[XOne] LEGO Harry Potter: Years 5-7

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 19 mei 2011.

1. NLegendkiller

NLegendkiller Active Member

Leuk Bevonden:
    583
    Ben zelf nu bezig om de game op honderd procent te krijgen (zit geloof ik 95 procent) en vond het echt een leuke game. Enige vervelende is het verzamelen van gouden bricks in de stad, steeds weer hetzelfde doen waarbij de gameplay van het vliegen niet lekker werkt.

2. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah ik was ook al op zoek naar een Batman 2 topic. Vroeg me af of hij de moeite waard was, maar als ik jullie mag geloven dus wel. Die stemmen zijn inderdaad een beetje gek, maar went denk snel genoeg. In je filmpje zie ik ook weer een paar toffe nieuwe suits.
    Binnenkort maar eens op zoek, mooie game om deze zomer te spelen. :)

3. NLegendkiller

Leuk Bevonden:
    583
    Als je de vorige titels leuk vond ga je hier ook veel plezier aan beleven, de stemmen irriteerden me zeker niet en de humor blijft bewaard. Zoals gezegd is het zoeken van alle bricks wat saai, maar inmiddels heb ik alle achievements van de game binnen.

4. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben met deze gzme nu ook bezig op de vita dan wel

5. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja, heb ze allemaal gespeeld. Zijn die achievements nog een beetje lastig, of zijn ze weer simpel? Die bricks zijn altijd saai, vooral als ze buiten de levels vallen.

6. NLegendkiller

Leuk Bevonden:
    583
    Achievements zijn goed te doen, zelf heb ik gewoon eerst een keer de Story doorlopen, toen jacht gemaakt op de Red Bricks (staan aangegeven op de map, dus niet lastig te vinden) voor de multipliers en andere extra's, daarna alle karakters gekocht (eveneens aangegeven op de map) voor hun specialiteiten, Free Play doorlopen en toen alles uit de stad opgezocht en gekocht.

7. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Die True Hero/Super Hero dingen halen was deze keer wel erg simpel. Maar bij 1 level niet in 1 keer gehaald, de rest er ruim overheen. Normaal kostte het een beetje moeite. :p

Game leek ook korter dan normaal te zijn, of ligt dat aan mij?

8. NLegendkiller

Leuk Bevonden:
    583
    Had ook het idee dat het allemaal net iets minder lang was.

9. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet van de vorige Batman game dat het ook een van de simpelste games was, en ook heel kort. Als je dat vergelijkt met bijvoorbeeld de Lego HP, er zit daar zo veel meer in. Ook gewoon vrij rondlopen en in al die lokalen/kamers extra's etc.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik ben dus niet gek aan het worden. :+
    Maar met het verzamelen van al die collectible dingen erbij opgeteld kan ik niet zeggen dat de game kort is. :p Man, wat een route moet je soms afleggen voor die Golden Bricks in de stad. Over tig daken klauteren, steeds van kostuum wisselen. En maar hopen dat je geen fout maakt en van het dak dondert. Een beetje té als je het mij vraagt.
    Ja, hier heb je een hele stad, maar het voelt toch wat 'leeg' aan tov Hogwarts. En ik wissel liever van spreuk dan dat ik van kostuum moet wisselen. Vooral omdat je het kostuum weer verliest als je van personage wisselt. Te veel gedoe allemaal.

Verder wel gewoon weer ouderwets leuk (al heb ik nog steeds liever dat ze hun mond houden)

11. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha oohja, daar was ik ook zo slecht in bij de vorige Batman, dat je wel precies moet springen.
    En wat zei je laatst trouwens over een trailer van Lego LotR? Komt er toch een game van uit? \o/

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
  13. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Awesome! Ze zitten daar niet stil zeg met die Lego games. :D

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Ik heb hier nog steeds de originele Lego Batman liggen. Is die stage based zoals Lego Indiana Jones? Ik weet dat deze sowieso free-roam is, right?

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Mja, free-roam... Je hebt een grote, open hubwereld. Maar uiteindelijk zijn er gewoon levels. Eigenlijk zit iedere Lego game zo inelkaar. Alleen wordt de hubwereld gewoon steeds groter (in Lego batman heb je de batcave als hubje, zelfs in Lego Indy had je een kleine hubwereld)

16. NLegendkiller

Leuk Bevonden:
    583
    Aquaman kan water spuiten, Pinguin kan je gebruiken voor bommen, The Joker kan elektriciteit aanzetten en er zijn twee karakters waarmee je glazen kunt breken (ben de namen even kwijt), dit helpt je alweer iets om niet steeds het juiste outfit te hoeven zoeken, ondanks dat dit nog regelmatig nodig zal zijn. Maar inderdaad, steeds backtracken en keer op keer hetzelfde doen (in combinatie met het naar mijn idee matige vliegsysteem) kan gaan irriteren.

Blijft overigens een leuke game, ondanks de kritieken.

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Dit maakt me blijer dan het kapsel van Emma Watson. :+

Dank Dulle!

Deel Deze Pagina