De grote mobiele telefoons thread [Deel 7]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door RemcoM, 28 apr 2012.

1. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Dit zijn ook precies de 2 redenen waarom ik vorige week een One X heb gehaald en niet de Galaxy III

2. Hunt3r 410

Hunt3r 410 Active Member

Leuk Bevonden:
    45
    Ik heb een vraag over mijn abbonement. Ik ga komende donderdag op vakantie naar Bulgarije en ik wil daar graag mijn mail kunnen lezen ivm werk en dergelijke. Nu kan ik een internetbundel afsluiten bij hi wat tevens mijn provider is. Die bundel kost 10 euro voor 100 mb. Mij is echter niet heel duidelijk wanneer ik nu precies die bundel aan moet zetten. Kan ik dat nu al doen of moet ik dag van vertrek doen? Ook is er de mogelijkheid dat ik de bundel misschien moet activeren bij aankomst. Iemand hier ervaring mee?

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Bij T-mobile kan ik de bundel in het buitenland simpel activeren door het versturen van 1 smsje.
    Als dit abonnement afloopt stap ik over naar Vodafone , mijn zusjes kan in het buitenland gewoon bellen , smsen en internetten vanuit haar nationale bundel.

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    laat maar

5. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb een probleem, ik heb als provider T-mobile, en normaal kon ik dan voor 10 euro 350MB internet kopen, omdat ik nog geen abbo mag tot ik 18 ben.
    Niet z'n probleem opzich, maar mijn huidige bundel is afgelopen, en de dag erna kan ik weer een nieuwe bundel nemen (vandaag dus).
    Maar wat ik ook probeer, hij blijft maar zeggen dat het niet lukt en ook op de t-mobile website geeft hij aan dat de service niet bereikbaar is.
    Ik heb genoeg beltegoed, zou het eraan kunnen liggen dat ik nog een oude simkaart van Orange gebruik?
    Want dit is wel behoorlijk klote, zeker omdat ik nu niet kan whatsappen.

6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Zoek telefoon voor mijn vriending, iemand ervaring met Galaxy Gio?

7. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Ja, vriend van me heeft m.
    Is inmiddels al een aardig verouderd toestel, draait nog Android 2.3 en is niet erg snel.
    Wat is je budget?
    Voor 220 euro heb je een Sony Xperia U, rap toestelletje met een dual-core 1ghz processor, krijgt (of heeft al, met een update) Android 4.0, ziet er gelikt uit en heeft een goed scherm.

Laatst bewerkt: 3 jul 2012
  8. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Thanks man! Hoe kan dat nou, een telefoon die bijna net zo snel is als de Samsung Galaxy S II maar dan voor 200 euro :+

9. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Klopt, heeft Sony goed voor elkaar :).
    Enige nadeel is dat er geen micro-sd kaart in kan en je de batterij ook niet eruit kan halen (dat laatste weet ik niet 100% zeker, zou je nog even moeten checken).
    E: Mb, batterij kan er wel uit.

Laatst bewerkt: 4 jul 2012
  10. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Het zijn toptoestellen voor zeer nette prijzen (alle NXT Xperia modellen trouwens), maar het enige nadeel van de Xperia U is inderdaad het geheugen. Je hebt slechts 4GB wat je zelf kan gebruiken en is niet uit te breiden met een geheugenkaart. Op mijn Xperia S kan dat ook niet, maar daar heb je tenminste genoeg van je in totaal 32GB tot je beschikking. Voor Apps is die 4GB niet zo'n ramp, maar voor bijv. muziek en foto's is het wat krapper natuurlijk.

11. Lenny-t

Leuk Bevonden:
    79
    Voor mijn vriendin maakt dat niet uit. Ze heeft ook altijd een foto toestel bij zich namelijk, en zoveel muziek heeft ze niet te luisteren. En zonder GPS is ook geen probleem want ik heb laatst nog een losse navigatie voor haar gekocht :9

12. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Dan zou ik voor de Xperia U gaan dan. Een klein sexy wondertje, zeker voor een chick. :) Je kan trouwens ook die gekleurde kapjes verwisselen en de transparante balk van kleur laten veranderen. Dat kan ik met mijn Xperia S niet eens. :p

13. Seh

Seh Guest

Ach, er zit ook 32 gig geheugen in dus een micro-sd is niet heel hard nodig. Ik ben tot nu toe erg tevreden met mijn Xperia S. _O_

14. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, de Xperia U heeft geen 32GB. Daar ging het over. 8)

15. Seh

Seh Guest

Oh, die heb ik gemist. :D

16. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Iemand een idee wanneer de Xperia Acro S uitkomt, lijkt me echt een vet toestel. _O_
    Komt die bovendien wel uit in Nederland. :'-(

17. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Q3 2012, maar het is nog niet bekend of die naar Nederland komt. Er gaan geruchten van niet.

Maar het is in principe gewoon een Xperia S die waterdicht is en tegen een stootje kan. :)

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ja klopt, maar dat waterdicht/tegen een stootje kunnen is toch wel een heel groot voordeel.

Vraag:

Ik kan mijn T-Mobile abo verlengen aan het einde van deze maand, nou is mijn mobiel eergisteren kapot gegaan (waterschade). Nou heb ik dus tijdelijk een Blackberry, maar dat is voor mij gewoon echt niet te doen. :+ Die dingen zijn zo kut. Kan ik niet eerder verlengen of zo iets? Dat ik dus bijv nu al verleng + nieuw toestel maar die ene maand daar ook nog bij betaal?

//ik lees dat je dan 70 euro moet betalen, dan wacht ik nog liever een maandje. :+

Laatst bewerkt: 7 jul 2012
  19. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Lelijk hoor van T-Mobile! Maar welke ga je nemen dan? :)

20. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    De HTC One X.
    Tenzij de Xperia Acro S nog deze maand uitkomt in Nederland (dat lijkt me heel sterk) of er nog iets leukers uitkomt. :9

Laatst bewerkt: 7 jul 2012

Deel Deze Pagina