[XOne] Next Gen Xbox Rumours & Facts (Xbox 3, Xbox 720, Xbox Loop, Xbox 8, Xbox Durango)

Discussie in 'Games' gestart door Pimbech, 25 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    precies, dat is wat ik dus al jaren doe, me pc gebruiken. maar voor gamen ga ik toch liever op de bank met een controller in me hand, dit kan wel met pc maar vind het nog niet optimaal genoeg.

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Same here, vind het triest dat ze het zo nodig allemaal on-demand moeten gaan doen. Natuurlijk wel lekker voor hun, minder piraterij en geen tweede hands games meer. Oftewel straks zit de hele HDD vol met games waar je niks meer mee kan, vind het een zorgwekkende 'vernieuwing', dan mogen de prijzen wel drastisch omlaag maar dat zie ik niet gebeuren.

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Onlive. ;)

4. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja en is dat iets? Als ik me niet vergis huur je daar een game, geen hoesje, geen garantie (volgens mij), niet even mee nemen naar een vriend om het daar verder te spelen (wat nu ook al is met die live/online codes) oftewel crap. Volgens mij is het ook niet echt een hit dat Onlive of wel?

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Was meer mbt HDD ruimte.

6. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ah oke, ja dat klopt dat is allemaal 'cloud', maar moet zeggen heb me niet echt in dat Onlive verdiept ook. Het ziet er alleen aan de filmpjes niet echt heel boeiend uit, en on-demand vind ik sowieso niet fijn en veel mensen met mij die daar niet echt over te spreken zijn. :)

7. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Oh god, Onlive. Begin niet over dat graf systeem. =( Leuk en aardig systeem allemaal voor degene die af en toe een spelletje speelt en het geld er niet voor over heeft om er apparatuur voor aan te schaffen. Maar ik zie dat liever niet de goede ouwe PC en/of console vervangen.

Ik kan zo een waslijst aan nadelen opnoemen:
    - Beeldkwaliteit stelt teleur
    - Internet verbinding constant nodig
    - Er moet een constante goede verbinding zijn, met een beetje pech heb je dat niet met jouw provider/locatie/bekabeling
    - Input lag, probeer een gemiddelde shooter maar eens te spelen met ongeveer 150ms MEER dan gemiddeld.
    - Je huurt games voor een te hoge prijs. En als de huurperiode verlopen is, kun je het spel nooit meer spelen. Hij verdwijnt namelijk van de lijst na zoveel tijd, meestal na 5 jaar. |:- |:- |:- |:-

8. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Klinkt als een goed idee :+

Nee even serieus, een bagger systeem en een klote ontwikkeling dat hele on-demand gebeuren. Maar helaas wel de toekomst zoals het er nu uitziet. :emo:

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat ligt gewoon aan dat het op het moment nog US georiënteerd is. Als hier meer servers komen verdwijnen zeker 3 punten. En Onlive kan je ook als console hebben.
    Tuurlijk is het nu nog niet perfect maar je kan er beter nu al aan gaan wennen want over 5 jaar heb je geen keus meer. ;)

10. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik wil gewoon geen laadtijden meer :)

11. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Klopt, maar meer input lag zul je altijd houden. Zelfs al weet men het zoveel mogelijk te beperken, je kan me niet vertellen dat 50km kabel + wat routers hier en daar even snel te overbruggen is als 2m kabel. :+

Overigens is het punt dat ik constant een verbinding nodig heb al genoeg redenen voor mij om het een bagger systeem te vinden. ;)

Solid State Drives. Problem solved. :)

Laatst bewerkt: 26 jun 2012
  12. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    PS3/PS4 games streamen naar mijn Vita! :+

Nu MS nog Onlive. :p

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ermm,... ik ben hier niet blij mee.

Ik wil nog minstens 1 console generatie voordat alles naar de cloud gaat!

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Klopt (er komt nog 1 generatie) en dan de cloud

15. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    de laatste console krijgt dan de vorm van een paraplu? :+

16. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    En dan gaat die zooi voor mij de prullenbak in en zet ik wel even een mooie game-pc in elkaar.

Mijn console vervangen met cloud? Zeg maar doei tegen je klant. _0/

17. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Zo denk ik er op dit moment ook over.

Het kan ook wel eens zeer slecht zijn voor de game-industrie;
    veel gamers kunnen hun hobbie betaalbaar maken door oude of uitgespeelde games weer te verkopen. Of sommige gaan er minder games door proberen (als het niks is kun je het niet verkopen).....resultaat is dus nog meer vervolggames, nog minder nieuwe IPs....

Tenzij ze dan ook meteen de prijzen flink naar beneden doen (zie ik niet gebeuren), zie ik weinig voordelen van cloudgaming, niet alleen voor de consument.

Laatst bewerkt: 3 jul 2012
  18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Pc games gaan ook in de cloud

19. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Ach DL klaagde iedereen ook over. Betalen voor mappacks was een schande. Nu weten we niet beter.

20. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Idd, en cold turkey stoppen met gamen puur hierom is 90% hier toch niet in staat toe. :+ Op een gegeven moment raak je er wel aan gewend.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina