[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Gebruikt de Tank geen smoke om de Javelin te breken? Anders weet ik het ook niet. :+

2. RK1989

RK1989 Krankjorum

Leuk Bevonden:
    2
    IMO hadden ze de equipment zo moeten maken dat je ze gewoon voor (left) en (right) zelf kunt instellen. Dus dat je als engineer met bv. mijnen en een boor kunt rondlopen of als assault met M320 en med kits. Met T-uggs / SOFLAM kun je je team beter helpen dan een spawnbeacon, waar alleen je squad op kan spawnen.

3. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Close Quarters Strategy Guide
    2012-07-03

4. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Aan T-uggs heb je buiten Metro/Bazaar ook geen zak aan hoor :9.

5. Guilty 343

Guilty 343 Active Member

Leuk Bevonden:
    91
    Is de game echt zo kut op consoles vergeleken met pc? Zoals in deze review vertelt word.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Nope, beste (enigzins realistische) MP shooter op de 360 imho

de SP is echter niet echt de moeite waard, daar zijn andere games beter in

7. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Helemaal mee eens!

Zonet ff voor het eerst MW3 gespeeld..
    Ik dacht leuk domination spelen, meteen gooien hun granaten precies op mijn spawn om daarna lekker te blijven staan daar en zodra ik spawnde lag er al weer een granaat..

Daarna maar BF3 erin gedaan en wat is dat dan een verademing , tuurlijk heb je campers en mensen die alles doen behalve vlaggen pakken maar je hebt in de meeste levels wel een uitweg :)
    Dubbel xp gaat wel hard trouwens , nu 700 spm :)
    Je gaat je wel afvragen hoe mensen aan 1000+ spm komen want ik rush aardig door de levels heen en eindig vaak in de top.

8. BUwe80

BUwe80 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zag net een filmpje van iemand die als Recon een Soflam neerzette op de berg boven de RU deployment op Kharg Island CQ. Vervolgens ging hij in een tank zitten, en kon vrij makkelijk helicopters uitschakelen met de guided shell. Niet onaardig.

Als ik een snipe-camper zie liggen van m'n eigen team ga ik er altijd gewoon een tijdje voor zitten, of leg ten minste een medpack voor z'n scope.

9. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat met die soflam en tank doen ze ook vaak op tehran highway.
    Of dat ze zo'n ding neerzetten op het grote gebouw bij B noshar canals.
    Werkt erg goed al is het irritant als je het tegen je hebt , dat gepiep is niet goed voor je gemoedsrust :9

10. AntraXxX

Leuk Bevonden:
    214
    Idd vraag ik me ook af over die 1000+ spm. Er zou heus wel wat geboost tussen zitten, en je hebt ook 'no kill' servers waar iedereen dus als het ware de objectives gaat boosten en je binnen een half uurtje 100.000+ punten excl medals/ribbons haalt.

Maar echt eerlijk 1000+ spm is wel serieus ziek. :9

11. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ach, ik kreeg vorige week een berichtje van een gozer die ik had opgeblazen. Inclusief mezelf, daar niet van :+

"Learn how to use a gun you noob!" ... waarop ik reageerde "K". Even later het volgende berichtje;
    "Seriously, your stats suck. Quit this game while you can. I check your stats on BF3stats.com. You are horrible!"

Ik heb een K.D van 1.7 en die kruipt langzaam omhoog. Speel de game ook niet zovaak als andere dat hier doen, heb ook nog een privé leven. Leuke is, ga ik naar die gozer kijken op BF3 stats, zie ik inderdaad een SPM van over de 1000. Goed, dat is niet zo heel spannend, dat kan. Die heb je er ook tussen zitten.

Leukste? 2500+ M320 kills ... 100+ Nemesis Medals, ja MEDALS. Dan gaat zo'n flippo lopen zeiken om één C4 en lopen boosten. Jammer genoeg zijn er in BF3 meer boosters dan je denkt.

12. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat zijn van die 13 jarige joh. Die denken dat als ze dan op die stat sites iets geweldigs hebben staan dat dat dan betekent dat ze goed zijn. Ze snappen niet dat het overduidelijk is wat ze doen. Alsof we niet hetzelfde spel spellen ofzo ? haha

hahaha.

13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Lijkt het inderdaad wel op :+ Geweldig soms. Toch stond het voor hem geloof ik 21-24 en voor mij 61-19 op Metro. Had gelukkig niet alleen hem in mijn C4-run. Nog 6 andere... Mensen zijn ontzettend geil op stats, ik de laatste tijd niet zo. Als ik maar lol heb. Personen die zichzelf geweldig vinden leggen het meestal vierkant af tegen iNdie90 en mij.

Battlefield, heerlijk spel. Sinds ik dat al langere tijd speel is COD compleet uit de picture verdwenen. 3 maanden geleden voor het laatst aangeraakt. Mag van mij zo blijven!

Kom maar op met Armored Kill!

14. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier het zelfde verhaal,modern warfare 3 ligt er maar te liggen.
    Heb wel elite en zou hem dus kunnen spelen voor de nieuwe maps maar de zin is er gewoon weg niet meer.

Battlefield is naar mijn mening in het totaal pakket een betere game.

15. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zo blij dat ik toen mw3 niet heb gekocht. Toch bijna gedaan door die hype weet je wel. voor mij is COD sinds dat ik vorig jaar bfbc2 ging spelen al uit the picture. zie het niet snel gebeuren dat ik het ga spelen. black ops 2 hoef ik ook niet. ik ben nog steeds benieuwd hoe MOH gaat uit pakken met die frostbite 2 engine en killstreaks en zo. Een "combi-game" zou wel leuk zijn om soms ff te spelen.

16. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
  17. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Zometeen ff lezen.

Deze zijn nog niet gepost denk ik

en de laatste van het seizoen

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Alsof DiCE dit niet weet. Rent-a-server is niets meer dan een cashcow.

Ze hadden net zo makkelijk alleen premium kunnen doen en zelf de servers in handen kunnen houden. Maar ze wilden ook geld verdienen aan serverhuur en dan moet je de controle over de servers ook aan de betalende klanten geven (waar betalen ze anders voor?)

Dit is niet iets verassends,dit wisten ze toen ze er aan begonnen

19. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat artikel klopt niet, ze zeggen dat ze maar heel weinig officiele DICE servers kunnen vinden op de console, ik kan nog steeds zat (+>100) officiele DICE/EA hosted servers vinden. :thumbs:

20. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat artikel is geschreven door een of andere faal haas die het wel even denkt te weten. RUINING DICE'S GAME. Echt joh ? haha. Kinders toch.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina