slecht. 8)

16. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.103
    Credits uiteraard, XP was rond de 150.000-200.000

Nog maar een keer uitspelen dan :+, ik deed hetzelfde 8)

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Fucking tof dat ze dat erin gestopt hebben. Ik denk nu ook wel dat het een streek van BioWare was, maar aan de andere kant hadden ze daar het recht ook niet voor.

De game had nu eenmaal major plotholes en als je het einde voor EC goed vond spoor je niet. Met andere woorden: Je bent nog erger dan een geflipte Sneeker. :cool:

18. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Gister Extended Cut maar weer opnieuw gedaan, alsnog voor Destruction gegaan. De andere 2 maar op youtube gechecked.

Ik vind Destruction nog steeds het beste einde, mede omdat het nog steeds duid op dat Shepard blijft leven door de rubble scene.

Toen ik met de catalyst aan het praten was en hij zei dat het een AI was, samen met zijn hele uitleg over de balance en dat AI's altijd tegen zijn creator in opstand zal komen en hij daarom gemaakt is om die balance te handhaven maar dat hij tegen de wil van zijn creators hun de eerste Reaper had gemaakt, vond ik het zo tegenstrijdig, dat ik wist dat ik ze moest vernietigen.

Heb ook de andere eindes gechecked en hoewel die van Synthesis iets wat emotioneler was met EDI die praat over hoe ze nu dankzij shepard levend is vind ik Destruction toch wel wat meer hebben. Die van Control vond ik gewoon freaky, omdat Shepard als een een drone stond te praten.

19. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.103
    Huh, wat? 8) Ik had het over Juun dat ze de game nog maar een keer moest uitspelen, ik heb alweer alle eindes gezien hoor, inclusief die met een laag EMS :+

Bovendien vond ik de eindes voor de EC ook wel wat hebben, kon je lekker discussiëren over wat er nou precies gebeurt was.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Precies
    Vond het stuk met de Catalyst nu een stuk beter, vooral omdat je meer informatie kreeg over de Catalyst zelf alsmede de Reapers. In het originele einde was het zo slecht gedaan en was het mysterie rondom de Reapers in een minuut volledig verwoest. 'Yo, ik heb ze gemaakt om elke cycle alles te verwoesten trolololol' Nu kreeg je toch meer info hoe de Reapers zijn ontstaan, wat ze doen en hoe echt zit met de Reapers. Maar ondanks dat bleef het toch enorm mysterieus zoals de Reapers altijd waren.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina