[XOne] Battlefield 3 [Deel VII]

Discussie in 'Games' gestart door RemcoM, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Hoe vind ik officiële dice servers dan?

Zou leuker zijn als je een vast blok had (eerste paar pagina's) die enkel voor DICE waren en dan erna alle rented servers of gewoon een zoekoptie waarbij je deze keuze makkelijk kunt maken.

2. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zoek op naam, -[DICE]-. simpele shit. [​IMG]

3. pieteralberts

pieteralberts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan niet wachten tot battlefield 4, maarja 2017 duurt nog wel even...

4. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    LOL? Meen je dit, die zijn toch zo fake als maar kan zijn...

Ik denk eerlijk gezegd dat geen enkele server uit die hele lijst een officiële DICE server is.

5. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch echt zo. Screenshot is gepost door een dice medewerker om aan te tonen hoe je dice servers kan vinden. Snap ook niet waarom jij denkt dat jij het beter weet. Ik geef je duidelijk antwoord op je vraag. Je ziet hoe het moet. En dan alsnog vraagtekens erbij zetten. \o/ way to go girl. haha.

6. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Hij heeft anders wel gelijk dat er genoeg fake servers tussen zitten die zo proberen hun servers vol te krijgen ;)

7. LeeSpacey

LeeSpacey Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het punt van het posten van die foto van een dice medewerker was om te laten zien hoe het dus moest. Lijkt mij dat hij dan wel even gecheckt heeft of het echte officiele servers zijn. Maar je hebt wel gelijk, soms zitten er neppe tussen. Maar aan de hand van het bovenstaande lijstje kan je best wel een juiste server vinden.

8. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24

Wat Maddmonkey dus zegt... je hebt genoeg gastjes die [DICE] er voor zetten en doen alsof het een officiële server is.

Denk je echt dat "[DICE] Hardcore oP4 UK server | RUSH 100%" een echte Dice server is? Heb in al die tijd of in het tijdperk voordat die rented servers er waren nooit zo'n naam gezien. Als het wel zo is, excuse me. :)

9. RK1989

RK1989 Krankjorum

Leuk Bevonden:
    2
    Als het een echte dice server is staat er gewoon bij dat dice de admin is. En kennelijk heeft die knul van dat artikel de favorite a server functie nog niet ontdekt, want zo moeilijk is het niet een fatsoenlijke server te vinden als je er een paar bij je favorites zet. Daarnaast blijven de voordelen van de rent a server weer erg onderbelicht. Ik vind een 200% server bijvoorbeeld veel leuker en vind het wel grappig om een keer een metro only server te spelen.

10. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Je moet gewoon kijken wie de eigenaar is van de server.
    Volgens staat dat ook gewoon onder de naam DICE

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Toevoegen aan Favorieten heeft ook niet zo veel zin want ik had er laatst een paar van Dice bijgezet maar na een tijdje waren deze gewoon verdwenen. :mad:

12. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Wat ik wel klote vind aan die rented servers, is dat je lekker bezig bent, aardig wat kills pakt en dan patst boom " You've been kicked". Of dat je eindelijk met wat vrienden in een squad zit en je geswitched wordt naar het andere team.

Of die zielige regels waar je niks mag gebruiken aan wapens, alleen assault rifles, je niet mag campen op een territory en geen c4 mag gebruiken.

Of close quarters spelen en dan de shotgun verbieden....

13. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    In dat artikel stond dat iemand had als regel had dat enkel de admin/owner van de server vliegtuigen en heli's mocht gebruiken, te grappig. :lol:

Ik probeer rekening te houden met de regels maar als er staat "no M320" dan gebruik ik die toch. O-) Iedereen doet toch maar wat... Heb onlangs nog een server gevonden waar er stond "no snipers" dus als ik daar een sniper zie, dan report ik ze wel. :D

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Het stomme daar aan is dat mensen wel regels mogen stellen maar je het niet gewoon kan toepassen

In RSV kon je gewoon als host zijnde bepaalde wapens niet selecteerbaar maken, waarom kan dat hiet niet? (desnoods word de server dan unranked)

En wat me vooral stoort is dat ik geen controle heb over welke regios kunnen joinen. Ik kan toch ook zoeken op alleen Regio Europe, waarom mag ik dan als admin niet bepalen dat ik alleen europese spelers in mn room wil (is op dit moment de enige regel die ik heb al ben ik ook geen fan van mensen die de choppers van de tegenpartij uit de spawn jatten.. dat vind ik ook wat kinderachtig en dan kun je ook een kick verwachten)

Of laat me in ieder geval een ping zien per speler, dan kan ik gewoon als regel stellen consequent > 50ms = kick. Dat kan op de PC gewoon volautomatisch, waarom krijgen wij die optie niet

15. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Ik begrijp al die domme regeltjes echt niet. Waarom zou er in een game niet gesniped mogen worden? Alsof dat een overpowered class is. En campers? Dat zijn de easykills!

16. Wahlberg

Wahlberg Active Member

Leuk Bevonden:
    24
    Gaat dus niet of ze wel of niet overpowered zijn...

Gisteren zag ik dat er 3 snipers van het andere team in een kraan zaten op Oman, dus kun je er zeker van zijn dat er nog 1tje ergens anders op de map zat. Dan heb je 2-3 mensen in een heli of jet dus dat betekent dat je maar 5 mensen hebt die echt het spel/objectives spelen als ze al niet andere dingen doen. Leuk hoor...

17. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die regels zijn soms hilarisch idd8)
    Wat me vooral stoort is dat de teams totaal niet in balans zijn.
    Vaak is het team van de host 45+ rang en dan kom ik in het andere team met allemaal beginners die gewoon niet zo goed zijn.
    Zie dan maar eens te winnen.. vaak word je helemaal overlopen en dat heb ik meestal snel gezien.
    M'n quit ratio is ook flink opgelopen sinds de rent a server update , kom je in een potje heb je 300 tickets minder en geen 1 vlag :mad:

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Dat is dan weer het voordeel van 64 players, dan kun je sommige teammembers wel laten snipen en hun gang laten gaan,er blijven toch genoeg over :+

19. BUwe80

BUwe80 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Is inderdaad storend, maar ligt denk ik niet aan de admins. Het is gewoon een natuurlijk mechanisme dat als men aan het verliezen is men ook eerder quit, dus de kans is groot dat er meer plek is in het verliezende team.

Mijn ervaring is dat het na een tijdje weer rechttrekt, of na een ronde (wanneer meer mensen bij het verliezende team stoppen en er spelers van het winnende team worden overgeplaatst).

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat is kut inderdaad. En als admin zijnde wil je dan ook niet meteen spelers over gaan gooien want je weet niet of er misschien mensen samen zijn gejoined.

Je kan er eigenlijk niet zoveel aan doen, in Halo heb je een systeem dat de teams geforceerd in balans houd en je dus gewoon naar de andere kant flikkert maar dat is ook niet ideaal.

Een mooie oplossing zou zijn om op de server info pagina in de server browser te gaan tonen wat de stand is op dat moment. Als het dan 300-10 staat kun je nog even wachten tot de volgende ronde en dan zijn de teams ook weer gebalanceerd als het goed is

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina