[XOne] Halo 4

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Yesch, alleen wel met wat aanpassingen dus. Er is sowieso veel aangepast in al die tijd, zeker nadat het van Bungie naar 343 ging.
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    8gb:confused: kom ik aan met mijn 20gb hdd.. met nog maar 600 mb vrij :emo:
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Uhu :) Speel het nog regelmatig als er daily challanges zijn zoals: behaal 4 of 5 multikills in a matchmaking game. Dat is die game mode super easy.
     
  4. Krinion

    Krinion Active Member

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het totaal niet meer op Halo lijken. Letterlijk en figuurlijk.
    De renders zien er niet uit, mannetjes zien er niet meer uit als Spartans, zijn gewoon lelijk te noemen.
    Uit het filmpje van de eerste Spartan Ops missie, zie je de "skull'hoofd van een enemie uit z'n hoofd komen. WTF moet dat voorstellen? Past totaal niet bij Halo als je het mij vraagt.

    Ook is de gameplay al lang niet meer hetzelfde en worden de wapens alleen maar slechter. Random power weapon drops, ik weet niet eens wat ik daarvan moet denken. Vroeg of laat weer je de tijden en locaties toch wel uit je hoofd, tenzij ze echt 100% random zijn.
     
  5. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Drops zijn niet random. Je kan ze oproepen als je X aantal kills hebt en volgens mij alleen in bepaalde gametyps. Sowieso is het een beetje vroeg om het al af te lopen zeiken. Eerste impressies van mensen die op de E3 hebben gespeeld waren erg positief.
     
  6. pieteralberts

    pieteralberts Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    geheugenkaartje kopen? :)
     
  7. matthias999

    matthias999 Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelezen dat de covenant in dit deel maar een kleine rol heeft en dat er geen floods meer in voorkomen. Welke nieuwe wezems komen er dan in voor?
     
    Laatst bewerkt: 5 jul 2012
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    noob.. wie heeft nog 20gb hdd xD... Koop gewoon een usbstick van 32gb
     
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Antieke Xbox, zwart-wit TV... lekker bezig Guus! :9
     
  10. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    In je loadouts kun je de kleinere wapens kiezen terwijl er via 'random' weapon drops de andere wapens verschijnen. Dit is in princiepe hetzelfde als weapon pickup met als enigste verschil dat er een timer zit op het spawnen.

    Die bepaalde gametype waarbij je weapon drops NIET random zijn heet infinity slayer. De normale variant van slayer is echter nog altijd aanwezig.

    Ze zullen toch wat nieuws moeten doen. Overigens is dit ook een nieuwe trilogie, dus verandering valt te verwachten. Trouwens werken er een hoop oud-bungie medewerkers bij 343 die voorheen vooral aan H2 en 3 hebben gewerkt, dus aan de studio ligt het niet perse.

    Hoezo zien ze er niet uit als spartans en waarom is dat lelijk? :confused: Zoveel verschillen ze niet. Het zijn overigens spartan IV's dus ze zien er sowieso iets anders uit.

    Mag hopen van niet. Dan start ik wel even Halo 3 op en heb ik 4 niet nodig. ;) (Of 2 als ik dat nog kon spelen op Live :mad: )


    Dat is toch bij weapon pickup ook zo. Dan weet je uiteindelijk ook alle locaties uit je hoofd. Die weapon drops zijn in feite niets meer weapon pickups met een spawntimer. Behalve in een speciale gametype die INFINITY SLAYER heet, daar zijn ze meer een soort awards na zoveel kills.
     
  11. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb halo 3 niet tot het einde gespeeld maar heb wel filmpjes op youtube gezien, maar wat is er met de flood gebeurt. Ik weet wel dat ze op de ark waren en die Chief dan heeft opgeblazen maar niet alle flood zat op de ark? toch? :+
     
  12. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Speel het spel maar eens gewoon uit.:+
     
  13. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ik kan iig niet wachten tot hij uit is. Heb zin in de mp,sp, secrets, easter eggs etc etc ^^
     
  14. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Same here!
    Alvast de game ge-pre-ordered (limited ed), deze wil ik absoluut niet missen!:b:
     
  15. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Ik krijg ook steeds meer zin en ik wil 'm ook niet missen. :cool: Ik hoop alleen dat de postbezorger lief voor me is en Mark heeft mij bang gemaakt. :'-(
     
  16. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Ik laat de game bezorgen op het postbus adres van mijn werk; moet ik toch elke dag ophalen, en dan hoef ik niet bang te zijn dat er niemand thuis is.:9
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Haha topper :cool:

    Nieuwe informatie over Halo 4

    Het is voor mij teveel lees werk :+
     
  18. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou! Wou ik net posten :mad:
    Ik maak wel eventjes een samenvatting is makkelijker voor de rest :+
     
  19. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    [yt]KowLV6uwpFc&feature=player_embedded[/yt]
     
  20. SD23a

    SD23a Why so serious?

    Berichten:
    233
    Leuk Bevonden:
    19
    Ziet er goed uit :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina