Apple iOS - iPhone, iPad, iPod Touch [Deel 8]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Rivanov, 12 sep 2011.

  1. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    Iemand een iPhone 4G te koop? 8/16/32 GB zwart/wit maakt allemaal niet uit.

    pm me!!!
     
  2. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    3GS net geupdate naar 5.1.1 en ineens heb ik helemaal geen mogelijkheid meer om te bellen of te smsen. Scherm is compleet leeg, staan enkel Video, Hulpprogramma's en instellingen op :+
    iTunes herkent hem ook niet en geeft de volgende melding:

    [​IMG]

    Hmm mijn Macbook herkent hem wel gelukkig. Herstellen dan maar
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2012
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat is de Chrome browser voor de iPhone geweldig!
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Kun je nagaan als ze niet die lauwe engine van Safari hoefden te gebruiken. Dan was het helemaal een verademing geweest
     
  5. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Bubble Mania even downloaden jongens! :D Super simpele Bubble Shooter maar onwijs verslavend.
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Net thuis gekomen met de New iPad 16GB.
    Wat een verschil in snelheid en beeldkwaliteit met de iPad uit 2010.

    Wilde eerst de 4G kopen , kan tetheren via de iPhone en die heb ik toch altijd bij me.

    De medewerker bij de MM wilde me meteen een verzekering tegen vallen erbij verkopen.
    Mijn oude iPad heeft na 2 jaar nog geen enkele beschadiging of kras.
     
  7. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    tjooo

    Binnenkort ga ik een prepaid iPhone 4G simlock vrij aanschaffen, nu ben ik inbezit van een normale prepaid simkaart (vodafone).

    Er moet natuurlijk een micro kaartje in, kan ik op één of andere manier een micro simkaart krijgen en dat ik mijn nummer en bel te goed wel behoud?!
    Gaat dit gewoon in een winkel van vodafone of...?

    Help me aub <3
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb zelf mijn Vodafone simkaart bijgeknipt en dat ging perfect.

    Als je een abonnement hebt dan kan je een normale simkaart omruilen tegen een micro simkaart.
    Vraag anders even bij de Vodafone winkel , als het mogelijk is dan zou ik meteen een micro simkaart nemen want met een adapter kan je deze als normale simkaart gebruiken.
     
  9. Erwin van..

    Erwin van.. PSN: F1anatic

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    6
    hartstikke bedankt voor je bericht, morgen maar even langs vodafone!
     
  10. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Die verzekeringen zijn de grootste onzin, ze wilde dit zelfs bij mijn pa z'n nieuwe wasmachine erbij verkopen voor het geval die gestolen werd... Ja, waar heb je anders ook een inboedelverzekering voor nodig? En daarbij, wie steelt er een wasmachine uit een flat van 10 hoog?
    Toen kregen we het verhaal dat het met garantie ook nog eens te maken had... Maarja, je hebt al 2 jaar fabrieksgarantie en wie wilt er nou een 2 jaar oude wasmachine duur verzekeringen?

    Ik zelf zit ook erg te kijken naar een tablet. Opzich lijkt de nieuwe iPad mij wel iets maar vind ik bijvoorbeeld een Samsung tablet ook wel leuk. De Samsung is wel een stuk goedkoper en ik vind Android wel prettig werken. Ook kan de Samsung tablet met wat geheugen uitgebreid worden en hij is pak weg 150 euro goedkoper dan de iPad 16 gb versie.
    Daarin tegen, het scherm van de iPad is wel weer erg nice met een hoge resolutie.

    Kortom, wikken en wegen. Nu is mijn vraag; is 16 gb genoeg voor een tablet? Muziek luister ik wel op de iPod of laptop, maar qua apps e.d.? Ik neem aan dat al die HD-apps geheugen moeten vreten? Af en toe een filmpje op de iPad lijkt mij ook wel leuk, maar dit is geen must en hoef er ook geen hele collectie op te hebben. Foto's zijn daarin tegen wel weer prettig, denk dat ik pakweg 2 gb aan foto's erop wil zetten.
     
  11. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zou altijd voor de ipad gaan. Veel volwassener tabletplatform. Ook duurzame bouwkwaliteit. Een androidtablet zou bij mij snel in de hoek verdwijnen terwijl de ipad me blijft boeien.
     
  12. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ja, mijn ma heeft de Galaxy Tab 10.1 van Samsung en daar loopt het af en toe iet wat stroef. Maar dat draait nog op een oudere versie van Andriod terwijl de nieuwe Galaxy 2.0 10.1 tab wel met Android 4.0 is uitgerust. Ik heb een paar minuten bij de Media Markt zitten spelen met dat ding en ondanks vrijwel exact dezelfde specs als de tablet van mij moeder, loopt alles een stuk smoother. Daarbij heb ik zelf een Samsung Galaxy S2 als telefoon en vind ik het mooier om alles 1 geheel te houden qua merk.

    Ik verkies op dit moment Android boven iOS maar dat is simpel omdat ik ervaring heb met Android en dus niet met iOS. Het zijn echter de specs van de Samsung tablets die achterhaald zijn t.o.v. de andere nieuwe tablets. De Asus Prime vind ik net even te duur, de 16gb iPad (rond 500 euro) is toch wel het maximale dat ik uit wil geven aan een tablet. :)
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn oude iPad heeft een geheugen van 64GB wat veelste veel is voor normaal gebruik.
    Heb nu een 16GB genomen wat voor mij meer dan voldoende is want op mijn iphone4 heb ik altijd minimaal 5GB geheugen over.

    De app's worden het Retina scherm wel steeds groter en groter.

    Ik heb ook een Samsung Galaxy Tab maar gebruik deze misschien 1x per maand.
    De reden is dat Samung gestopt is met het updaten van Android , de laatste versie is Android 2.3
    Een custom Android versie 4 wordt afgeraden omdat de Galaxy heel traag en onbetrouwbaar wordt.
     
  14. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Zit er nog iets bij wat de moeite waard is?
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    FIFA 12 en dan de EA Gamepad op je iPhone zetten zodat je de iPhone als controller gebruikt. :cool:
     
  17. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Geldt die 40 euro app store tegoed studentengevalles ook als je een iPad bij Xando koopt? Of is die actie alleen geldig via de Apple Store?
     
  18. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Alleen via de officiële Apple Store (en internet store). Misschien dat Xando je ook een soortgelijke aanbieding kan doen?
     
  19. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Hij was nergens meer op voorraad dus heb hem maar bij mijn grootste vijand de dixons gekocht.

    Ik ben nu echt op zoek naar watbescherming en heb mijn oog laten vallen op de dodocase, echter lijkt deze me erg lomp? Had niet iemand van xbw de dodocase?

    Ik zag ook een combinatie van de DoDo bookcover samen met de smart cover van apple. Bied deze combinatie ook voldoende bescherming? En dan doel ik vooral op de achterkant, heb namelijk het idee dat deze vrij makkelijk krast.
     
  20. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Dit zou ook al wel 271937 keer zijn gevraagd maar vind het lastig om terug te vinden.

    De beste app voor .avi? Ik heb nu cinexplayer. Mocht er een beter alternatief zijn zou ik dit graag willen weten.
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2012

Deel Deze Pagina