Je staat er nu (en voor in de toekomst!) bij Divimus Je stond er in eerste instantie niet tussen omdat ik (net zoals dat vorige week bij NALS was) je naam niet gelijk herkende als actief clublid, maar vanaf nu tel ik je tijden mee:b:
Het gaat een aardig stuk beter sinds in manueel met clutch schakel. Mijn lijnen waren altijd wel redelijk maar nu heb ik toch nog iets meer snelheid. Ben benieuwd komende week wat iedereen presteert. Hopelijk haal ik weer de top 500 gezien de toptijd van B-Tender is dat haalbaar.
http://forums.forzamotorsport.net/forums/85/5530283/ShowThread.aspx Hij heeft zijn tijd weer verbeterd, grrrrrr ik dacht dt er was! Denk niet dat ik daar nog overheen kan helaas!
Heb inmiddels ook Join Group gebruikt op de XBWF Forza4 Facebook pagina. Leuk initiatief , ook voor een volgend "live" evenement (Karten, DTM op Zandvoort etc.)
Klopt. Ik filter de LB's op carclub. Ik kan je opzich meenemen (je staat in m'n friendslist) maar het makkelijkst en leukst zou zijn als je lid wordt! Trouwens 1:20,866 (#26) op Infineon . Ben benieuwd wie daar nog onder schiet!
Ik moet eerst nog in de buurt van je zien te komen Er onder gaat voor mij waarschijnlijk niet lukken. je versloeg me ook vrij makkelijk in de Viper dus daar ga ik nog een poging voor wagen.
Ik word geen lid, ben redelijk actief met mijn huidige clan qua rivals etc.. het maakt mij ook niet heel veel uit.
Woohoo. Voor het eerst de top 1000 gehaald. Zit nog wel wat verbetering in voor mij, maar echt veel zal het niet meer zijn.
Ik moet nog richting de top 100 kunnen, sta nu op 1.22.3xx en moet onder de 1.22 kunnen als ik de eerste 4 bochten helemaal goed neem en niet uitbreek op de snelle bochten daarna. Welke setup gebruik je B-Tender? Want in je replay zie ik dat je zo'n 5 km/u harder loopt op de rechte stukken dan ik.
idd ook benieuwd naar de setup, Cold en ik hebben gisteren het hele circuit omgekeerd maar komen gewoon weg niet bij je in de buurt! idd de eerste paar slingers na start/finish is key voor een snelle ronde....