[Centraal] Demo's [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 23 nov 2010.

1. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Wat valt er aan door te hebben? Gewoon niet doodgaan, duh. :+

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    Wist ik veel dat je ook naar boven kon via een trap, en dat daar een hele gang met explosieve tonnen stonden. :+

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    En de besturing?

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Mijn god Capcom...hoe fucking moeilijk is het om dat tearing probleem te fixen? Wanneer je Resident Evil 5 speelde op 1080p was het ook één groot tearing festijn en nu gewoon weer. Hij zal wel weer op 720p moeten om die tearing weg te krijgen, slordig op zijn zachtst gezegd.

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.730
    De besturing is ok. Het speelt een stuk beter dan de vorige RE's die ik heb gespeeld. Je moet nog steeds eerst richten en dan schieten, maar het voelt wel lekkerder omdat je ook gewoon kunt strafen etc. Toch is het niet zo soepel als de meeste TPS games.

6. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Nooit gemerkt bij RE5, en je kan RE5 niet op true 1080p spelen.

Zag in Dulle's filmpje wel af en toe wat dingen wat leek op tearing, maar was dat niet meer door de capture card of z'n TV settings. Anders...jammer.

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.730
    Het is een behoorlijk vroege demo, dus zoveel zal ik me er momenteel nog niet van aantrekken. ;)

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat zou ook teveel zijn om op te hopen denk ik :+ Zolang het niet dikke ruk is moeten we al tevreden zijn volgens mij, hopen op Max Payne 3 achtige besturing zou niet reeel zijn

9. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Tja, Resident Evil heeft altijd kut controls gehad (maar de controls maakten het juist altijd spannend. Dat hoort gewoon bij Resident Evil.)

De controls van RE4 zijn imo perfect. De controls moeten niet te soepel worden. Laat het maar een beetje clunky blijven.

Vorige week Code Veronica X weer uitgespeeld. Blijft een geweldig spel, maar ergerde me soms toch wel aan de controls. Maar goed, dat hoort het bij :)

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Filmpje #2

11. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Hoe is het aimen ?

De campaign van Chris doet mij te veel denken aan RE5 :F:. Geef mij maar de campaign van Leon.

12. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.730
    WTF, jij had gewoon easy mode in dat level terwijl ik al die dudes tegen kwam. 8)

13. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Als jij het niet gemerkt hebt, dan stond je 360 op 720p, want als ie op 1080p staat is echt een verschrikking. Op verschillende LED en Plasmas uitgeprobeerd, lag echt niet aan de tv meer. Ik vind het wel slordig, maar goed...zolang het maar op 720p goed is. Ik denk niet dat het de capture card is, ik had ook andere videos gezien van E3 geloof ik en daar zie je het ook.

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het aimen is ok. Ben iig blij dat ze van die irritante lasersights zijn afgestapt. Daar kan ik nooit mee overweg.
    Tsja, ach. Met mijn skills is niks easy mode. :+ En ik doe daar geen oordeel over totdat ik als Chris heb gespeeld, misschien overdrijf je wel. :p

Filmpje #3

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.730
    Deze keer hebben we die gast wel finaal afgemaakt. :+

16. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik was je in het begin wel iedere keer kwijt. :+ Je dook steeds weer een ander hoekje in. :p

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.730
    Ik ging loot halen. Dat jij nou niet door had dat daar nog een luik was naar een geheime kamer met een enemy en veel loot... :cool:

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ga jij nou niks zeggen over iets niet doorhebben! }:] Wie had al die trappetjes naar boven niet gezien? En wie drukte niet A in op sneller te rennen? Hm?

:+

Heeft RE6 eigenlijk ook splitscreen? Nee, de demo niet, dat weet ik ook wel. Maar de full game...Deze lijkt wat beter speelbaar te zijn dan RE5, dus toch maar een aankoop overwegen. :p

En voor de mensen die niet een pagina terug bladeren; hier de filmpjes van de RE6 demo:

Wel irritant trouwens dat we steeds een public game moesten aanmaken omdat private niet werkte. Hoe vaak ik niet terug naar het dashboard terug ben moeten gaan omdat een random de game binnen wandelde. :p

19. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.730
    Jij liet mij de eerste keren daar beneden gewoon alleen met die grote engerd en z'n hulpjes. :'-(

20. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    Resident Evil 6 Demo.nzb
    kan je die niet gewoon op dvd branden en spelen zoals met andere demo's ?

Deel Deze Pagina