Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Neemt niet weg dat 't genaaid is als je een paar maanden van alles kan doen om vervolgens te merken dat 't super sloom is en vol met errors etc. En ik maar denken dat de Samsung Omnia Qwerty iets was waar ik 2 jaar plezier van zou hebben. Betaal je daar dan 150 euro oid voor? (icm abbo)

    Achja, Windows Mobiles hebben altijd al een slechte reputatie gehad.
    Pas met de Windows Phone gaat 't de goede kant op. Wel netjes maar ook weer niet denderend.

    Wat zijn btw coole games voor de 4S? welke 3 games moet je gewoon binnen hebben gehengeld?
     
  2. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    iPhone 5 wordt in september/oktober verwacht. ;)
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hoop het zeer zeker. Gaat toch snel zeg, in augustus alweer 2 jaar geleden sinds de iPhone 4 uitkwam.

    Bij T-Mobile had je toen nog de i-150/i-300 abbonementen met nog echt 'onbeperkt' internet, kun je deze gewoon verlengen of zul je moeten overstappen?
     
  4. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    AH ok, dan heb ik niks gezegd :9

    Maarja wat zijn de coole games/ apps? Wat zijn de must haves?
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb nog steeds een i-150 uit 2008 maar twijfel of ik deze ga verlengen bij T-Mobile.
    Het data ontvangst is bij T-Mobile is onderweg (auto/trein) zeer slecht.

    Als 3G aanstaat dan blijft het bereik bij mijn iPhone4 hangen op 2 streepjes dat heb ik al vanaf het begin (2010).
    Schakel ik 3G uit dan heb ik een maximale GPRS verbinding.
     
  6. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Heb zelf geen iPhone maar World of Goo is toch wel een must have, enorm geniale game:thumbs:.
     
  7. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Ben ook wel benieuwd naar nieuwe abo's tegen de tijd dat iPhone 5 uitkomt.
    Had mijn 4 met onbeperkt internet en 169 bijbetalen. Niet veel later was dat al 230 bijbetalen en beperkt internet en gehalveerde bundels. Is met de 4s ook weer duurder geworden en zal met de 5 ook wel duurder worden. Nou bel/sms ik betrekkelijk weinig, dus dat zal me een worst wezen en aan data limiet zal ik ook niet zo gek snel komen, aangezien ik veelal op wifi kan, maar toch. Wellicht dat ik me 4 dan nog houd met een goedkoop sim only, al is dat ook niet zo goedkoop. Ach, heb nog wel even (tot november), dus zie wel wat ik dan doe. :)
     
  8. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    ok :)

    IN mijn lijstje staan nu:
    - worms, infinite blade, en Secret of Mana =)
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De oude i-abonnementen bestaan niet meer en kunnen ook niet meer verlengd worden. Je moet overstappen op een nieuw abonnement.
     
  10. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Tenzij je je abonnement niet verlengt. Dan gaat het stilzwijgend door. Hopelijk gaat dat over een jaar ook lukken bij mijn €10,95 per maand (1GB / 210) Sim Only Abonnement bij Vodafone! Moet er niet aan denken om iedere maand €50,- aan mijn telefoon uit te moeten geven.
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Iemand nog een super tip Vooren iPad game? Zoek iets met strategy, tactiek en een beetje farmwerk. Graag een niet te korte game.
     
  12. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Een erg toffe game voor op de iPad is Machinarium, is niet wat je zoekt, namelijk een point and click adventure game maar zeker het checken waard.
     
  13. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Vraagje/verwondering/advies/ervaring gevraagd!

    nadat ik een verhaal getypt had, verneuk ik het met een toetsencombo, dus hier de beknopte versie.

    - Pa koopt iPad3
    - Pa blij
    - Zus heeft plezier met iPad
    - Zus gebruikt iPad als frisbee
    - Ipad zegt auw, scherm kaputt.
    - Amac Amersfoort zegt: oei, dat ding is echt niet goed. stuurt de iPad defect terug met de melding: "Total-loss".
    - Amac zegt dat we een nieuwe iPad mogen kopen en het regelen met de verzekering, omdat hij officieel total-loss is.

    Is dit de standaard procedure bij Apple? Vind het een beetje vreemd, aangezien reparatie echt niet duurder is dan een nieuwe iPad.
    Ervaringen?


    Als we echt een nieuw iPad kunnen kopen zou dat wel awesome zijn. Ik ken wel wat mannekes die binnen 20 minuten een nieuw scherm erin knallen voor 100,- :+
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb gehoord dat ze bij Apple vaak liever een apparaat geheel vervangen ipv te repareren. Zal ook wel de reden zijn dat er zoveel hobbyisten zijn die het wel doen.
     
  15. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Dit is geen vervangen hè. Ik mag de iPad met kaputt scherm gewoon houden. 8)
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ah zo had ik het niet begrepen :) Das helemaal mooi en dan ga ik meteen even die van mij tegen de muur gooien ^^

    Tja als hij bekeken is en total-loss is verklaard kunnen hun er ook weinig mee. Vreemd dat hij dan total-loss verklaard wordt als er alleen een nieuw scherm in moet.

    Sta ik eerder gedaan versteld van. Als de ruit van mijn auto eruit ligt is hij ook echt niet total-loss :)
     
  17. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    AVPlayerHD _O_!! Geen gedoe met converteren, gewoon je films/series op je iPad gooien en kijken. Speelt veel soorten bestanden af en ook ondertitel bestanden!
     
  18. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    top prog geen gemekker met geen passende formaten hij doet het altijd en ook .srt bestand no prob! Volgens mij kan hij gewoon 1080p afspelen dat programma:cool:
     
  19. LBJ6

    LBJ6 Active Member

    Berichten:
    869
    Leuk Bevonden:
    3
    Is er misschien ook een programma waarmee je bijvoorbeeld MKV bestanden kan comprimeren? Kwaliteitsverlies is niet erg. Ik heb namelijk wat basketball wedstrijden die ik op vakantie wil kijken, maar elke game is +/- 2GB en ze zijn niet in een ander formaat te downloaden.
     
  20. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het op een iPhone/iPad wilt kijken, kan je Handbrake gebruiken om de video's naar het juiste formaat te converteren. De grootte van het bestand daalt dan ook.
     

Deel Deze Pagina