[XOne] FIFA 12 [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 13 dec 2011.

1. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    100% mee eens, team speelt lekker.

2. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    AC Milan ook, alleen het nadeel aan vijfsterrenteams is dat je altijd van die Barca of Real bitches tegen krijgt. Ik pak ze wel, daar niet van maar vind het gewoon nep dat die teams nemen.

3. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    zelfde geld voor de Anzhi's en Celtics

4. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel alleen maar tegen Barça, Réal Madrid, Engeland, Spanje en heel af en toe Arsenal (wat een kut team om mee te spelen zeg :+) of Liverpool. Gewoon niet origineel meer...

Ok, als mensen met Engeland of Spanje gaan spelen neem ik ook wel eens Spanje, maar ik neem vrijwel altijd Brazilië. Brazilië wordt ook nooit gebruikt. Raar, want ik vind het een heerlijk team om te dribbelen, zeker met Ronaldinho. :D

5. StrikwerdaAjax

Leuk Bevonden:
    23
    ik ben altijd verschillende teams. vanlaast 1 compleet seizoen gespeeld met alle clubs uit brazilie.

6. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    In FIFA 11 vond ik Inter heerlijk spelen, nu helemaal niet. En ik heb eigenlijk vrij weinig teams geprobeerd in FIFA 12. Ik heb toch het gevoel dat ik met bv. AS Roma niet kan winnen van iemand tegen Barça of Réal... Vaak zijn die teams net wat minder snel en dan kan ik niet lekker spelen.

7. StrikwerdaAjax

Leuk Bevonden:
    23
    AS Roma is toch maar 4.5 ster? dan hoef je niet tegen barca en Real

8. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Ik moet de laatste dagen steeds tegen ploegen die 1 ster of een halve ster mee hebben. Een keer is niet erg, maar 2 complete seizoenen zonder een gelijkwaardige tegenstander is wel heel zuur.

9. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    En AC Milan is niet overpowered dan zeker :emo:.. Alsjeblieft zeg.. Bij Milan heb je powerhouse Ibra en overpowered Pato en Robinho.. Ook heb je een centrale verdediger die snel en sterk is en snelle vleugelverdedigers.. Neem dan zelf geen 5 sterrenteam als je niet tegen Barca en Real wilt spelen :lol:.

10. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Iig minder als Barca en Real IMO. Plus dat ik gewoon een zwak heb voor AC.

11. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Lekker boeiend... Het blijft een 5 sterrenteam.. En die mensen hebben misschien een zwak voor die clubs die jij noemt :D! Beetje domme argumenten noem jij zeg..

12. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel gewoon met wat onbekendere clubjes, veel leuker om uit te proberen.
    QPR is echt een aanrader trouwens.:)

13. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ok:):

Swansea ook, ziek snelle vleugels. En Leroy Lita, hij is echt een baas.

14. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Nu ga je zielig lopen doen met je :): maar zie je niet in dat wat jij zegt gewoon nergens op slaat? Als jij moe wordt om tegen Barca en Real te spelen, waarom neem jij dan in godsnaam AC Milan, wat misschien wel het beste team is na Barca en Real..

15. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik vind het niet erg om tegen vijfsterrenteams te spelen, maar het lijkt er op alsof iedereen altijd dan maar barca of real neemt, wordt een beetje saai zo.

16. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Maar waarom zou je wel Milan mogen nemen en niet Barca of Real? Natuurlijk nemen mensen Barca en Real aangezien dat de beste teams zijn.. Milan is ook gewoon een topteam. Ik vind gewoon dat je niet moet zeuren.. Als je het saai vind, dan ga je toch met een 3 sterrenteam spelen? Dan heb je ook wat meer skill nodig om te spelen en niet alleen maar rennen met Pato en Ibra ;).

17. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    QFT!
    Wat een geweldig team! Al menig wedstrijdje mee gewonnen :D

18. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Datdoe ik ook het meeste van de tijd ;)

19. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wat is dat voor BS dat je in online friendlies een team kan kiezen met created players of spelers die niet bij dat team spelen???

20. poazm

poazm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    I'm Back Biches!
    okay nu door op wat ik allemaal gemist heb

Ik kom brazil best vaak tegen maar wat ik het fijnste vind is Frankrijk! CB: Abidal en Sakho niemand die er door komt!

als je met roma niet tegen een andere 4,5 ster komt dan is er iets mis ik zou dan leaven binnen 5 min zodat het geen consequenties heeft

+1

zal ik eens proberen :)

is ook saai ik speel ook vaak tegen vrienden omdat je dan meer variatie kan toepassen in overleg.

Deel Deze Pagina