[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 11]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 16 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik vind de weerwolf echt cool, maar in Skyrim zelf is hij echt extreem underpowered, één fucking pijl was genoeg om hem te doden hiero. Dus hoop echt dat hij flink sterker is en meer kan hebben dankzij Dawnguard. Is dit het geval?

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Inderdaad, weerwolf zijn is maar kut. Je kunt geeneens lekker slapen :mad:

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ik vind het wel best zo, want ik transformeer toch nooit. Ik heb lange tijd gedacht dat het niet kon, maar dat zal wel komen doordat ik zo in de game zat. :+

4. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    maar een weerwolf hoefde niet te telkens te voeden en je diseases resistance staat gelijk op 100%. Daarnaast heeft de vampier ook nog eens 30% minder weerstand tegen vuur.

Vampier is wel sterker dus, maar je moet wel voor wat meer dingen uitkijken.

5. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    uhm underpowered? Ik sla met 1 klap de NPC's neer.....

Ben nog nooit doodgegaan als werewolf, maar ja ik heb hem ook al gemaxed...}:]

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Onze Dawnguard review!

http://archief.xboxworld.nl/article/1231/review-the-elder-scrolls-v-skyrim/

7. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Met al die nadelen toch nog een uitstekende beoordeling.. Dat is knap. Heb de DLC niet gespeeld, maar ook totaal geen interesse. Voelt aan als uitmelkerij die DLC. O wacht dat is het ook. Als ik geld over heb koop ik hem vast wel, nu nog ff niet.. Maar goeie review:b:

8. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zou dit soort DLC geen uitmelkerij willen noemen. De game Skyrim zelf is al insane groot, en dan krijg je dit er ook bij en het is zo te horen echt het geld waard. Nah, geen uitmelkerij vind ik :)

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.607
    Het gaat mijn pet te boven dat je een DLC als Dawnguard al 'uitmelkerij' gaat noemen... 8)

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    0,0 toegevoegde waarde deze post, daarom het advies eerst de uitbreiding te spelen.

@ Willem en ik zitten op een lijn, niet voor het eerst om een TES game. Tik hem aan Willem! :b:

Laatst bewerkt: 3 jul 2012
  11. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het voelt misschien wat raar omdat je gewoon meer quests krijgt en Skyrim al zo enorm uitgebreid is dat je de meerwaarde er niet van in ziet.

Maar voor spelers al ik die zowat alle sidequests al gedaan hebben is het echt een prima reden om weer eens te gaan Skyrimmen.

Ik had ook liever wat nieuwe gebeiden gezien maar dan nog, met Dawnguard vermaak ik me ook echt prima en het voegt qua gameplay wel wat toe.

En daarnaast merk ik nu pas echt alle voordelen van de laatste patches. Ik heb Skyrim vooral heel veel vlak na release gespeeld en ze hebben aan de main game toch ook aardig gesleuteld

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.091
    Ach, hoe ik martinibaby over BF3 hoorde neem ik hem al sowieso niet meer serieus, ik vind hem maar een azijnpisser.

13. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Ik ben erachter dat ik weerwolf ben en heb daar nu 2x gebruik van gemaakt. Hoe kun je verschillende perks verkrijgen als weerwolf?

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Doordat XBW er de laatste maanden wel vaker last van lijkt te hebben, valt het mij gewoon minder op. Tot men op hem begon te reageren.

Anyway: Dawnguard voegt zeker wat toe, lijkt wel meer van hetzelfde naar mijn idee, maar je krijgt wel een heleboel.

Ik vind het persoonlijk wel een stuk minder dan uitbreidingen uit Oblivion. Het is niet zo dat ik het minder vind toevoegen, beslist niet. Ik vind de uitbreiding gewoon minder dan Oblivion uitbreidingen.

15. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.091
    Ja, die Horse Armor was wel top inderdaad :+

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Feed on corpses as a Werewolf.

En dat gezeik over uitmelkerij. Het is hooguit een beetje duur. Het is toch wel zon 17 euro wat je betaalt voor een 20 uur aan gameplay. Maar de toevoegingen maken het zeker waard. Vampieren zijn awesome en crossbows des te meer.

Edit: ik hoop nog wel dat ze die random vampire attacks aanpassen. Ik ben verdomme vampire lord, die slappe vampiertjes zouden mij moeten aanbidden ipv mij aan te vallen en onschuldige npc's te killen.

17. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Het zal nog wel even duren voordat ik Dawnguard haal, maar ik vraag me wel af hoeveel beter de Weerwolf nu is. Hij is moeilijk underpowered in vanilla Skyrim, hoe zit het nu? En wat ook best hinderlijk was, was hoe snel ie weer terug veranderd naar mens/elf, etc.Kun je het nu oneindig blijven zo lang als je wilt?

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Underpowered valt imho wel mee, volgens mij timmer je de meeste vijanden vrij makkelijk in elkaar

Maar ik Dawnguard ben je helemaal een beest als je eenmaal een aantal perks hebt. Ben praktisch niet om te krijgen en vijanden als guards en bandits mep je de halve map over

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Dat klinkt goed. Zelf heb ik daar wel last van wanneer ik in een weerwolf verander in Skyrim. Ik ben echt met twee a drie pijlen gewoon dood. Het klopt dat je mensen echt flink kan pijnigen maar als je het tegen groepjes gaat opnemen, ben ik zo dood als weerwolf.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hmm misschien ligt het aan de stats van je normale character? Ik ben een vrij hoog level warriror type dus van mezelf al aardig stevig.

Misschien dat dat meetelt na je transformatie?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina