Zeker genoeg volk ja. En er zitten een paar epische maps bij en ik vind ze persoonlijk beter en leuker dan die standaard maps van Reach. 343 FTW! En je hebt natuurlijk matches zonder AA's!
Vooral die Invasion maps zijn vreselijk. Helft van de map wordt niet gebruikt en wapens zijn haast niet te vinden.
Ook maar weer verder gegaan met Reach, speel voornamelijk BTB. Ik vind de toevoeging van wat meer 'heavie-maps' wel aardig. Enkel komen de normale maps, haast niet meer voorbij. Anniversary maps zijn toch remakes van oude Halo-maps en die zitten toch ook bij Halo:CE?
Wist niet waar ik dit kon posten, dus maar ff hier. Een britse gast probeert 1000 $ op te brengen voor een goed doel door alle campaigns door te spelen. Hij is nu met H3 bezig. Leuk bedacht en probeer zo een beetje te helpen. http://nl.twitch.tv/ph1l_
Ken em wel, maar wist niet dat hij dit vaker had gedaan, het is wel een leuk initiatief. Ga H2 en H3 campaign ook maar eens spelen als het weer zo slecht blijft, is lang geleden.
Opslaan en terugkijken via de theater. Dan kan je het altijd ooit nog een keertje opnemen of met je foon filmen als het heel ziek is.
Net voor het eerst weer Reach gespeeld, want was een hele tijd overgestapt op Halo 3. Nadeel daarvan was dat er vooral veel vaste (goede) teams speelden in BTB waardoor je met randoms geen kans had. Moet zeggen dat ik me toch nog wel weet te vermaken met Reach. Vooral Overgrown (een forge invasion map) is wel leuk. Wel jammer dat je breakdown invasion gewoon nooit kan spelen
Gehe, ligt ook aan je foon en of je trilklauwen hebt. Mja, sowieso altijd zieke shizzle opslaan na de match. Dat doe ik ook altijd. Ik heb trouwens wel een capture kaart, alleen gebruik ik 'm nooit.
Ja, sowieso met het aansluiten vanwege Component (speel liever via HDMI) en de laatste keer had ik gezeik met de drivers op de laptop. Daarna niet meer aangesloten. Ik heb echt nog een shitload aan clips die ik nog een keertje moet doorspitten. Van strakke acties tot echt hilarische momenten. Soms lach je je echt kapot online.
Als je hem opslaat en even een videoclip van maakt en daarna deelt met iemand (hier bijvorobeeld) die hem wel voor je wil capturen?