moet zeggen heerlijke game echt wat ik nodig had, heerlijk knallen en hakken toffe grafics damn i love the samurai sword
Ja doe maar grappig... ik weet niet hoor maar ik ben zwaar teleurgesteld in Valve, dat ze de Xbox gamers zo laat nieuw content geven. Een fucking jaar... zielig gewoon! Je kan mij niet vertellen dat er een jaar moet gedaan worden over testen van 1 enkele campagne... Uiteraard ga ik hem wel halen maar dan ook alleen omdat L4D geweldig is, maar die mensen bij Valve vergeten dat hun grootste inkomsten bron van L4D de Xbox versie was...
Als ik campaign speel en er springt bijvoorbeeld een jockey op mij of iemand anders dan blijft de game hangen 1 seconden ofzo. Heeft iedereen dat?
Wie niet, het is toch ook gewoon schandalig hoe de Xbox gamers achtergesteld worden, kijk dat de pc eerst die maps krijgt is geen probleem en heel logisch maar een jaar van testen van 1 campagne nee dat schiet bij mij toch echt in het verkeerde keelgat. Daarnaast denk ik dat veel van de mensen die L4D2 kochten voor de Xbox hem al weg hebben gedaan of allang niet meer spelen, oftewel veeeeeelste laat!
Geen idee, ik heb dat nog nooit gemerkt. Speel je dan online met andere of alleen? (is die jockey een echte andere speler of een NPC?) En heb je de game op je harde schijf geinstalleerd?
Nee speel alleen, want speelde offline campaign. Nee heb hem gekocht in de winkel dus niet op me harde schijf geinstalleerd. Wil nu die achievements gaan halen op me nieuwe account maar als die hangt irriteer ik me eraan
Cold Stream komt vandaag uit. De prijs is nog niet bekend, maar volgens Joystiq zou de DLC, bestaande uit de 3 resterende L4D1 campaigns en Cold Stream gratis zijn: http://www.joystiq.com/2012/07/23/now-playing-july-23-29-2012/?p=4&icid=art_next Of de DLC gratis is of niet, ik download hem toch wel, maar het zou natuurlijk wel geweldig zijn van Valve!
Hoe laat komt ie? Had hem eigenlijk al wel verwacht Helemaal toen ik net de xbox opstartte en L4D2 op het dashboard zag staan
Geen idee en volgens mij weet Valve het zelf ook niet. De prijs wordt overigen 560 punten, net als de vorige DLCs: https://twitter.com/l4ddev/status/227823926607224832 Erg netjes voor zo'n groot pakket.
Bron? Aangezien die dude boven me een link post naar een Tweet van een developer waarin staat dat ie 560 MPS gaat kosten
Alleen een beetje jammer dat het op de PC wel allemaal gratis is Als iemand dit veel gaat spelen (en dan vooral Versus/Scavenge) moet je me maar ff toevoegen, wij gaan dit waarschijnlijk weer veel spelen...dus.
is dit spel online leuk? ik weet smaken verschillen, maar wat kan je er zoal van verwachten online! ik twijfel nog tussen dead island of left 4 dead. maar zal toch meer online gaan spelen denk ik. wat voor modes heb je online.